Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 630
Spør på vegne av en nabo som ønsker seg det som står i tittelen; et Windows-nettbrett med kombi-funksjon, altså mulighet til å bruke tastatur. Rundt ti lapper, maks 12000. Godt tastatur er viktig; det samme er ytelse - skal helst holde til halvtungt bruk i noen år.

Om noen har personlig erfaring med Windows-nettbrett og kan komme med generelle eller spesifikke anbefalinger, settes det stor pris på.
Jeg har surface pro med i5 cpuen og 256gb lagring, om du kan gå ned til 128gb så ligger den på 12 500kr hos elkjøp.
i5 modellen er vifteløs så den lager ikke lyd og jeg har ingenting å utsette på den utenom at støtten er litt skarp dersom du har den på fanget med shorts på.

https://www.elkjop.no/product/data/b...-cover-platina
nekrognom
kallisti's Avatar
Trådstarter
Takk for tips, skal sjekkes ut.
Jeg har også Surface Proen som Rosander nevner, og er alt-i-alt meget fornøyd. Men det skal sies at jeg har en annen hovedmaskin, og at Surface Proen brukes mest til underholdning og litt lett jobbruk (mail / chat / office osv). Men den funker bra til det altså.