Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3228
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har driti meg ut noe jævlig og gått på en smell og lurer på noe.
Har fortsatt en hel pose liggende etter en dags binge, skal på jobb img og har planer.
Klarer IKKE å kaste posen, så lurer på om jeg tar 25-50mg quetepin om dette vil hjelpe mye? Og er det farlig?
Takker for svar, hilsen oppgitt kar som har bursdag
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Er det sove du planlegger eller redusere ubehag?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Er det sove du planlegger eller redusere ubehag?
Vis hele sitatet...
Klare å slutte og ta det og få sove! Takk for svar
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Er det sove du planlegger eller redusere ubehag?
Vis hele sitatet...
Har valium også, men det er siste utvei grunnet jobb img..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke meningen å mase, men morgendagen kommer fort! Ingen som har råd til en desperat kar?
Quetepin er vel smart å ta så tidlig som mulig isåfall?
For å gi deg et raskt svar: ville tatt Quetiapine så raskt som mulig ja, fordi det som regel gir hangover dagen etter. Og du våkner dessverre ikke opplagt og gira på en ny dag med nye muligheter, for å si det slik. Men du sovner mest trolig, iallfall.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ok du kan ihvertfall være trygg på at det er potensielt farlig å kombinere koks og seroquel, hvis det hjelper..(å treffe avgjørelse)
Sist endret av meaculpaUIO; 30. juni 2021 kl. 21:21.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ok du kan ihvertfall være trygg på at det er potensielt farlig å kombinere koks og seroquel, hvis det hjelper..(å treffe avgjørelse)
Vis hele sitatet...
Farlig? På hvilken måte??
Takker for svar! Setter stor pris på det
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
For å gi deg et raskt svar: ville tatt Quetiapine så raskt som mulig ja, fordi det som regel gir hangover dagen etter. Og du våkner dessverre ikke opplagt og gira på en ny dag med nye muligheter, for å si det slik. Men du sovner mest trolig, iallfall.
Vis hele sitatet...
Var det jeg også tenkte, får ihverfall sove da..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ok du kan ihvertfall være trygg på at det er potensielt farlig å kombinere koks og seroquel, hvis det hjelper..(å treffe avgjørelse)
Vis hele sitatet...
Det gjorde meg ikke akkurat sikker på avgjørelsen min! Hodet mitt har allerede noia :’p
Men er det bedre å ta en, enn å fortsette på posen jeg allerede har starta på?
Sorry freaks og admins, jeg har driti meg heftig ut(for meg selv ihvertfall..)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det jeg også tenkte, får ihverfall sove da..
Vis hele sitatet...
Quetiapine/Seroquel var min "go-to" hver gang jeg brukte stimulanter før i tiden. Var mest amfetamin det gikk i da, men. Ettersom en før meg her fraråder det, bør du vel ty til gode gamle Google.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Quetiapine/Seroquel var min "go-to" hver gang jeg brukte stimulanter før i tiden. Var mest amfetamin det gikk i da, men. Ettersom en før meg her fraråder det, bør du vel ty til gode gamle Google.
Vis hele sitatet...
Har vært det her også, men noiaen min klarer ikke ta den etter en sånn uttalelse.. takk for kommentar hilsen bursdagsbarn som skulle ønske han hadde bursdag en annen dag
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Fraråder i den form at det er ikke bra å ta mer linjr etter du har spist seroquel.
Blodtrykk comes to mind
Sist endret av meaculpaUIO; 30. juni 2021 kl. 21:44.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Fraråder i den form at det er ikke bra å ta mer linjr etter du har spist seroquel.
Blodtrykk comes to mind
Vis hele sitatet...
Forstår, men skal ikke ta mere om jeg nå tar en seroq! Så det er innafor å ta en også gå til sengs?
Takk for etterlengtet svar!!
Nei quetiapin får deg ikke til å stoppe å snorte. Det er det bare vilja og selvdisiplin som kan, så klarer du ikke stoppe når posen ligger å plystrer på deg så har du bare ett valg å skylle ned posen i dass.

Hvis du ikke har noe toleranse på quetiapin kan det gjøre deg mer rolig og trøtt men hvis du tar det så ta kun det og ikke fortsett med coke etterpå. Uppers og downers kan være en farlig cocktail..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Nei quetiapin får deg ikke til å stoppe å snorte. Det er det bare vilja og selvdisiplin som kan, så klarer du ikke stoppe når posen ligger å plystrer på deg så har du bare ett valg å skylle ned posen i dass.

Hvis du ikke har noe toleranse på quetiapin kan det gjøre deg mer rolig og trøtt men hvis du tar det så ta kun det og ikke fortsett med coke etterpå. Uppers og downers kan være en farlig cocktail..
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Allerede kjørt ned nesten halve posen, så veldig lyst til å stoppe.
Tar en quetepin nå, da vet jeg at det er slutt.
Natta freaks, pray for me img tidlig
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan vel like så gjerne oppdatere her siden jeg er på tur uansett.
Hele posen ble borte og jeg sitter her og holder på å skrive koser meg, men ja..
Ingen quetepin ble tatt
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar alltid queta etter en cokebing. Rettt etter sistr liner.
25-50mg Quetapin og 2-4mg Melatonin roer ned kroppen min
Hehe, ikke meningen å le men kan ikke annet siden jeg kjenner meg godt igjenn fra noen år tilbake Spiller ingen rolle hva jeg tar av brus eller makkers.. Måten jeg knekker av på er 50mg quentapine, bestandig Varierer forskjellig fra person til person men tar 2 25mg 15-20 minutter før jeg setter retningen mot soverommet. Funker hver gang

Hilsen en som spiser quentapine i alle situasjoner for å få sove
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan vel like så gjerne oppdatere her siden jeg er på tur uansett.
Hele posen ble borte og jeg sitter her og holder på å skrive koser meg, men ja..
Ingen quetepin ble tatt
Vis hele sitatet...
Lever du? Sist noen rundt meg tok hele posen døde han av overdose... Den grensen er så hårfin mellom "bare mye kokain" og overdose. Selvom jeg ikke kjenner deg syns jeg det er kjipt å se at du er på samme kjøret
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen endte det?
Lever du?
Kom du deg på jobb?
Jeg avslutter alltid cola eller fylla med kvetiapin. Men får på resept og tar 25-75mg hver kveld
Anonym bruker
"Stø Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan få tak i quentapine? Må ha resept?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joda, jeg lever! Kom meg på jobb også, selv om formen kunne vært bedre. Jeg er dessverre erfaren med cola fra tidligere..
Quetepin får du hos legen ja.