Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 958
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! For noen uker siden sendte jeg søknad til politiet om å få ta førekort, og i forventning om at de kom til å be om rene urinprøver så starter jeg å ta urinprøver hos legen.

Prøve nr. 1 kom tilbake ren.
Prøve nr. 2 ga utslag på THC og amf.
Prøve nr. 3 kom tilbake ren.
Prøve nr. 4 ga også utslag på THC og amf.

Når prøve nr.2 kom tilbake så ringte legen og sa at den var positiv, noe som han også syntes var rart siden jeg selv hadde kommet og bedt om disse prøvene, så han sa jeg bare skulle fortsette å komme for og ta prøvene, og at dette ikke kom til å påvirke lappen. Men nå som den siste prøven også ga positivt så sa han lappen måtte settes på pause.

Jeg har ikke tatt noe amfetamin eller røyket noe cannabis.
Noen som har opplevd lignende? Har virkelig ikke tatt noe som helst og pga. de prøvene nå så får jeg ikke tatt lappen. Skal ikke disse prøvene være ganske sikre?? Skjønner ikke hvordan 2 prøver kan være positive, og med en ren prøve imellom også
Anonym bruker
"Fattig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Falske positive prøver er desverre mye vanligere enn man tror og hva helsevesenet opplyser om. Dette har jeg selv fått smertelig erfare.

Jeg aner ikke hva som gjør at du fikk positivt utslag men du bør be legen din be om at positive prøver blir analysert for verdier, for da er det lettere å bekrefte falsk positiv.

Jeg vet at valmuefrø kan slå ut på morfin og kodein, men vet ikke hva som evt skulle slått ut på amf og hasj
Legen kan ha dratt opp feil navns testresultater for alt du vet. Hvis du står på krava så er du rein. Dps dreit seg ut to ganger med meg hvor de sa jeg var positiv men PC-skjermen stod vendt mot meg og det var ikke mitt navn på testen. De kan gjøre feil i stress eller slurve de og. Har du ikke tatt så har du ikke tatt noe og skal heller ikke akseptere noe annet. Enkelte legemidler som snri/ssri og fler kan slå ut på
Amf.
Krev at de analyserer på nytt
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har aldri skjedd meg at urinprøven har vært positiv uten at det faktisk har vært inntak. Jeg har levert to rene prøver på rad, for så å ha drukket mindre vann i forkant av prøve nummer 3, som da ble positiv. Jeg prøvde meg på å si at det måtte være feil, men det hjalp dessverre ikke.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legger til: Det var hasj det var snakk om.