Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1678
Anonym bruker
"Tykk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde en kondom med piss å klare stikkehul på den med en kopp i handa noen som har noen andre metoder, med ting jeg kan kjøpe i vanlig butikk uten og trenge og bestile noe?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde en kondom med piss å klare stikkehul på den med en kopp i handa noen som har noen andre metoder, med ting jeg kan kjøpe i vanlig butikk uten og trenge og bestile noe?
Vis hele sitatet...
En falsk penis på shady.no
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ulempe om man er kvinne…. Er kvinne selv og lurer på det samme
Er du mistenkt, eller er det rutine på legekontoret? I så fall kan du bare ducktape noe til låret. Du har ikke en som står å glor deg inn i kjøtthølet, og så fort du begynner æ stresse med
Å klare å pisse, ser de vekk for å få deg til å bli ferdig. Til slutt begynner de å gå rundt. Da kan du ta ut noe av lommen om du vil, med mindre du har veldig uflaks og får en eller annen hverdagshelt

Har du vurdert å stikke kondomen opp i ræven? Bedre hold der

Kan hjelpe deg
Sist endret av Tøffetom; 30. juni 2021 kl. 18:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drikke mange liter vann samme morgen som prøven
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er du mistenkt, eller er det rutine på legekontoret? I så fall kan du bare ducktape noe til låret. Du har ikke en som står å glor deg inn i kjøtthølet, og så fort du begynner æ stresse med
Å klare å pisse, ser de vekk for å få deg til å bli ferdig. Til slutt begynner de å gå rundt. Da kan du ta ut noe av lommen om du vil, med mindre du har veldig uflaks og får en eller annen hverdagshelt

Har du vurdert å stikke kondomen opp i ræven? Bedre hold der

Kan hjelpe deg
Vis hele sitatet...
Han snakker av god erfaring
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært til rustesting 2 ganger i uken i et halvt år i forbindelse med adhd utredning nå.
Der står de rett ved siden av meg i ei luke og nistirrer på stasen helt til man er ferdig tisset.
Tror jeg aldri hadde hatt sjans å lure de om jeg hadde prøvd.

Har tidligere tatt mange rus-tester i forbindelse med helseattester til jobb på diverse legekontor. Der får man utlevert en kopp og kan gå på do alene, så kommer man tilbake med koppen når man er ferdig på do.

Har også blitt rustestet i forbindelse med stikkprøver på jobb i utlandet noen ganger. Da har de stått helt ved siden av meg og sett på når jeg pisser. De hadde til og med tilsatt fargestoff i doskålen for at man ikke skulle kunne jukse. Hehe

Så stor forskjell på hva som blir praktisert de forskjellige plassene.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt råd er å velge et eldre legekontor. De er gjerne litt slappere på retningslinjene.
De gamle legene og sekretærene er ikke like opptatt av å følge de nyeste prosedyrene som sier at man skal stå tett opptil.
Har vært innom gamle leger som ikke en gang har giddet å tatt rustest selv om det er er krav i helseattesten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mitt råd er å velge et eldre legekontor. De er gjerne litt slappere på retningslinjene.
De gamle legene og sekretærene er ikke like opptatt av å følge de nyeste prosedyrene som sier at man skal stå tett opptil.
Har vært innom gamle leger som ikke en gang har giddet å tatt rustest selv om det er er krav i helseattesten.
Vis hele sitatet...
da må man jo spille på flaks, ikke lurt i det langeløp
Sist endret av sunnny01; 1. juli 2021 kl. 02:17.