Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 903
Telenor Online ADSL lar deg laste ned 1 GB data i måneden til 349 kroner. Nedlastningsfarten er 704 Kbit i sekundet. Prisen tilsvarer fri bruk av Telenors lillebror-ADSL-linje som gir brukeren 384 Kbit i sekundet. For 99 kroner kan du laste ned 5 GB ekstra.
Vis hele sitatet...
les mer på http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20...11_er_71190661

glad jeg har kabel
hehe, det måtte jo komme etter lange tider med FASTPRIS kampanje, så setter de gb-priser. lenge leve stjelenor.
Jeg er så sinsyyyyk gla for at jeg har kabel..hehe
lenge leve ngt, sier bare, py det telenor, your going down!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg er så sinnsykt glad for at det kun gjelder NYE Abbonenter
Etter min kontrakt har gått ut så er det over på NGT ass
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
NGT er en fin ting. Bra upload har de og.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
lol 1GB.. det er vel sånn ca det jeg laster ned om dagen.. hehe.. godt jeg ikke har telenor
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
jeg tror jeg leste/hørte et sted at dette påvirker alle som har ADSL fra telenor, også de som har kontrakt med dem fra før. tror det var han nye telenorsjefen som sa dette..er ikke sikker, men totto, ikke gled deg for tidlig
leste ett innlegg i avisen i går hvor en fyr skreiv "ikke kjøp adsl fra telenor, nå har jeg prøvd å få veiledning i 8 uker, uten resultat og på toppen av det hele har jeg fått inkasso fra telenor for adsl-bruk!"

hehe.. lovely.
Pokker, gidder ikke å henge med Stjelehor med de prisene der...

Edit, sjekket på petition Online... Der er det ca 20 k underskrifter, gir Telenor faen i disse!?
Sist endret av Chubby; 12. august 2002 kl. 15:20.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Blitzer
jeg er glad for at jeg nettopp har byttet til bluecom, jeg.
Vis hele sitatet...
noe slikt jeg har tenkt å gjøre. men hvor lang tid tok det før alt var i boks?
Opprinnelig postet av m|x
jeg tror jeg leste/hørte et sted at dette påvirker alle som har ADSL fra telenor, også de som har kontrakt med dem fra før. tror det var han nye telenorsjefen som sa dette..er ikke sikker, men totto, ikke gled deg for tidlig
Vis hele sitatet...
det er i såfall kontraktsbrudd, og da kan totto og alle andre kreve å bli løst fra den med øyeblikkelig virkning. dessuten var det noe av det telenor reklamerte med i begynnelsen, nemlig at man kunne laste ned så mye man ville.
Opprinnelig postet av Gusto


noe slikt jeg har tenkt å gjøre. men hvor lang tid tok det før alt var i boks?
Vis hele sitatet...
Når jeg kom hjem fra ferien og en ukes tid etter det fikk jeg faktura fra bluecom (Tok 4-5 uker til sammen)

Det stod ingenting om hvordan jeg skulle bruke bluecom adsl eller noe slikt i brevet.

Jeg ringte support og fant ut at det bare var å plugge inn pcen i modemet og så skulle jeg være på nett.
Tenkte jeg sku skifte til bluecom jeg og, men faen viss dem og skifter til volumbasert betaling.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hvordan kan _ikke_ ul og dl påvirke verandre på adsl? adsl er ikke full fuplex
Opprinnelig postet av nso
hvordan kan _ikke_ ul og dl påvirke verandre på adsl? adsl er ikke full fuplex
Vis hele sitatet...
jeg vet ikke, jeg.


det er bare slik at når jeg bruker upload for fullt samtidig som jeg bruker download med bluecom, påvirker de ikke hverandre.

f.eks: uploader på 14KB/s og laster ned på 87KB/s uten problem.

med telenor ville det blitt mer som 14KB/s upload og 15KB/s download eller noe sånt. helt fucka opp for å si det sånn.

hvis jeg f.eks. uploadet noe til noen med telenor, gikk det utrolig treigt å surfe eller laste ned ting for meg.


forresten folkens:

les på http://privat.telenor.no/dinesider/d...rInternettAdsl

De beholder den gamle online adsl. " Online ADSL med ubegrenset nedlasting "
Sist endret av Blitzer; 13. august 2002 kl. 14:57.
isp'ene burde fatte at 1337's vil ha høy upload

i japan erre 12/12 adsl (ny teknologi) til 2000 yen mnd. dvs 129 spenn
har må man paye 5500 kr for 8/2, det suger...
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
nok en gang, klipp og lim fra digi.no :

Den gode nyheten for storforbrukere av Internett er at Telenor ikke rører prisene eller betingelsene på de eksisterende ADSL-tilbudene som gir fri bruk. Kanskje ble motreaksjonene fra publikum såpass kraftige at Telenor synes et prishopp ville medføre for mye bråk.
Vis hele sitatet...
faren er kanskje over?



fra samme artikkel:
Utfordringen er å gjøre folk kjent med hvor mye én gigabyte er.
Vis hele sitatet...
lol

les mer på: http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20...00_er_46215609