Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 953
Hei!

Har nettopp kjøpt en god mengde lsd på flaske til flere tusen kroner.

Har brukt et eztest hjemmetestkit som jeg har kjøpt på en smoke shop hvor jeg bor. Har gjort slik som i bruksanvisningen og tror jeg har ristet godt men den forandrer allikavel ikke farge. Har jeg nettopp drete på draget og hevet flere tusen kroner ut av vinduet? Er det eventuelt andre måter jeg kan teste på? Er eztest en pålitelig test?

Mvh meget stresset person
Anonym bruker
"Flirende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye LSD her i landet er overhodet ikke LSD. Men det gir en lignende funk. Klag til dealer.

Om EZ ikke gir utslag har du kjøpt katta i sekken, gjør det sammen med dealer før du overlever cash neste gang. Har du fått post så blir du nok rikelig belønnet
Du har nok fått 25I-NBOMe eller noe andre rc. Anbefaler å klage til dealer.
Trådstarter
2 0
Jeg er nok dessverre ganske så ny her inne, så vet ikke hvordan man tagger kommentarer heller!
Har klaget til dealer nå, han sa han hadde testet det selv, men hvis det ikke levde opp til forventning så skal jeg få ny flaske når de henter nytt. Bedt han om å bekrefte dette så jeg har det skriftlig.

Flirende kirkegrim: har jeg fått post så blir jeg belønnet?

Yoomyslime:
Hva er det for noe?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Du har nok fått 25I-NBOMe eller noe andre rc. Anbefaler å klage til dealer.
Vis hele sitatet...

Hvordan oppleves forskjellen på rusen med disse vs LSD?
Anonym bruker
"Flirende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Asmr004 Vis innlegg
Jeg er nok dessverre ganske så ny her inne, så vet ikke hvordan man tagger kommentarer heller!
Har klaget til dealer nå, han sa han hadde testet det selv, men hvis det ikke levde opp til forventning så skal jeg få ny flaske når de henter nytt. Bedt han om å bekrefte dette så jeg har det skriftlig.

Flirende kirkegrim: har jeg fått post så blir jeg belønnet?

Yoomyslime:
Hva er det for noe?
Vis hele sitatet...
Om en på DW hadde solgt fake hadde han kompensert deg utrolig bra for å holde tyst om det.


25I-NBOMe er utrolig ekkelt sammenlignet med syre. Gir ganske lik funk, men er du glad i LSD kjenner du fort at her er noe feil.
Så du har det skriftlig? Skal du dra ham for retten om han feiler og levere?