Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 745
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I omleggingen av forumet, er alle tidligere dedikerte mods fjernet fra sine respektive forum.
Mod'ing av forumene har da blitt nFF crew'ets oppgave.
Nå, mens vi enda er under ombygging så funker ikke "Rapporter denne threaden til en mod"-funksjonen, da vi i teorien ikke har noen mods. Ikke dedikerte iaffal.
So, det du kan gjøre, hvis du finner en post du synes fortjener en notis fra crew (slettes, redigeres etc), kan du bare klikke deg inn på 'kontakt'-siden, og sende en PM til et crew medlem.

Et gult lys foran hver respektive admin, tilsier at han er online, så klart
sir, yes sir!
Da gidder jeg ikke å sende en slik sak, er ikke min jobb å renske ut slike møkka poster.... Men nå er vel jeg kanskje opphavet til flertallet av dem. Går ikke det ann å få en felles "pm boks" slik at mod'ene kan sjekke den da!?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Det er nettopp det 'rapporter til mod' gjør STX. Når vi får fiksa den, blir alt i sin skjønneste orden
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Det er nettopp det 'rapporter til mod' gjør STX. Når vi får fiksa den, blir alt i sin skjønneste orden
Vis hele sitatet...
My fault, har ikke brukt den før, trodde det gikk til en spesiell mod...
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
STX er så vant til å spamme selv at han ikke ser forskjell på andres spam/årntlige poster :P
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
STX: Den gjør det, men nå har vi ingen dedicated mods, og da er det ingen som får beskjeden. Enda.