Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3952
Ein kompis oss meg reiste til Haugesund og kjøpte xanax. Han kjøpte 6 bars og jeg og han tenkte og kose oss den kvelden/natten.
Så møter jeg han ute på natten og han fortalte meg han hadde tatt nesten alle trur han hadde bare 2-3 igjen. Han gav en til meg som jeg svelgte. Jeg kjennte noe det gjor jeg. Også etter hvert bare plutslig sier han at han har tatt alle. Jeg ble litt frustrert for han hadde betalt rundt 500 kroner for dette. Og jeg sa han bør spare elles bare får han blackout.
Så etter hvert er vi bare ute og kuker. Han forteller meg det enda ikke har kicket inn. og det har gått ca 1 time. Jeg var sikker disse barso var noe drit. For ingen tar 5 bars og ikke kjenner noe. eller hjallfall sjeldent. ingen av oss hadde drukket. Så går det kanskje 45 minutt og jeg bestemmer meg for og gå hjem for jeg har skule morgonen etter. Og når jeg kom hjem ifra skulen den dagen. Hadde han overdoset og var på akutt. Xanaxene inneholdt benzo og Buprenorfin (Subutex)
Hvilken type benzo vet jeg ikke. Men han overlevde og han må nå tilbake på rusinstutisjon. Jeg vil bare informere dere om desse barso. Derfor jeg sier hvor han fikk desse.
Det var bars som var litt tjukkere enn vanlig. stod XANAX på dem og 2 bakpå mener jeg. Oppdaterer vist jeg tar feil. Han mistet også mobilen sin og husker nesten ingenting. Han har skjert opp hele armen sin som eit slags selvmordsforsøk ved og "slitte wrist"ene
Drit i barene og bare hold dere til 1mg´ene. Eller bare drit i xanax det er ikke noe spess digg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra du skriver!
Disse xanaxbarene er livsfarlige. Har jo nylig vært flere partier med fentanyl.

Sikker på at de inneholdt buprenorfin?
Ja legene sa det!
Ganske sjukt... Håper det går bra med han da!

(Holder meg laaangt unna xanax for en god stund.. Takk for info)
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vist mange falske nå om dagen. De jeg var borti sist er noen det står ‘U 94’ på, jeg får 1mg Xanor på resept og har det som pekepinn, men disse virket ikke som jeg er vant til, kan det være noe sånn vennen din fikk? De var veldig tykke og smuldret lett opp.

Hvis man slikker på en pille og kjenner smaken med engang, så er det stor kjangse for at de er falske. De fra apoteket smaker enten ingenting eller litt søtt i starten, så kommer den uforglemmelige smaken av alprazolam.
Trodde ikke subutex fungerte dersom man spiste det. Jeg gikk på subutex før og kunne svelge dem 2 dager på rad sånn at jeg fikk rus de jeg tok dag 3 jeg ikke svelget.
Riktige bars står det U-94 bakpå (selvom disse og kan være fake), ikke 2.
Noe att tenke på.

Bra du sier ifra!

Kjøpte ett par i Oslo for ikke så lenge siden. Disse var såvitt jeg kunne kjenne legit, smak og effekt.

Men, fan for disse jævla dyrene som selger og tilverker sånn dritt som dette. Godt kompisen din klarte seg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg prøvde noen i den tiden posten ble laget, det var ganske sikkert alprazolam da. Nå er det noen uten smak i det heletatt. Har toleranse for opiater så hadde ikke kjent om det var sub i de.,noen som vet noe? Står u94 på de, ser ut som Apotekvarer. Veldig mye forskjellige piller i den byen, første gang jeg har fått noe som ikke virker utenom blåvalium. Egentlig jævli mye rare greier der om dagen hvis du handler via en kompis av en kompis av en kompis.
Anonym bruker
"Syk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har noen av disse med 2-tall bakpå. Har bare turt å ta en halv i slengen for jeg har blitt så skremt av avisoppslagene. Vurderer i grunn å kaste de. Jeg overdoserte på pepper i går (første rusopplevelse på mange måneder. Toleranse = 0), så da nedturen ble for ille tok jeg en halv en. Ble muligens ett hakk bedre, men fikk bedre virkning av betablokkeren som jeg tok en time etterpå.

Jeg for min del har fått så sykt nok av rus generelt nå. Det er ikke slik det en gang var og jeg er hele tiden redd for å ta for mye siden jeg tåler nada og kroppen reagerer stadig på nye måter. Denne gangen har jeg hatt et kokvarmt hode. Har ligget med kalde kluter på panna i hele natt. Skulle gjerne tatt mer benzo, men jeg tørr ikke benytte meg av de fake og jeg har ikke annet.

Bra du sier i fra (er jo en stund siden) og flaks han klarte seg. 5 stk bein når han kanskje har null toleranse på opiater. Livsfarlig.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Er dette sant? Og hvilken rakettforsker har lagd de?

Buørenorfin er jo MYE dyrere enn alprazolam så høres ut som veldig bad business.

Men nå skal det ikke mye buprenorfin til, til overdose heller hos folk som ikke er vant til det.


Det er ikke at folk har tatt feil tabletter fordi de har vært så pillefjærne?

Har noen bilder av dem eller mer info?

Høres nesten "får godt ut til å være sant", men det har jo skjedd sykere ting enn det der.

Bikkkebeina er jo så spesielle også så den virker jo ikke som den letteste pillen å trykke opp som Fake.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Er dette sant? Og hvilken rakettforsker har lagd de?

Buørenorfin er jo MYE dyrere enn alprazolam så høres ut som veldig bad business.

Men nå skal det ikke mye buprenorfin til, til overdose heller hos folk som ikke er vant til det.


Det er ikke at folk har tatt feil tabletter fordi de har vært så pillefjærne?

Har noen bilder av dem eller mer info?

Høres nesten "får godt ut til å være sant", men det har jo skjedd sykere ting enn det der.

Bikkkebeina er jo så spesielle også så den virker jo ikke som den letteste pillen å trykke opp som Fake.
Vis hele sitatet...
Her er de jeg har. Den originale Xanax har ikke 2-tallet.

Det har dessverre vært flere dødsfall blant annet i Trondheim fordi folk trykker de i seg som om det var ren benzo (noe de jo tror også), men så er det iblandet annen drit så de går i OD.

Skummelt. Disse jeg har kom i en pilleboks som ligner originalen og det står IKKE noe om at de inneholder snusk. Er kanskje ikke alle som gjør det, men jeg tar ikke mer enn max en hel av gangen siden jeg ikke har toleranse på de andre greiene.

Fan finner ikke ut hvordan man legger ut bilder



Sist endret av UpsAndDowns90; 10. juli 2019 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Testa de i lab eller Opiat test?
Uff de Xans'a er så dårlige at man kan like godt tygge knott.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Testa de i lab eller Opiat test?
Vis hele sitatet...
Nei har ikke det, Men det kunne vært interessant. Kanskje jeg skulle gjort det. Da må jeg få tak i sånt kit da, og der er jeg noob. Kunne lagt ut resultatet her for jeg er ganske nysgjerrig selv. Hvor jeg får jeg tak i det? Helst i Norge for å slippe toll.

Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Uff de Xans'a er så dårlige at man kan like godt tygge knott.
Vis hele sitatet...
Ja. Nå har jeg kun tatt en halv-1 i gangen i desperate stunder for jeg er skeptisk til dem, men jeg har fått null funk i hvert fall. Og jeg har meget lav toleranse da jeg så og si har vært rusfri siste 9 mnd. Med unntak av et par korte runder.
Sist endret av UpsAndDowns90; 10. juli 2019 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.