Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1221
Heisann. Det er ikke noe feil med tastaturet i seg selv eller knappen. Men jeg har fått lånt meg en teit liten sak av en Toshiba, i vent på ny laptop. Når jeg trykker backspace på en internett side osv skjer ingenting, slik som jeg er vandt med.

Veldig irriterende og har tittet på - Endre tastatur og inndatametoder. Ingenting der om hvordan jeg kan forandre på forskjellige knapper osv. Tips?

PS: Toshiba Satellite, Windows Home Premium 7.
Regner med det er chrome du kjører?
Google endret hvordan du navigerer frem og tilbake etter v.52 og utover. Kan lese mer om det her: So where's the Chrome flag to RE-ENABLE BACKSPACE going back a page again?!?

Ellers fungerer følgende:
Alt+Left - Back page
Alt+Right - Forward page

Kan og eventuelt legge til en extension som muliggjør får å bruke backspace som naviger tilbake.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Takk for et veldig godt og informativt svar. Du har selvfølgelig rett. Denne laptoppen hadde ikke Chrome, så jeg lastet ned den nyeste versjonen og det er altså dette som har skjedd. Google mener at den skaper problemer og har fjernet den, fordi så få bruker den. Hva i helvete! Den er jo genial, syntes jeg da. Veldig synd!

Og Alt+left - back space, nei, da er det like greit å benytte seg av musa.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Takk! Da var problemet løst!