Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1121
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg føler meg så dårlig dagen derpå av Emma.. er det noen som har tips til hvordan man kan bli bra igjen litt fort? Kvalm, svimmel, sliten, angst..
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Ikke overdoser og vent helst 3 mnd mellom hver tur, minst 4-6 uker.
Ikke drikk for mye alkohol med emma.
Spis vitamintilskudd både før og etter turen, spesielt L-tryptofan og antioksidanter.
Få deg godt med søvn og spis en god og sunn frokost dagen derpå.
Ellers er det å la tiden heale

MDMA er et sterkt stimulerende rusmiddel og det har noen ettereffekter.
Noen har verre bivirkninger enn andre. Dosering og hvor ofte man tar det har også mye å si.
Sist endret av Chromatics; 2. november 2021 kl. 11:32.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg føler meg så dårlig dagen derpå av Emma.. er det noen som har tips til hvordan man kan bli bra igjen litt fort? Kvalm, svimmel, sliten, angst..
Vis hele sitatet...
Det korte svaret er nei. Å bruke rusmidler for å håndtere nedturen på andre rusmidler er en ganske dårlig idé.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri sagt jeg skal bruke mer rus, jeg spurte om tips til hvordan man kan bli frisk igjen.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må du nok bare overleve

Men spis feit mat, få i deg mineraler og vitaminer.

Det du kjenner nå er downen til mdma. Noen får kraftigere reaksjoner andre får mindre.

Vet ikke hvor mye dette hjelper, men har noen i kretsen som kjører på med div mineraler og vitaminer før de dropper. Så de ikke skal være så skrapa dagen derpå og dermed minimere downen.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det følger med å ta molly og er ikke noen vei å slippe utenom det. Det unge må forstå med rus er at "what goes up must come down" og et stoff som mdma er grisehardt for hjernen så hjernen trenger tid for å komme seg i etterkant. Man skal ikke tro mdma er godteri og ta det hver helg, ikke oftere enn en gang hver tredje måned!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det følger med å ta molly og er ikke noen vei å slippe utenom det. Det unge må forstå med rus er at "what goes up must come down" og et stoff som mdma er grisehardt for hjernen så hjernen trenger tid for å komme seg i etterkant. Man skal ikke tro mdma er godteri og ta det hver helg, ikke oftere enn en gang hver tredje måned!
Vis hele sitatet...
Ok, det vet jeg. Forsåvidt så er jeg nærmere 30 år, og ikke en av de unge som ruser seg ofte....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, det vet jeg. Forsåvidt så er jeg nærmere 30 år, og ikke en av de unge som ruser seg ofte....
Vis hele sitatet...
Uansett så kommer man desverre ikke unna "dagen derpå". For min egen del har jeg aldri vært dårlig mer enn en dag etter mdma. Det er flere som opplever å ha det ganske kjipt i uker etter en fuktig kveld med mdma
Helt ærlig, så hjelper pils enormt mye.
Lvl 5 Taskenspiller
Nå må jeg innrømme at min kjennskap til MDMA kun er teoretisk, men jeg må bare spørre: Hvilke doseringer er det som har ført til disse hangoverene?
Med mikrodose får du fin afterglow dagen etter men til gjengjeld får du ikke trippa ordentlig. Mikrodose mener jeg under 60mg
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Nå må jeg innrømme at min kjennskap til MDMA kun er teoretisk, men jeg må bare spørre: Hvilke doseringer er det som har ført til disse hangoverene?
Vis hele sitatet...

Det kommer helt an på, men vi er nok oppe over 2.5 mg pr kg kroppsvekt

Dvs for et vanlig menneske på si 90 kg

90 * 2.5 = 225MG ++


Selv var 220 en god dose for meg med ganske ren mdma. Men har en gang spist 330 mg og fikk sinnsyk nedtur i 3 dager. Senere prøvde jeg over 500 uten å få nedtur