Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  902 295646
Jeg tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan dele metoder for å lure hverdagslige systemer!

Jeg kan begynne med tre jeg kjenner;

Mac donalds drive thru; Man stiller seg i kø til drive in, når man kommer til bestilling og betalingskassen, sier man at man kjørte feil jeg, og spør om man bare skal fortsette ut den veien? *peker mot neste kasse, altså utgang*. Når man kommer til den kassen man mottar maten, tar man hvertelig i mot maten dem bak i køen bestilte . Denne metoden fungerer ikke alle steder, fungerer bare der en betaler før man får maten.

Mac donalds i rushet; I julerushet er det ofte flere meter med kø utfor kassene. Man stiller seg pent forran kassen, om noen spør om du skal bestille noe, sier du at du venter på mat. Minuttene begynner å gå, og du ser mer og mer utolmodig ut. Når det har gått en liten stund, sier du at du har bestilt *insert maten man er sugen på*. Ekspiditøren beklager og setter i gang med bestillingen din. Du mottar maten og har utnyttet ekspiditørenes stresshet.

Pizzasjappe lytting; Man lytter helt til man hører "hvilket navn skal jeg setten den på?" "olsen". Det er også smart å få med seg bestillingen. Her er det sikrest om herr olsen skal hente pizzaen om en time, ikke med en gang pizzaen er ferdig. Når maten er ferdig, henter du altså pizzaen til herr olsen, uten å betale.


Kom med flere triks!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Pizzasjappe henting; Man ringer sin lokale pizzasjappe, og sier man skal ha *pizza her* du sier du skal hente den, men det gjør du ikke, du venter 1 time, og går ned til sjappa. Her bestiller du samme pizza som du ringte om, men nevner ingenting om det som skjedde tidligere, husk du er en NY kunde. Som oftest får du tilbud om å kjøpe en halvkald pizza for halv pris


Mac donalds Spise inne;
Når du bestiller mat fra mc,donalds inne, så sier dem, Ta med eller Spise her? Du sier ta med, og når du får maten, så setter du deg pent og pyntelig i en av stolene uten at betjeningen merker det, fordi de er optatt med en annen kunde

Kommer sikkert med noen flere iløpet av dagen

Edit:

Flaskepanting Hax0r;


Besøk nettsiden http://ranvik.net/ og finn frem til http://ranvik.net/prosjekter-privat/colabox_1kr/ Så skriver du ut colabox.psd filen, og fester dem på diverse gjemstander som får plass i pantemaskinen

Takk Ranvik
Sist endret av Fleff; 9. juli 2010 kl. 15:39.
Pizzalyttingen er det dummeste jeg har hørt. Man betaler jo ved henting, så det eneste man oppnår er en sint kunde som ikke får maten sin, ekstra venting samt at man ikke får velge pizza selv.
kjedelig streiting
En annen ting som funker på litt fulle MC/Burger king resturanter er jo å bestille en burger spise opp mesteparten for deretter å putte et hårstrå inni. Deretter går du å klager i kassa. Dem gir deg vanligvis en ny burger da. Eneste som er litt kjipt er hvis du feks har lyst hår å det kun jobber folk med mørkt hår der. Men vanligvis vil dem ha slike klager unna kjapt og diskre.
Sist endret av legalize_it; 9. juli 2010 kl. 17:07.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
En annen ting som funker på litt fulle MC/Burger king resturanter er jo å bestille en burger spise opp mesteparten for deretter å putte et hårstrå inni. Deretter går du å klager i kassa. Dem gir deg vanligvis en ny burger da. Eneste som er litt kjipt er hvis du feks har lyst hår å det kun jobber folk med mørkt hår der. Men vanligvis vil dem ha slike klager unna kjapt og diskre.
Vis hele sitatet...
Dette funker ganske bra, jeg prøvde det en gang selv... Bestilte en Stor BigMac Meny, spiste halve burgeren, så tok jeg og grabba ned i buksa og reiv av et stort pubes, og la den inni burgeren... Dama bak disken ble sjokka og ga meg gavekort på 200kr + en ny burger... gavekort på mcdonalds er ganske lol men kult uansett : P
Bestill en burger på McDonalds f.eks Nacho Burger. Du setter deg ned ett sted der betjeningen ikke ser deg å tar ut nachoen. Så går du å klager på at du fikk en nacho burger uten nacho. Du får en og får mest sannsynelig beholde den du klaga på Jeg gjorde dette 4-5 ganger i løpet av en halvtime 4-5 Nacho Burgere for prisen av en:P
Fikk en gang en stor pizza gratis + drikke + gavekort fordi den ene skinke biten på pizzaen hadde sånt plastikk mellomlegg. De små flakene som skiller skinkene fra hverandre i pakningen.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Pizzasjappe henting; Man ringer sin lokale pizzasjappe, og sier man skal ha *pizza her* du sier du skal hente den, men det gjør du ikke, du venter 1 time, og går ned til sjappa. Her bestiller du samme pizza som du ringte om, men nevner ingenting om det som skjedde tidligere, husk du er en NY kunde. Som oftest får du tilbud om å kjøpe en halvkald pizza for halv pris


Mac donalds Spise inne;
Når du bestiller mat fra mc,donalds inne, så sier dem, Ta med eller Spise her? Du sier ta med, og når du får maten, så setter du deg pent og pyntelig i en av stolene uten at betjeningen merker det, fordi de er optatt med en annen kunde

Kommer sikkert med noen flere iløpet av dagen

Edit:

Flaskepanting Hax0r;


Besøk nettsiden http://ranvik.net/ og finn frem til http://ranvik.net/prosjekter-privat/colabox_1kr/ Så skriver du ut colabox.psd filen, og fester dem på diverse gjemstander som får plass i pantemaskinen

Takk Ranvik
Vis hele sitatet...
Må du ha en spesiel type ark eller funker vanlige A4 ark??
Sitat av yogurt Vis innlegg
Må du ha en spesiel type ark eller funker vanlige A4 ark??
Vis hele sitatet...
prøv å skriv ut så mange som mulig på det samme arket og ja vanlige A4 ark.
Det sier jo seg selv at så lenge man kan lese av strekkoden er det samme hva slags papir det er printet på.
må huske at de fleste panteautomater også bruker vekt Lurt om du veier en tom colabox og bruker no som er rundt og veier like mye. Han som er på den videoen på linken der bruker jo en vanlig colabox, så såklart funker det
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kjekt å sette de klistermerkene på bokser fra dannamark/sverige, da de ikke kan pantes "originalt"
Enda en ting som gjelder panteautomater er at de tar et bilde av flasken. Vet ikke om det kun gjelder flasker / bokser eller hva, men når jeg jobbet i butikk og rengjorde automaten, så kunne jeg stikke hånden inn for å vaske, og da kunne jeg på skjermen tydelig se omrisset av hånden min. Artige greier

Kanskje noen kan bekrefte/utdype dette litt?
Jeg antar skjermen er for at teknikerne skal kunne se det automaten "ser" - strekkodeleseren er et kamera som tar bilder kontinuerlig, og automaten har programvare som konstant analyserer bildet for å se om den gjenkjenner noe som en strekkode.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Tenkte umiddelbart på denne saken med minibanken. Ta ut 2000. Disse kommer oftest som 4*500 lapper. Ta ut de to lappene i midten og vent på at pengene blir tatt inn igjen. Repeat.

Har hørt at dette fungerer, men kjenner ingen som kan bekrefte..
Sitat av T.J. Vis innlegg
Tenkte umiddelbart på denne saken med minibanken. Ta ut 2000. Disse kommer oftest som 4*500 lapper. Ta ut de to lappene i midten og vent på at pengene blir tatt inn igjen. Repeat.

Har hørt at dette fungerer, men kjenner ingen som kan bekrefte..
Vis hele sitatet...
Hva we winwin med dette? at den ikke "merker" at noe av penga er fjernet? Med dagens system tror jeg nok ikke bankene er så dumme at dette fungerer.
Sist endret av mo3; 11. juli 2010 kl. 01:35.
Sitat av T.J. Vis innlegg
Tenkte umiddelbart på denne saken med minibanken. Ta ut 2000. Disse kommer oftest som 4*500 lapper. Ta ut de to lappene i midten og vent på at pengene blir tatt inn igjen. Repeat.

Har hørt at dette fungerer, men kjenner ingen som kan bekrefte..
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle minibanken ta inn igjen pengene?
Du har allerede tatt dette ut fra kontoen din, så skjønner ikke hva du kan vinne på dette.

Mitt bidrag til tråden:
Et knep som folk bruker alt for lite er å spørre om rabatt.
Særlig om du handler en hel del dyre ting i samme slengen.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Utrolig dumt designa hvis maskina ikke teller pengene den tar inn igjen da.
Og de kan vel lett se hvem som har prøvd å ta ut penger men ikke tatt de x antall ganger, tipper de fatter mistanke når det plutselig mangler 10k fra maskina
Det funker ikke nå mer. Men når vi var mindre så stappa vi noe inn i spillautomatene så den ikke tok imot penger. (Var i den tiden det bare var mulig å bruke mynter). Vi brukte så et kort av noe slag vi hadde bøyd slik at vi kunne lirke ut penga. Var mye profitt på kort tid, værtfall med tanke på at man var småunger uten noe innteker annent enn ukelønna fra mor og far.
Sist endret av mo3; 11. juli 2010 kl. 01:42.
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Enda en ting som gjelder panteautomater er at de tar et bilde av flasken. Vet ikke om det kun gjelder flasker / bokser eller hva, men når jeg jobbet i butikk og rengjorde automaten, så kunne jeg stikke hånden inn for å vaske, og da kunne jeg på skjermen tydelig se omrisset av hånden min. Artige greier

Kanskje noen kan bekrefte/utdype dette litt?
Vis hele sitatet...
Panteautomatene har lasere som leser av at flaskene ikke er av feil størrelse.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av WayGone Vis innlegg
må huske at de fleste panteautomater også bruker vekt Lurt om du veier en tom colabox og bruker no som er rundt og veier like mye. Han som er på den videoen på linken der bruker jo en vanlig colabox, så såklart funker det
Vis hele sitatet...

Nei.


Jeg hadde en 1.5 liter cola, fylte den med vann, putta i automaten og alt funka som normalt.
Handle på Stor Cash
Stor Cash er et grossistutsalg for kioskeiere osv. Det fungerer som en vanlig butikk, bare at du må være registrert for å få handle der med et org nr og ha med kundekortet ditt for å få handle. Prisene er MARKANT lavere enn vanlige dagligvareforretninger. Eneste aberet er at du må handle i bulk. Det vil si, du kan ikke kjøpe 1 grandis, du må kjøpe 1 kasse a 5 stykker. Organisasjonsnummer kan lånes av organisasjoner og bedrifter, fortrinnsvis av en viss størrelse så det er sannsynlig at de har et fylkeslag / avdeling i ditt fylke.

Klage på hoteller
Jeg klager når jeg er misfornøyd med et produkt/tjeneste, konsekvent. Jeg har imidlertid merket meg at hoteller samtlige ganger har gitt meg gavekort på overnatting (3 av 3 ganger) for mine udokumenterte, men dog reelle ankepunkter. Et eksempel var matlukt i gangen. Klaget etterpå, og fikk gavekort på 2 netter i kjeden. Jeg klager alltid til øverste ledd (konsernsjef), og overnattingen har aldri stått i mitt navn. Ergo; her er det muligheter.
Panteautomaten der jeg jobber gir ikke pant på brusflasker som har for mye væske i seg. Er noen barn som prøver å pante brus vi selger i butikken ^^

så tviler på at dette går. Panteautomater er ikke dumme
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Da er har i hverfall panteautomaten på ica(der jeg bor) en feil.For der funker det smertefritt.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Da er har i hverfall panteautomaten på ica(der jeg bor) en feil.For der funker det smertefritt.
Vis hele sitatet...
Høres merkelig ut, selv på butikken der jeg jobber; som har en ganske shitty og gammel panteautomat, klarer den å skille ut flasker på vekt. Om det er rundt 50% igjen derimot, går det helt greit.

Sitat av princess- Vis innlegg
Panteautomaten der jeg jobber gir ikke pant på brusflasker som har for mye væske i seg. Er noen barn som prøver å pante brus vi selger i butikken ^^

så tviler på at dette går. Panteautomater er ikke dumme
Vis hele sitatet...
Samme erfaring her, dog; jeg vil vel ikke si at panteautomater er smarte heller - du gir inntrykk av at automaten faktisk har intelligens
Sist endret av Restyle; 11. juli 2010 kl. 02:06.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Høres merkelig ut, selv på butikken der jeg jobber; som har en ganske shitty og gammel panteautomat, klarer den å skille ut flasker på vekt. Om det er rundt 50% igjen derimot, går det helt greit.


Samme erfaring her, dog; jeg vil vel ikke si at panteautomater er smarte heller - du gir inntrykk av at automaten faktisk har intelligens
Vis hele sitatet...
Jeg har ofte funnet fulle vannflasker og flasker på pantebordet, om det er fordi det faktisk er mulig og pante flasker med høyt innhold, eller om panteautomaten er så shitty at den faktisk gjør feil ved å slippe gjennom slike flasker er dog ikke sikkert..

Samme panteautomat som Restyle snakker om ja.
ja, det går igjennom panteautomaten, men de gir ikke fra seg panten om du skjønner ;p ser de stadig på pantebordet. (vi har småbrusflaskene rett ved panteautomaten)

Og nei, jeg mente aldri at de var smarte De er bare ikke dumme
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hvorfor skulle minibanken ta inn igjen pengene?
Du har allerede tatt dette ut fra kontoen din, så skjønner ikke hva du kan vinne på dette.
Vis hele sitatet...
Den teller ikke pengene den tar inn igjen. Den tar inn pengene igjen hvis man skulle "glemme" å ta de med seg. Altså at uttaket blir annullert. Men siden dette er blitt allmenn kunnskap så tror jeg ikke det fungerer lengre..
Huskar eg prøvde meg på og feste tråd til flaske, men det endte kun med att alarmen gjekk!
Sitat av mo3 Vis innlegg
Det funker ikke nå mer. Men når vi var mindre så stappa vi noe inn i spillautomatene så den ikke tok imot penger. (Var i den tiden det bare var mulig å bruke mynter). Vi brukte så et kort av noe slag vi hadde bøyd slik at vi kunne lirke ut penga. Var mye profitt på kort tid, værtfall med tanke på at man var småunger uten noe innteker annent enn ukelønna fra mor og far.
Vis hele sitatet...
Vi hadde en litt mer avansert løsning. Så folk faktisk kunne spille!

Tettet igjen utbetalingsluken istedenfor, så alt som folk vant iløpet av dagen raste ut når vi åpnet blokasjen.
inatt skal jeg sitte oppe å bygge 200 colabokser for så å printe ut klassebilder fra sudan og lime på. printerblekk og papir koster nesten ikke noe så skal jeg mate alle disse i en tomra automat på mandag og juhuuu 200.- ekstra.

Eller kanskje jeg skal jobbe en time overtid og tjene de som ærlig?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
neeei, ville nok gått for colaboksene
Sitat av Petter Pan Vis innlegg
Pizzalyttingen er det dummeste jeg har hørt. Man betaler jo ved henting, så det eneste man oppnår er en sint kunde som ikke får maten sin, ekstra venting samt at man ikke får velge pizza selv.
Vis hele sitatet...
Det er ikke overalt at man betaler ved henting... Man kan jo også velge noen steder
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Omaha Vis innlegg
Vi hadde en litt mer avansert løsning. Så folk faktisk kunne spille!

Tettet igjen utbetalingsluken istedenfor, så alt som folk vant iløpet av dagen raste ut når vi åpnet blokasjen.
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme på båten på til Kiel XD Slet med å holde maska når folka som spilte begynte å hamre løs på maskina og hente personell o.s.v Vi brukte en sånn rørepinne til kaffe for å få opp blokkeringa... Frekt som faen, men, men
Sist endret av LesPaul; 11. juli 2010 kl. 10:41.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Nei.


Jeg hadde en 1.5 liter cola, fylte den med vann, putta i automaten og alt funka som normalt.
Vis hele sitatet...
Som jeg sa. De fleste. De gamle har selvfølgelig ikke vekt og laser og er veldig lette og lure. Men alle nye har vekt og laser desverre.
På burger kong får man påfyll me drikke. Gå bort til kassen g spør om å få litt vann. Da får du en kopp så går man bare og setter seg. Etter stund reiser man seg opp, heller ut vannet og fyller på brus som en normal kunde. Funker hver gang pass på å ikke bli sett. Lån gjerne en kompis sin jakke eller lue/caps.
Okai, jeg kan godt vere en taper, jeg står fortsat på mitt. I mange andre tråder, så er jeg en "taper" fordi jeg har "dårlig" moral.
Men akurat slike ting som direkte går personlig utover andre folk (stjeling og vold o.l), det er jeg sterkt motstander av.

Men nå har jeg opplevd akurat de samme tinga det blir skrevet om her selv da.
Husker en gang jeg hadde bestilt takeaway på ei kebebsjappe, og når jeg kom for å hente maten, så hadde noen andre vert der. Jegg hadde ikke tid til å vente på ny mat, for jeg skulle rekke ferga. Fy søren så irritert jeg ble. Men det som var så rart, var at han andre fyren hadde betalt maten også, så vet ikke om det var en misforståelse, eller om han gjorde det med vilje.

Har en annen historie fra jobb også. Jeg jobber som telemontør, og er da av og til ute til folk og setter opp modem. På den ene plassen jeg var, så var det et stykke fra modemet og bort til stikkontakten. Men tvers på andre sida av gangen, så var det en annen stikkontak jeg kunne plugge i, bare for å teste at ting fungerte. For å nå denne, så måtte ledningen ligge løst tvers over gulvet. Jeg opplyste han fyren om dette, og han så det selv, og jeg sa at han måtte skaffe seg en liten skøyteledning bort til den andre stikkontakten, slik at ledningen slapp å ligge over gulvet. Og jada, dette var helt greit, så lenge det bare fungerte.
Etter noen timer, så fikk jeg telefon fra min overordnete. Da hadde han fyren ringt og klaget på at stømledningen lå over gulvet uten at han visste det, så han hadde snublet i den og nesten ramlet, og ville ha erstatning eller kompensasjon for dette. Jeg ble da sint, og sa til han at dette kunne ikke jeg gjøre noe med, og at han heller fikk skrive ett formelt klagebrev til telenor.
Sist endret av Sarv_2; 11. juli 2010 kl. 12:18.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
En ting dere kan prøve på og er veldig enkelt:

I en dagligvarebutikk (helst en stor en) så har dem ofte en disk med datovarer til halv pris. Her kan du blandt annen finne alt ifra kjøttdeig til indrefilet på 50% nedsatt pris.

Ta med en vilkensomhelst dyr vare og si at denne er det halv pris på i kassa. Kassereren vil i 95% av tilfeldene bipe den igjennom som halv pris og gå videre som om ingenting var hent. (Stor butikk fordi kasserer ofte ikke har oversikt over tilbud og datovarer, eller har tid til å forlate kassa for å sjekke)

Skulle kasserer være nazidama sjøl og faktisk sjekke opp, så sier du bare at den lå i disken og at noen andre kunder må ha lagt den der..

Sitter selv i kassa og får høre ''Disse er det halv pris på'' ca 20 ganger om dagen Som oftest på de samme varene av forskjellige kunder. regner med det er halv pris da
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Enten det, eller så er det 20 personer som lurer deg hver dag

Mange gode tips her, men stjeling er ganske simpelt.
Utrolig gammelt "triks" er jo å bytte prislapper på f.eks H&M, Lefdal/Elkjøp (mao. store butikkjeder).
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kiwi, gratis varer på 1-2-3

Dette er en tidskrevende, men likevell effektiv metode; Gå på Kiwi, finn noen varer du vil ha, Noter deg datoen på disse, er det fks 10 dager til de går ut på dato, så gjemmer du dem inni butikken, inni/bak/oppå en hylle ellernoe(you get it).

Så kommer du tilbake 10 dager senere, og henter varen din, om varen går ut på kjøpedagen, eller dagen etterpå, så får du varen gratis. Nesten som en fake Kiwi-Bob!

Et triks er å ikke ta varer som bruker måneder på å gå ut, da vil betjeningen finne det ut.
Det fine med kiwi er jo at man får dobbel pris tilbake om frukten er dårlig eller generelt ikke lever opp til forventningene.

Så da er det bare å kjøpe litt smådyr frukt, og klage på den dagen etter.
Har man flere kiwi-butikker i nærheten, så vil man jo øke fortjenesten ganske godt =)
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kiwi, gratis varer på 1-2-3

Dette er en tidskrevende, men likevell effektiv metode; Gå på Kiwi, finn noen varer du vil ha, Noter deg datoen på disse, er det fks 10 dager til de går ut på dato, så gjemmer du dem inni butikken, inni/bak/oppå en hylle ellernoe(you get it).

Så kommer du tilbake 10 dager senere, og henter varen din, om varen går ut på kjøpedagen, eller dagen etterpå, så får du varen gratis. Nesten som en fake Kiwi-Bob!

Et triks er å ikke ta varer som bruker måneder på å gå ut, da vil betjeningen finne det ut.
Vis hele sitatet...
Ein kameratgjeng av meg som gjorde det der ein gong, plutseleg kom ei kjøpevogn ut av butikkdøra med 30-40 ostepopp pakkar.
Sist endret av Mysterious; 11. juli 2010 kl. 14:24.
Sitat av Mysterious Vis innlegg
Ein kameratgjeng av meg som gjorde det der ein gong, plutseleg kom ei kjøpevogn ut av butikkdøra med 30-40 ostepopp pakkar.
Vis hele sitatet...
Vet om flere som har brukt den taktikken, ikke alle med like godt hell. Ganske mange årlig blir utestengt fra alle NorgesGruppens butikker, i tillegg til en politianmeldelse på grunn av dette. Det er somregel ganske mye som har utgått uansett, så det er bare å lete. Kombinert med F/G-garantien er det ganske mye å hente, for de av dere som gidder å bruke/missbruke slike garantier.
Sist endret av Restyle; 12. juli 2010 kl. 01:26.
Takk for alle triksene!
Skal nok prøve et par av de som er skrevet opp

Noen som vet om man kan få gratis brus på automater på Tusenfryd?
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Takk for alle triksene!
Skal nok prøve et par av de som er skrevet opp

Noen som vet om man kan få gratis brus på automater på Tusenfryd?
Vis hele sitatet...
No har eg ikkje våre på Tusenfryd før, men om der er brusautomatar av sorten Icecold så kan du rote deg innpå menyen ved og skrive inn koder på tastane.

Er ikkje sikkert det fungerar om det er av dei nyaste brusautomatane, men om du er heldig så ja! Sjekk her.

Du kan også lure godteri/vending maskiner!
Sjekk her.
Sist endret av Mysterious; 12. juli 2010 kl. 02:38.
Gratis mat! :
Gå på bensinstasjoner/dagligvarebutikker 10 min før de stenger. Spør om du kan få boller/rundstykker gratis, de må kaste bollene når de stenger uansett. Funker spesielt på statoil o.l, gratis pølser osv
Jeg jobber selv på statoil og gir aldri vekk maten, vis det først komer noen og har lyst på mat,vil jeg jo selgfølgelig selge det. Får være opp til kunden om h*n vil betale for det eller ei.
Husker jeg fikk 10 pakker med kyllingfilet på kiwi fordi de gikk ut av dato igår Da var jeg glad !
Sitat av viste19 Vis innlegg
Gratis mat! :
Gå på bensinstasjoner/dagligvarebutikker 10 min før de stenger. Spør om du kan få boller/rundstykker gratis, de må kaste bollene når de stenger uansett. Funker spesielt på statoil o.l, gratis pølser osv
Vis hele sitatet...
Har en kamerat som jobber på en statoilstasjon i nærheten og han kommer ofte på filmkveld rett etter jobb med 2 handleposer med boller.