Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1587
Finnes det ett program som automatisk oppdaterer alle driverne på bærbar data ? som er gratis og lett å bruke ?
Nei det finnes ikke ett som fungerer bra, hva trenger du drivere til?
Drivergenius..

Ikke gratis (Kremt bukta..) men glimrende program.
Trådstarter
grafikk kortet osv
du finner drivere til en enhet på produsenten sin hjemmeside. f.eks nvidia.com eller amd.com

Hvis du selv lærer deg å finne riktig driver vil du alltid være overlegen ett program som skal gjøre jobben for deg, kan være lettvint men kan også stelle i stand dritt, gjøre deg enda mer forvirret.
Brukt Drivergenius i mange år nå på alle PC-er jeg har vært borti mer eller mindre.
Aldri skåret seg enda så anbefaler det programmet.
Trådstarter
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
du finner drivere til en enhet på produsenten sin hjemmeside. f.eks nvidia.com eller amd.com

Hvis du selv lærer deg å finne riktig driver vil du alltid være overlegen ett program som skal gjøre jobben for deg, kan være lettvint men kan også stelle i stand dritt, gjøre deg enda mer forvirret.
Vis hele sitatet...
ja fant drivern på produsenten sin hjemme side tusen takk
Bare hyggelig :-)
Trådstarter
noen som vet hvordan jeg oppdaterer drivere til asus ? evnt bios osv
Oppdateringer til bios finner du på produsentens hjemmeside, asus.com , du kan laste ned og flashe selv eller du kan benytte deg av verktøyet til asus som heter asus update.

Du finner alltid drivere på produsentens hjemmeside.
Trådstarter
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Oppdateringer til bios finner du på produsentens hjemmeside, asus.com , du kan laste ned og flashe selv eller du kan benytte deg av verktøyet til asus som heter asus update.

Du finner alltid drivere på produsentens hjemmeside.
Vis hele sitatet...
er asus update jeg ikke finner .. bare det at jeg må gjøre det manuelt noe jeg helst ikke vil
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hva er problemet med å laste ned drivere selv ? Vet du hvilken maskin du har går du til produsenten av maskinvare, velger produktet ditt og velger drivere derifra.

Er ikke verre enn at en 8åring med diskolysi klarer det.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hva er problemet med å laste ned drivere selv ? Vet du hvilken maskin du har går du til produsenten av maskinvare, velger produktet ditt og velger drivere derifra.

Er ikke verre enn at en 8åring med diskolysi klarer det.
Vis hele sitatet...
kom 5 drivere bare til bios.. og jeg skjønner ikke hvem jeg vil ha .. derfor jeg vil ha spnn asus update som jeg ikke finner
http://support.asus.com/download/opt...uage=en&type=1

der har du linken til asus drivere i søkefeltet skriver du inn produkt info
Du vil ha den nyeste biosen.
derfor jeg vil ha spnn asus update som jeg ikke finner
Vis hele sitatet...
Bruk nå aldri Windows baserte BIOS verktøy som asus update.
Skjer det feil med flash oppgradering i Windows,kan det hende at man må ha ny BIOS-brikke.

For asus er EZ Flash 2 grei,nyeste BIOS som nevnt.
BIOS ROM file file legges på minnepenn eller HDD som er har FAT-32(ROM file kan også brennes på cd/dvd).
Inn i BIOS(del under oppstart) til meny EZ Flash 2,velg ROM file fra minnepenn/HDD(cd/dvd) ferdig.
Bedre og sikrere enn asus update tullet.
www.ma-config.com
Gratis er det også