Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1594
Har nettopp kjøpt meg meg den nye G3 Wire, hvor lang tid tar det å snuse bort den strengen i leppa?

Jeg er fersk snuser å liker selvfølgelig best det nikotin kicket du får av snus, noe du ikke får så mye av på G3 wire da.
G3 wire er et par år gammel, ikke ny.

Hvor lenge den varer blir litt vanskelig og svare på, min er der forsatt etter mange år med bruk.
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
G3 wire er et par år gammel, ikke ny.

Hvor lenge den varer blir litt vanskelig og svare på, min er der forsatt etter mange år med bruk.
Vis hele sitatet...
Er den fortsatt hel?
Med dagens snus? Aldri.
Har snusa fast i 10 år. Har ingen manglende tilbehør i munnen.
Sitat av carttown Vis innlegg
Er den fortsatt hel?
Vis hele sitatet...
Ja det er den.
14år kanskje med snusing her og jeg har fortsatt strengen. Urban myth? Koblet mot de gamle snustypene? Ikke vet jeg.

Jeg snuser dog sjelden helt midt på, men flytter annenhver snus rundt. Har den kanskje midt på to-tre gangen per dag.
Sitat av carttown Vis innlegg
Har nettopp kjøpt meg meg den nye G3 Wire, hvor lang tid tar det å snuse bort den strengen i leppa?

Jeg er fersk snuser å liker selvfølgelig best det nikotin kicket du får av snus, noe du ikke får så mye av på G3 wire da.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt G3 Wire fast i 5 år nå. Strengen er definitivt minsket, men ikke borte enda. På grunn av at jeg frykter den vil forsvinne, har jeg begynt å plassere snusen på sidene i stedet for i midten der strengen er.
Usikker om det bare er naturlig at den er blitt eller føles mindre. Jeg begynte å snuse nokså ungt.
Sist endret av Hamacho; 17. juli 2021 kl. 22:20.
Jeg bruker Epok.
Strengen min har vært borte i årevis.