Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 883
Idag kommer vi på skolen, og tenker jaja, det er sikkert ikke de store forandringene. Men dengang ei. Hele klasserommet er bygget om, og flere kommer.

Dette er jo iogforseg bra, men nå kommer de dårlige nyhetene:
1. Vi far ikke hver vår maskin... vi må DELE!!!
2. Det lille spiserommet vi hadde, har nå lærerene kapret og laget et "lage-prøver-rom" der. Ergo vi må gå ganske langt bort til kantina for å spise brødskiva vår siden spising ved maskinene er forbudt....

Altså... de 5 lærerene våre har nå et kontor/arbeidsrom med 4(!) maskiner, og et lage-prøve-rom.... Mens vi 67 elevene har ett(!) stort rom med 60 maskiner. Så vi har ikke nok til alle....=(

Det verste er at ifjord LOVET de på tro og ære at vi skulle få et større, bedre pauserom.

Faen ass...jeg blir så sinnsykt forbanna!!
Hvilken skole er det snakk om?

Scha
Trådstarter
Kilden vgs
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Lager lærerene prøver hele tia?? Meneh, det er snakk om datarom her right? med 60 pcer.. Synes det var mye jeg til å være ett datarom på en vgs. Dere er vel ikke 60 stykker som skal bruke pcene samtidig?? Ta det opp med skole ledelsen dah vel. Klag på dårlige arbeidsforhold elns. Meneh, er det en liten skole eller hva?
Trådstarter
det er et stort rom, som er klasserommet vårt.Det finnes et annet datarom på skolen som er for alle. Disse 60 maskinene er kun for oss på media. Vi er hele tiden 60 stykker, og 2 eller 3 dager i uka 67 elever.... Det er ikke snakk om dårlige forhold, bare det at de ikke holder det de lover, og de skal ha så sinnsykt mye bedre standard enn det som tilbys oss.

Lærerværelse er jo en ting, men dette er rom som brukes utelukkende av disse 5 lærerene... derfor reagerer jeg på det...
Vi har ikke noe datarom på nesodden vgs.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hva er du for en a?? Visst faen har vi datarom Ligger nede i 1ste etasje ved skapene inn mot bio og naturfagen der....... Har vært datarom der i de to åra jeg har gått der, mulig det ikke er pcer der nå pga de ble fjerna når 3dje hadde examen... Anyway, alle har jo laptops dah, så poenget er????
vel. alle lærererne våre går rundt med hver sin søte lommepc-greie (jeg husker faen ikke hva det egentlig heter nå) som de skal notere fravær på. penn og papir er jo bare teit. bruke pengene på for eksempel noen nye pc'er til elevene er jo bare dumt.
Trådstarter
Det er så idiotisk. Jeg tror foresten det heter pda. Hva skal de med 4 maskiner da? De klarte seg med en ifjord..
PDA heter det ja. takk.

asså. ingen har påstått at lærere / administrasjonen på skoler er de mest smarte i verden. spør de om noe, og de forvrenger svarene sine verre enn innbarka frp-politikere.
klag, hvis dem først har lovet har dem lovet, hjelper ikke å klage på et stramt budsjett da, en muntlig avtale er like gyldig som en skriftlige en
(nesten) aldri hørt om en skole med en pc pr elev... men klart, om alle 67 skal bruke pcene samtidig så er det uholdbart!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
cavey: som jeg nevnte over, samtlige elever på vår skole har bærbar pc, en helt grei toshiba satelite sak. 192mb ram, 450mhz amd cpu 25gb hd, elns den er helt fin til litt cs og word processing, (unntatt at den mangler aktiv skjerm)....
Blazin: har du vurdert å ta det opp med ledelsen??