Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1483
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, i går ca kl 14:30 tok jeg 150 mg Tramadol instant release, og ca kl 22:30 tok jeg 200 mg extended release. Var veldig ruset i natt, sovna vel ca i 05 tiden i dag tidlig. Våknet nå kl 14 og er fortsatt påvriket, kjenner en godfølelse og har fortsatt små pupiller. Hvor lenge varer tramadol? Selv om det er depot tableter, så skal vel ikke dette vare i over 12 timer?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halveringstid på 6 timer, så de første 150mg hadde ennå ikke vært ute av systemet. Fortsetter du slik kan du se frem til noen nydelige abstinenser...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge varer tramadol? Selv om det er depot tableter, så skal vel ikke dette vare i over 12 timer?
Vis hele sitatet...
"Tramadol fins i ulike formuleringer: depottabletter og kapsler. Vanlige kapsler gir smertelindring i 3-5 timer. Depottabletter er laget for å gi forlenget virketid, med smertelindring i 12 eller 24 timer Sjekk nøye hvilken type (formulering) du har fått. Det kan ta ½ -1 time etter inntak før smertelindring oppnås."

https://www.legeforeningen.no/foreni...nter/tramadol/

Jeg prøver ikke å si at du ikke skal ruse deg, det er opp til deg, men om du planlegger å fortsette å ruse deg anbefaler jeg deg å google før du inntar tabletter eller andre ting slik at du vet hva du går til
Sist endret av krystallkongen; 22. august 2021 kl. 15:59.
Tramadol funker på meg i 4-7timer, kommer ann på hvor mange jeg tar. Tramagetix er depo og skal vare i tolv timer ish. Tramacetic OD (one daily), i 24timer.
Buzzen kan henge igjen til dagen etterpå, men var jævli forsiktig for de som blir fort siktet og Tramadol og andre syntetisk opiater, og det er ikke så langt fra Tramadol til OxyContin det har jeg fått smertelig erfare at jeg må bruke med ett til to år på å trappe ned for å slutte
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halveringstid på 6 timer, så de første 150mg hadde ennå ikke vært ute av systemet. Fortsetter du slik kan du se frem til noen nydelige abstinenser...
Vis hele sitatet...
Regner du med konverteringen til O-desmethyltramadol?

O-desmethyltramadol er hva som virkelig gir godfølelsen til tramadol. Finnes mange som ikke har enzymet til denne konverteringen. Derfor Tramadol er så hit & miss blandt folk. Personlig kjenner jeg lite effekt før 2-3 timer. Mistenker det er da leveren har konvertert nok O-desmethyltramadol til å gi en merkbar effekt.
For meg tar det ca liten time før depoten slår inn, og jeg blir MINST like ruset på 200mg tramdol som jeg blir på 40mg Oxycontin, no doubt... Når toleransen min er på 0 så nodder jeg på 300mg i tolv timer.. Så en helt klar hit på meg, som gjør det desto vanskligere å holde seg vekk. Men nå er det en stund sia.