Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3806
Hei alle Freakz

Vil bare takke alle de som holder freakforum gående, aktive brukere, mindre aktive, nye sjeler, til og med de som bare ghoster
og aldri skriver noe. Og ikke minst til crew og til skaperne av freakforum.

Som medlem av freakforum i snart 13år, og før det der jeg bare var en obersverer vil jeg bruke den "tiden"-posten/tråden til å
takke ALLE SAMMEN.

Freakforum har greid å skape et av norges beste forum, der vi kan diskutere alt ifra a til å, hjelpe og støtte hverandre i harde tider
kan til å med gå så langt å si at freak(brukere) har garantert hjulpet mange liv ifra mørket.

Tusen takk FreakForum, elsker dette forumet og dems brukere.
Dette er ingen jakt etter kvalitetspoeng, dette er et stort KP til forumet og til alle de brukerne som har vært innom, og fortsatt gjerne er her.

Much love' !eRixn

Godt nyttår alle sammen, og må 2021 bli et fantastisk år, til alle sjeler der ut som sliter om det måtte være fyskisk, psykisk eller begge deler
så ønsker jeg dere et kjempe fint år.

NSO <3 Hadde jeg noen gang truffet deg på gaten, hadde jeg gitt deg en god og ekte klem!

- Alle sammen bruk denne tråden til å gi en varm takk til dette forumet som har utviklet seg så stor at man kan nesten se på det som en
egen digital sjel.

Hipp hipp hurra! (Ble litt usikker hvor jeg skulle poste denne tråden, så mods gjerne flytt den der den er ment til å være)
Igjen, INGEN KP - Dette er en stor klem og KP til selveste Freakforum!
Sist endret av eRixn; 29. desember 2020 kl. 23:39.
Takk til alle brukere, og spesielt til moderatorer som orker å ta seg bryet med å moderere alle de moderate diskisjonene våre!
Takk til alle som svarte på mine rusrelaterte innlegg som 15åring; dem som svarte på spørsmålene, men mest de som svarte for å skadeforebygge. Takk mods som bannet meg.
Takk for mye moro
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av eRixn Vis innlegg
NSO <3 Hadde jeg noen gang truffet deg på gaten, hadde jeg gitt deg en god og ekte klem!
Vis hele sitatet...
Bare å banke på porten hvis du er i nabolaget.
Sist endret av nso; 30. desember 2020 kl. 02:03.
Takker alle som deltar i, lager spenning i og til de som oppretter debatter her inne. Tusen takk til alle som engasjerer seg, til enhver som er innom hver dag og til alle dere som kommer innom for ett kjapt spørsmål.

Det er en flott tidskapsel for informasjon, der de fleste her (spesielt crew og admins) legger inn en innsats for å oppklare i emner med falsk informasjon.

Og det som skiller seg mest ut med dette forumet for meg er at det er ett bevisst mål at det som finnes her inne skal bevares og være tilgjengelig.

Så når noen skulle finne på å google hva f.eks amfetamin eller sopp gjør med deg så vil dette forumet havne øverst på søkemotoren og lede dem rett til ''fagfolka''. - Alt fra dosering, hva du kan forvente, de kjemiske prosessene og erfaringer fra andre brukere. Det er unikt!

Takk! Veldig gøy å utveksle meninger, tanker og frustrasjoner med dere alle.
Oyh alle freaky freaks, å thumbs up! til @eRixn for awesome initiativ til fet tråd!
Tusen takk til både Crew å alle freaksa som har så utrolig med tålmodighet til tider, Unnskyld for alle tåpelige ting som kommer fra denne siden til tider i form å farver, jeg elsker dere alle, elsk meg eller hat meg jeg er å blir en geeky freak å har lært å lærer den dag idag mye fra denne sykt fantastiske platformen Freak.no!
Tusen takk for alle gangene jeg treffer meg selv i døra, å for alle mulighetene jeg finner til personlig vekst!
<3 <3 <3
klems til dere alle å stay freaky!
Co signer hele denne tråden så jævlig! Det forumet her er et flott sted med stort sett framifrå karer og kvinner over hele linja! En runde innom det digitale landsdekkende freaktreffet som var for et par uker siden bekrefta det! Måtte tråder om speedrunking og trippetips leve side om side i minst 20 år til!
Freak fortjener en fast post i statsbudsjettet for all den livreddende frivillige innsatsen som legges ned her! Ønsker alle mods og medlemmer lykke herfra og til evigheten.
Freakforum er et av stedene jeg føler meg minst som en freak. Takk for det freak. <3
Sitat av ztaale Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Absolutt. Men modsene klarer aldri å oppdra meg. Uansett hvor mange ganger de utestenger meg for mine kvasse og direkte meninger. Godt nyttår freakz
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Selv takk for mange gode år på bruket. Jeg (vi alle?) har lært mye, både om tingenes tilstand og også oss selv.

Sitat av ztaale Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så absolutt, en av de mer minneverdige trådene med høyest affeksjonsverdi

Godt nytt år!
Sitat av Antiex Vis innlegg
Absolutt. Men modsene klarer aldri å oppdra meg. Uansett hvor mange ganger de utestenger meg
Vis hele sitatet...
Notert.

Sitat av Antiex Vis innlegg
for mine kvasse og direkte meninger.
Vis hele sitatet...
Øøøøh, wat...?

Sitat av Antiex Vis innlegg
Godt nyttår freakz
Vis hele sitatet...
Godt nyttår til deg også!
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:31.
Happy nyår til alle sammen. Jeg er sjeleglad Freak som flora har overlevd tidens tann hvor aktivitetsnivået ser ut til å øke i rakt med at facebook floraer dør ut. Ellers burde forumet fått en pris for reel forebygging, hjelp til selvhjelp osv. Det er mye viktig opplysningsaebeid i mange av de gode diskusjonstrådene. Måtte det bli masse bra diskusjoner i år 2021.
Godt nyttår freaks og crew! Digger'ere!
Godt nyttår! Feires på jobb i år som i fjor. Festen får dere andre ta men hold avstand
Sitat av ztaale Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den er helt meg.