Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2886
har vurdert på og bestille noen godsaker på deep web fra et annet land. flere sier jeg burde bestille fra norge men dette blir også mye dyrere. så er det mulig å bestille fra andre land uten å få swat på døra? lurer litt på hvor stor sjansene er for at dette kan gå. og om det blir tatt i tollen, er det stor sjanse for at popo finner ut at det er meg som har bestilt?
Etter det jeg har lest her fra tidligere anbefales det ikke. Stor kjangs for at det blir stoppet. De pengene du "Sparte" blir fort glemt når du får x-antall tusen i bot og diverse.
Vil anbefale å kjøpe innlands der det er minimalt sjanse for at varene dine blir stoppa. Men du kan jo også prøve sverige, danmark, å de andre landa rundt som ikke er så langt unna, men det står på din egen risiko.
Du må virkelig ha baller av stål for å tørre å bestille shit fra deep web, men for all del, go ahead
Sitat av Fyre_Rev Vis innlegg
Du må virkelig ha baller av stål for å tørre å bestille shit fra deep web, men for all del, go ahead
Vis hele sitatet...
Er ikke så skummelt og farlig som folk skal ha det til. Det finnes "noob guides" som kan få Ola Nordmann rimelig trygt inn uten problemer, og innenlands bestillinger synes jeg er langt mindre risikabelt enn å fly rundt ute i miljøer for å få tak i, har prøvd begge deler og kan si at jeg har brukt deep-web i over 2 år med månedlige bestillinger, angrer ikke
Sitat av VersaceGang Vis innlegg
har vurdert på og bestille noen godsaker på deep web fra et annet land. flere sier jeg burde bestille fra norge men dette blir også mye dyrere. så er det mulig å bestille fra andre land uten å få swat på døra? lurer litt på hvor stor sjansene er for at dette kan gå. og om det blir tatt i tollen, er det stor sjanse for at popo finner ut at det er meg som har bestilt?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis blir det tatt, men sannsynligvis blir saken henlagt. Problemet er om du ikke har rent hus eller har hatt dårlig OPSEC når de kommer med razzia og bikkje 8 måneder etterpå. For ikke å snakke om de ukene du sitter med grisenoia og venter på forsendelsen.
Sitat av VersaceGang Vis innlegg
har vurdert på og bestille noen godsaker på deep web fra et annet land. flere sier jeg burde bestille fra norge men dette blir også mye dyrere. så er det mulig å bestille fra andre land uten å få swat på døra? lurer litt på hvor stor sjansene er for at dette kan gå. og om det blir tatt i tollen, er det stor sjanse for at popo finner ut at det er meg som har bestilt?
Vis hele sitatet...
Hvis politiet i ditt distrikt har lite å gjøre for tiden tar de seg gjerne en tur innom deg hvis pakken blir stoppet og anmeldt av tollen.

Det er nesten helt umulig å si om pakken din blir stoppet men de scanner det meste på terminalen så det burde være bra stealth.

Jeg vil si du har større sjanse for å tjene penger på å bestille innenlands enn å bestille fra utlandet.

Koz
Sjangsen innenlands blir stoppa er nada. Bare gjør det smart så har du det som regel samme uken.