Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1605
Så jeg har hatt fine turer med batchen med sopp jeg har, lagde meg litt Te i dag ( drakk restene) Følte lite etter en god time så lagde meg 1gram til, lurer på om jeg rett og slett har hatt for varmt vann? Trodde dette var en myte siden jeg har brukt kokende vann før å hatt fin effekt, bare uheldig med de soppene jeg lagde til?

Er nesten slik jeg lurer på og lage meg 1.5 gram til selv om jeg er på vei " opp " teoretisk sett. Jeg er fin og varm men uten noen form for pusting eller fargeforsterkninger.

Noen som har opplevd det samme før ?
Hvordan gikk det? Hehe
Ja. Det er soppen som bestemmer.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du spist mye før du spiste soppen? når var siste måltid
Kan si at det gikk helt fint. Tok de 1.5 grammene og fikk -minimalt- med visuelle forrandringer. Synst dette er særdelest irriterende om jeg skal være ærlig siden jeg har ute på tur med 1.5gram før av samme batchen, vet at alle sopper har forskjellig mengd med at det skal kunne variere så mye har jeg aldri opplevd. Jeg drakk te'en på tom mage siden jeg liker at turen opp går ganske fort.
Sitat av LazyHazy Vis innlegg
Kan si at det gikk helt fint. Tok de 1.5 grammene og fikk -minimalt- med visuelle forrandringer. Synst dette er særdelest irriterende om jeg skal være ærlig siden jeg har ute på tur med 1.5gram før av samme batchen, vet at alle sopper har forskjellig mengd med at det skal kunne variere så mye har jeg aldri opplevd. Jeg drakk te'en på tom mage siden jeg liker at turen opp går ganske fort.
Vis hele sitatet...
Kjøp en billig kaffekvern og kvern all soppen, da vil doseringen bli enklere og du vet hva du begir deg utpå, ja så lenge du ikke bygger opp en toleranse
Sist endret av Kloakk; 29. november 2021 kl. 01:13.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe som heter toleranse...
joda men når man ikke har tatt noe på 2 uker så har man vel ikke bygd seg opp noe spess med toleranse ?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er noe som heter toleranse...
Vis hele sitatet...
Har brukt kniv til finhakking og så litt knusing i mørtel

Sitat av Kloakk Vis innlegg
Kjøp en billig kaffekvern og kvern all soppen, da vil doseringen bli enklere og du vet hva du begir deg utpå, ja så lenge du ikke bygger opp en toleranse
Vis hele sitatet...
Sist endret av LazyHazy; 2. desember 2021 kl. 16:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2 uker så er du tilbake til baseline. Går du på antidepressiva?