Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2011
Har brukt xanor i 2 måneder.
Litt tung periode i livet.
Brukt cirka 120 stk fordelt på 2 måneder
Typen ksaol 1 mg gate tabletter.
Hva kan jeg forvente av abstinenser?
Har kjøpt noen valium til og trappe ned med. Takker for all respons ❤
Sist endret av Rizzlas; 16. november 2021 kl. 15:14.
120stk på 2mnd, 2mg daglig, 10mg valium tilsvarer 0.6mg alprazolam, så du må opp i 30mg for samme dose xanor?

Jeg trappet ned på valium via lege, da måtte jeg gå ned en halv tabelett daglig.
Det er fantisk ikke så høye doSer. Det kan være du kan gå cold turkey, og ikke får mye ubehag.
Jeg gikk på 3mg om dagen i lengre tid og det gikk helt fint å slutte.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt mens du enda kan. Er ett rent helvete å slutte. Jeg er 2 mnd inn med større doser enn du har tatt og ingen tegn til bedring.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg gikk på 3mg om dagen i lengre tid og det gikk helt fint å slutte.
Vis hele sitatet...
Merkelig, jeg gikk 3mnd på vival, 5-10mg daglig, og ble psykotisk, og angstanfall, skjelvinger, når jeg sluttet.
Det meste av abstinens vil nå være søvn og psysisk avhengighet, og mere angstfull, men dette går fort over. Spør etter seroquel for søvn. Vært igjenom dette mye. Kom deg ut en tur om dagen å noe du liket, så vil suget lette. Benzorus er faen ikke værdte. Selv flere års blandingsmisbruk, men ikke nor har fucka så mye som benzo
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rizzlas Vis innlegg
Har brukt xanor i 2 måneder.
Litt tung periode i livet.
Brukt cirka 120 stk fordelt på 2 måneder
Typen ksaol 1 mg gate tabletter.
Hva kan jeg forvente av abstinenser?
Har kjøpt noen valium til og trappe ned med. Takker for all respons ❤
Vis hele sitatet...
Siden du ikke har brukt dem så lenge, og du ikke har tatt så stor dose, så er det lett å slutte med normalt sett.

Uansett dose en tar, så er det smart å trappe ned. Slutter du på dagen kan du få store ubehag i dager og kanskje uker etter. Dvs uro i kroppen og angst, noen ganger mer en det en har opplevd føren begynnte med medisinen ..