Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3480
noen som vet om denne serien finnes på lydbok? På norsk?evt. hvor jeg kan få tak i den ?Vet at den finnes på lydbok på engelsk men vil helst ha den på norsk…Prøvd å lete men finner den ikke på bukta eller no annet sted på nettet.. :/
Sist endret av r0llz; 6. mars 2013 kl. 15:56.
Fra forlaget bak oversettelsen av de norske game of thrones bøkene:

Spørsmål fra 24/02/2012 kl. 11:10:
Er det planer om å utgi “En sang om is og ild” i lydbokformat?

Svar fra forlag: 24/02/2012 kl. 13:08:
Vi har sett på mulighetene ja. Og du skal ikke se bort i fra at det kan dukke opp etterhvert. Men med tanke på at det ikke er noen planlagt produksjon på nåværende tidspunkt, er nok tidlig 2013 det mest realistiske. Skulle vi sette i gang med det, kommer det info her på bloggen om det.

Info kan du finne her inne: http://isogild.com/om-b%C3%B8kene/

Pr. dags dato er ingen av bøkene i lydbokutgave på norsk slik jeg har forstått det.
Trådstarter
28 2
Sitat av Obster Vis innlegg
Fra forlaget bak oversettelsen av de norske game of thrones bøkene:

Spørsmål fra 24/02/2012 kl. 11:10:
Er det planer om å utgi “En sang om is og ild” i lydbokformat?

Svar fra forlag: 24/02/2012 kl. 13:08:
Vi har sett på mulighetene ja. Og du skal ikke se bort i fra at det kan dukke opp etterhvert. Men med tanke på at det ikke er noen planlagt produksjon på nåværende tidspunkt, er nok tidlig 2013 det mest realistiske. Skulle vi sette i gang med det, kommer det info her på bloggen om det.
Info kan du finne her inne: http://isogild.com/om-b%C3%B8kene/

Pr. dags dato er ingen av bøkene i lydbokutgave på norsk slik jeg har forstått det.
Vis hele sitatet...
ok takk
.