Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1189
Hei!

Skal kjøpe meg Skyrim Legendary Edition, og har den vanlige Skyrim spillet og har masse lagrede spill på den, men må jeg starte ny save da jeg får Legendary Edition? elelr kan jeg fortsette på de gamle savene mine tro?
Det er vel bare det vanlige Skyrim med tileggspakker eller noe, så jeg er nesten helt sikker på at du kan bruke samme de gamle savene dine!
Hvis du spiller på PC (Steam) så lagrer det seg på Steamcloud, så ja. (Vet ikke med xbox eller ps3)
Hvis du allerede har spillet, hvorfor ikke bare kjøpe DLCene?
Sist endret av PerPerPerPer; 17. februar 2014 kl. 14:24.
Trådstarter
3 0
okei, jeg har det til ps3

det er jo mulig, men vil DLC'ene lagre seg til PSN kontoen min? slik at hvis jeg kjøper meg en ny ps3 (som jeg trolig kommer til å gjøre snart, fordi den jeg har er gammel og sliten) vil jeg da kunne laste de ned igjen da?
Sitat av hsbekken Vis innlegg
okei, jeg har det til ps3

det er jo mulig, men vil DLC'ene lagre seg til PSN kontoen min? slik at hvis jeg kjøper meg en ny ps3 (som jeg trolig kommer til å gjøre snart, fordi den jeg har er gammel og sliten) vil jeg da kunne laste de ned igjen da?
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøper DLC'ene på PS store blir disse knyttet til PSN kontoen din, slik at du kan laste de ned på nytt igjen fra PS store.
Trådstarter
3 0
okei, da blir jo det mye lettere tusen takk for svar!