Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3041
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen spørsmål om xanax. Lurer på hvor mange mg jeg burde ta. Målet mitt er å kurere den «sosiale angsten» min, og å få sove litt bedre om natten. Vil ikke ta så høy dose at jeg ikke tenker rasjonelt lenger.
Nei, ikke moraliser
Hvorfor går du rett på den mest potente benzoen? Hvorfor ikke heller benytte Valium? Til og med Rivotril er tryggere.

OP: Min anbefaling er å starte med 0.25 mg og så øke gradvis til maksimum 1 mg til du oppnår ønsket effekt.
Sist endret av Who?; 18. februar 2018 kl. 09:15.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, er bare det at jeg bare kjenner en som selger, og han selger bare xanax. Og er det noen måte man kan sjekke om de er fentanyl laced?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk, er bare det at jeg bare kjenner en som selger, og han selger bare xanax. Og er det noen måte man kan sjekke om de er fentanyl laced?
Vis hele sitatet...
Da må du kjøpe utstyr tilpasset nettopp det å teste om det er benzo eller opiater. Jeg har ingen forslag eller kunnskap om hvilket utstyr du kan handle inn, men jeg har et annet forslag.

Xanor har en ganske spesiell karakterisk smak. Jeg har ved noen få anledninger fått «bekreftet» at ting jeg har kjøpt er xanor ved å legge det på tunga og smake. Jeg merka umiddelbart at det var riktig smak.

Gjøres på eget ansvar!
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, jeg skjønner egt ikke hvorfor de bøffer ut pillene med dødelige opiater. Er det ikke bedre å selge de uten opiater da?
1mg vil nok "kurere" den sosiale angsten din midlertidig.

OBS!
Du kommer til å ødelegge psyken din enda mer og få enda større utfordringer om du velger å gå den veien. Er innafor å få sagt det.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Patricia Vis innlegg
1mg vil nok "kurere" den sosiale angsten din midlertidig.

OBS!
Du kommer til å ødelegge psyken din enda mer og få enda større utfordringer om du velger å gå den veien. Er innafor å få sagt det.
Vis hele sitatet...
Har bare lyst til å prøve en gang, er det skadelig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare lyst til å prøve en gang, er det skadelig?
Vis hele sitatet...
Noe av det samme tenkte jeg selv for noen år siden (har selv Sosial Angst). Det hele endte med såpass kraftige abstinenser at jeg havnet på sykehus i 2 dager.

Visst du absolutt må benytte benzo så er valium eller sobril veien å gå. Men egentlig så ville jeg selv ha gått for Tramadol, Kodein eller Cannabis. Langt mindre avhengighetsskapende, toleransen bygger seg opp mye saktere og er enklere å ha et iallefall sunnere forhold til.

Du kan forøvrig anskaffe alt dette via det mørke nettet, man trenger ikke lenger ha en dealer for å få tak i disse stoffene. Vanligvis noe dyrere, tho.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når du havnet på sykehuset, hvor mange ganger hadde du tatt piller da?
Du vil mest sannsynlig oppleve at angsten mer eller mindre forsvinner. Du føler ting faller på plass mtp det du sliter med psykisk.

Da er det lett prøve det noen få ganger ekstra, som igjen kan føre til at du sitter rimelig dypt i det. Den dagen du ikke får fått på medisin er helvete (mildt sagt) sluppet løs. Bruker selv av og til benzo opp mot sosial angst. Men da i samråd med lege. Får selv utskrevet en til to esker sobril 10 mg, 25 tabletter som jeg bruker på et helt år i utsatte situasjoner. Tar det maks en gang i uka.
Sist endret av ImnotEmo.; 18. februar 2018 kl. 11:33. Grunn: Fordi
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når du havnet på sykehuset, hvor mange ganger hadde du tatt piller da?
Vis hele sitatet...
Det husker jeg dessverre ikke. Men det var snakk om iallefall hver dag i omtrent et halvt år. Dette var Rivotril på i gjennomsnitt 2-3 mg inntil 4 ganger daglig. Xanor skal visstnok være langt verre.

Jeg vet det kan være enkelt å tenke at det bare skal bli med denne ene gangen. Men effekten er så god at det vil bli nærmest umulig å holde seg unna noen former for rusmidler i framtiden (i det lengre løp) når du først har oppdaget hvor bra det fjerner angsten.

Nå sier jeg ikke at du på død og liv må holde deg unna forbudte rusmidler, men når man har sosial angst så er Xanor noe av det verste du kan være borti, bare heroin er verre. Spesielt visst dette er første gang du forsøker noe innenfor benzo-gruppen. Skal forøvrig også nevnes at abstinenser fra benzoer kan vare i så mye som 2 år eller lengre, mens på cannabis og opiater så er det hele over innen 2-3 uker (i de fleste tilfeller).
Sist endret av Who?; 18. februar 2018 kl. 11:32.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk! Blir man tydelig påvirket?
Who. Ikke anbefal cannabis. Folk reagerer forskjellig. Verste fall kan det gjøre angsten verre, for andre "kurere".
Det er individuelt hvor ille abstinenser blir, eller hvor lenge du må ta pillene før du utvikler toleranse. Det kan være 1 uke eller 4, men gjør du det daglig så skal jeg love deg at du kommer til å angre. Benzoabstinenser er ingen spøk, det er det jævligste du kan oppleve. Heroinabstinenser kan være en spøk i forhold.
Bare en gang sier du. Det blir aldri bare en gang, og kanskje er du en av de som utvikler et problem med det. Ikke gamble på den måten med framtiden din. Snakk med lege om problemene dine, krev henvisning til DPS og snakk om problemene dine. Godt mulig du får skrevet ut et brett sobril, så kan du prøve de. Benzo er ingen langtidsløsning, men blir det ufrivillig for mange.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Blir man tydelig påvirket?
Vis hele sitatet...
Det spørs på dosen du tar. Problemet med benzoer er at du ikke merker selv så godt at du er påvirket, mens andre merker det med engang.
Det vil rett og slett bli nesten umulig å ikke bli tydelig påvirket en eller annen gang. Spørsmålet blir hvor godt de du er sammen med kjenner igjen ruseffekter.
En typisk A4 person vil først og fremst mistenke at du har drukket, men når du ikke lukter alkohol så blir alternativene ganske tydelige.

Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Who. Ikke anbefal cannabis. Folk reagerer forskjellig. Verste fall kan det gjøre angsten verre, for andre "kurere".
Vis hele sitatet...
Ja, du har helt rett i at Cannabis ikke er noe man bør direkte anbefale og at det kan gjøre angsten verre. Men dessverre så er det, såvidt meg bekjent, det beste alternativet når det kommer til rusmidler.
Jeg vil tro at benzoer kan gi en langt verre forverring av angsten enn Cannabis. Det er også mer sannsynlig.
Sist endret av Who?; 18. februar 2018 kl. 11:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er individuelt hvor ille abstinenser blir, eller hvor lenge du må ta pillene før du utvikler toleranse. Det kan være 1 uke eller 4, men gjør du det daglig så skal jeg love deg at du kommer til å angre. Benzoabstinenser er ingen spøk, det er det jævligste du kan oppleve. Heroinabstinenser kan være en spøk i forhold.
Bare en gang sier du. Det blir aldri bare en gang, og kanskje er du en av de som utvikler et problem med det. Ikke gamble på den måten med framtiden din. Snakk med lege om problemene dine, krev henvisning til DPS og snakk om problemene dine. Godt mulig du får skrevet ut et brett sobril, så kan du prøve de. Benzo er ingen langtidsløsning, men blir det ufrivillig for mange.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, du fikk meg til å droppe hele chaiten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tusen takk, du fikk meg til å droppe hele chaiten
Vis hele sitatet...
Whatever dude, du virker bare som du ikke vet hva du driver med. Kjør livet ditt i dass du, have fun
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Whatever dude, du virker bare som du ikke vet hva du driver med. Kjør livet ditt i dass du, have fun
Vis hele sitatet...
Tror han mente at han står over hele opplegget
Jeg er også enig i at det er sært å selge benzo som egentlig er opiater, det er jo helt bak mål, men jeg tror at de som produserte de fenatylxanorene tenkte at når folk prøvde en eller to slike, skulle de si «OH WOW, det er de beste xanorene jeg har tatt!», altså at de ikke forsto det ikke var xanor de tok..... og dermed kjøper de mye mer. Helt idiotisk!

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Whatever dude, du virker bare som du ikke vet hva du driver med. Kjør livet ditt i dass du, have fun
Vis hele sitatet...
Chaiten = Shaiten = Shiten

Helt enig i at han bør droppe det, bra jobba.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 18. februar 2018 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg dropper det ja, var ikke ment ironisk !
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Tror han mente at han står over hele opplegget
Vis hele sitatet...
Å ja
Sarkasmefølern er litt vel sensitiv tydeligvis. Bra
Ja, jeg tror xanax er altfor glorifisert i rappeverden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare lyst til å prøve en gang, er det skadelig?
Vis hele sitatet...
Tingen er at det er så ubeskrivelig deilig å ta Xanax om man sliter med angst at det er fort gjort å fortelle seg selv at dette må jo være bra. Man blir jo tross alt kvitt alt som heter angst, også lurer man på hvorfor i alle dager man ikke startet med dette tidligere.. for når bare en pille kan skape fred og harmoni innvendig så må man vel forsette med det? Dette må være bra?

Svaret er nei.


Det at du skal "selvmedisinere" kun én gang er dødfødt da xanax må taes regelmessig for å beholde effekten. Det kan sees på som alkohol i pilleform hvor man har det bra så lenge du har det innabords. Når det går ut av kroppen vil du merke den sure svie.

Lykke til!
Sist endret av Valadar; 18. februar 2018 kl. 13:02.
Hva med atarax istedenfor? Det hjalp på min angst å ta de etter behov
Jeg ville prøvd lyrica(eller atarax som sagt) om du kan få det i stedet for en benzo. Mye snillere på alle måter, bare vit at de på 300mg er en stor dose med en tablett for mange nybegynnere. Jeg fikk det for angst før og følte solen skinte i livet mitt igjen med en gang. Ble sosial med fremmede på bussen etter å hatt angst for å ta bussen pga noen kunne sitte seg ved siden av meg.... Men ikke daglig, selv om legen din kanskje gir deg det daglig så hold det til kriser og/eller som pauser fra angsten.

Samme regel gjelder for benzo om du ikke vil bli som meg, avhengig på resept. Jeg fikk 100mg sobril++ på tvang på tvangsavdeling og har aldri kommet meg vekk fra pillene, mange mange tusen tabletter brukt på 15år ca. Alt mellom himmel og jord fra valium til rohypnol. Spiste hundre rivotril på fem dager nylig da jeg oppdaget hunden min hadde fått kreft i leppen som ikke kan gjøres noe med pga han er 12år og det er den værste typen kreft som sprer seg. Må snart avlive han=(

s