Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1034
Hei,
Er på utkikk etter en nettbutikk hvor man kan bestille bonger med god kvalitet og som er noen lunde rimelige. Andre produkter som selges på headshops er jo og et pluss.
En preferanse er jo om nettstedet er norsk, men er ikke et must om det er noen utenlandske butikker om de er gode selvfølgelig.

Takk for svar
Shady.no er den siden jeg bruker om jeg skal bestille innenlands, everyonedoesit.com om jeg skal bestille utenlands.
sykihode
gingercookie's Avatar
Trådstarter
18 2
Ok. Var klar over shady.no fra før av, visste bare ikke om produktene deres var gode eller om butikken var legit i det hele.

Noen som har anbefalinger om hva slags glass som er bra fra shady? Og siste spm, er rullepapir sånn som f. eks Raw ekte vare der eller er det sånn billig wish-drit?

bump

hadde vært veldig betryggende med rådene jeg spurte etter, redd for å brenne pengene mine på noe søppel
Sist endret av gingercookie; 3. juli 2021 kl. 02:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Staybaked.no ( men så akkurat nå at de driver med noe oppgraderinger/vedlikehold så er nede nå. Men syns vel shady har lott kulere utvalg.
Weedshop er også en mulighet men igjen, ikke like bra utvalg som shady.
Staybaked har vel hatt vedlikehold i snart ett år

Shady.no
Halabi (tror jeg den het, ligger rett ved happy price i Oslo og begge har nettbutikker)
Bamboolt i Trondheim, de har også nettbutikk (de var også veldig hyggelige ved bestilling og la med 3 ekstra av varen)