Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 475
Jeg driver å overfører film fra kameraet mitt til laptopen.
problemet er at hver gan etter jeg har overført ca 3 sekunder av filmen, låser alt seg, kan ikke engang røre musepekeren.

jeg bruker dazzle digital video creator, som "mellomledd" fra kameraet og maskina.

den kom med pinacle studios 9, som jeg har prøvd tidligere, men jeg syntes at WMM var mye bedre, og fikk ikke så mye problemer med det.

dessuten etter at jeg innstalerte de, ble maskina opptil 30 grader varmere (core temperature) selvom jeg ikke gjorde noe i det heletatt, ikke brukte noen programmer eller noe.
så jeg avinstallerte det, men det hjalp ikke, så jeg tok systemgjenoppretting, og da ble plutselig kjerne varmen 30 - 40 grader kaldere.. som sier litt da den nå er på 52 grader.

uansett, probemet mitt er at WMM låser maskina.. er dette noe jeg kan gjøre noe med?

jeg bruker ingen programmer i det heletatt samtidig, og jeg har 1 gb ram, så det skulle ikke være noe problem.
Har du sjekket temperaturen mens du tar opp filmen?
Mulig det blir så mye arbeid for prosessoren at den blir for varm og stopper for sikkerhetsskyld.
Sjekk temperaturen så finner vi ut om du trenger ny vifte eller om det er noe annet.
kenny's Avatar
Trådstarter
den er ikke så varm.. strekker seg opp til 68 grader... varmt nok ja... men om den blir for varm andre ganger under andre omstendigheter slår den seg bare av,, ikke låser seg...