Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5933
Hei!
Jeg har tatt et dumt valg og tatt en stor mørk tattoveing på halsen forran når jeg var rundt 18 og hadde ingen mål i livet.. den er helt svart bare, når jeg gror ut skjegg vises det ikke så mye.

Jeg skal nå i voksen alder (24) ta opp fag og er veldig veldig interresert i juss og advokat, lurer på om noen her som faktisk er advokat eller har litt peiling om dette stopper meg veldig? Og at jeg må finne noe annet eller er det blitt såpass normalisert at det burde gå fint? Evt at jeg alltid går me høy turtle neck? Den er bare svart.


Mvh En nysgjerrig gutt me et mål i livet.
Burde ikke sette en stopper for deg. Er du likevel i tvil går det alltids ann å fjerne den.
Tror det skal gå helt greit:

Ta d helt med ro. Jeg har blekk overalt og også på halsen og i ansiktet og jeg tjener sannsyneligvis mer enn de fleste på dette forumet. Og ingen sier en dritt om blekket
Sitat av mendez Vis innlegg
jeg tjener sannsyneligvis mer enn de fleste på dette forumet.
Vis hele sitatet...
jaha? va tjener du da? som vada?
Sist endret av magnet; 27. november 2021 kl. 15:48.
Sitat av mendez Vis innlegg
Ta d helt med ro. Jeg har blekk overalt og også på halsen og i ansiktet og jeg tjener sannsyneligvis mer enn de fleste på dette forumet. Og ingen sier en dritt om blekket
Vis hele sitatet...
Jasså, det er såpass med penger som bananmaskot? Jeg angrer nå veldig på at jeg tok høyere utdanning. Burde heller bare blitt maskot: https://freak.no/forum/showthread.php?t=320310
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Jasså, det er såpass med penger som bananmaskot? Jeg angrer nå veldig på at jeg tok høyere utdanning. Burde heller bare blitt maskot: https://freak.no/forum/showthread.php?t=320310
Vis hele sitatet...
Null problemer med tatoveringer under banandrakten.
Sitat av mendez Vis innlegg
.... Og ingen sier en dritt om blekket
Vis hele sitatet...
Tror du folk sier det til deg hvis dem ikke liker det? Tror ikke det. Hva dem tenker er en annen sak.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Jasså, det er såpass med penger som bananmaskot? Jeg angrer nå veldig på at jeg tok høyere utdanning. Burde heller bare blitt maskot: https://freak.no/forum/showthread.php?t=320310
Vis hele sitatet...
Hehe bananmaskot faen at jeg ikke tenkte den tanken selv når jeg skulle starte arbeidskarrieren
Sitat av magnet Vis innlegg
jaha? va tjener du da? som vada?
Vis hele sitatet...
Tipper som fisker eller til sjøs.
Sitat av Donaukinder Vis innlegg
Tipper som fisker eller til sjøs.
Vis hele sitatet...
Du får stryk for gjettinga. Det er allerede nevnt i tråden hva han jobber med.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du får stryk for gjettinga. Det er allerede nevnt i tråden hva han jobber med.
Vis hele sitatet...
Fisker til havs og maskot til lands, kanskje...?
Sist endret av Medusa; 27. november 2021 kl. 19:51.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Jasså, det er såpass med penger som bananmaskot? Jeg angrer nå veldig på at jeg tok høyere utdanning. Burde heller bare blitt maskot: https://freak.no/forum/showthread.php?t=320310
Vis hele sitatet...
Oja du tror jeg tok maskot jobben? Du er koko i skallen din å jeg er stinn av gryn .tatoveringene mine har aldrig hindra meg i å få bra jobber å ingen klager på meg
Sitat av mendez Vis innlegg
Oja du tror jeg tok maskot jobben? Du er koko i skallen din å jeg er stinn av gryn .tatoveringene mine har aldrig hindra meg i å få bra jobber å ingen klager på meg
Vis hele sitatet...
Trådstarter spør om juss-relaterte jobber. Kanskje du kan begrunne svaret ditt litt dypere? Jobber du f.eks innen juss?

Din tidligere inleggshistorikk antyder at du muligens har hatt med juss å gjøre, men på feil side av saken.
Sitat av Diepod Vis innlegg
Trådstarter spør om juss-relaterte jobber. Kanskje du kan begrunne svaret ditt litt dypere? Jobber du f.eks innen juss?

Din tidligere inleggshistorikk antyder at du muligens har hatt med juss å gjøre, men på feil side av saken.
Vis hele sitatet...
Jeg har mitt eget Entourage diltende etter meg mer sier jeg ikke
Se Kim Gerdts, advokat med tattis på hele armen.
Sitat av mendez Vis innlegg
Jeg har mitt eget Entourage diltende etter meg mer sier jeg ikke
Vis hele sitatet...
Du klager på en random fyr i kassa på butikken, angst for å ta i mot pakker av budet, og du er tilbudt jobb som bananmaskot.. altså du er sikkert en ålreit type, men folk har kanskje litt vanskelig for å tru deg når du hever deg over resten av forumet. Og fra innleggshistorikken din så virker det som du er verdensmester i alt
Er du etablert advokat så er det ingen stress. Finnes flere kjente advokater med synlig tatoveringer.

Når det gjelder å få jobb etter studier så er konkuransen skyhøy. Du bør ha A-B i snitt + jussrelaterte verv osv i studetiden. Har du store synelige tatoveringer tror jeg rett og slett arbeidsgiver ansetter noen andre. Er nok litt som med pilotyrket, man skal se proffesjonell ut ovenfor klienter. Advokat/juss bransjen er svært konservativ også vil jeg si.

Om du kan skjule tatoveringen på jobbintervju osv går det nok fint. Også skal det sant sies at folk blir mer og mer tolerante på slikt. Om du er interessert i juss så gå for det.

Studerer selv juss og har enda til gode å se noen på fakultetet med synlige tatoveringer. Mange har derimot skjulbar ink.
Sist endret av iColdman; 28. november 2021 kl. 00:53.