Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 921
Anonym bruker
"Lettet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei går på 3 mg xanor daglig nå har gjort det i 1 mnd, hvor mye lenger før jeg merker absinenser når jeg slutter?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer nok til å kjenne det om du går cold turkey etter en mnd på.
Om mulig ville jeg skaffet noe valium for å trappe ned sakte(om du så må til legen å be om hjelp). Bråstopp kan være farlig, dødelig i om man er en av de få veldig utsatt for slag ved benzo bråstopp. Og du vil nok ha det leit i noen uker uansett.

Lykke til. Si ifra om det skulle være noe annet du lurer på.
Anonym bruker
"Lettet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Om mulig ville jeg skaffet noe valium for å trappe ned sakte(om du så må til legen å be om hjelp). Bråstopp kan være farlig, dødelig i om man er en av de få veldig utsatt for slag ved benzo bråstopp. Og du vil nok ha det leit i noen uker uansett.

Lykke til. Si ifra om det skulle være noe annet du lurer på.
Vis hele sitatet...

Takk for svar, men vis jeg bare sier alt som det er til legen vil det da få konsekvenser for lappen, vil så gjerne få hjelp til nedtrapping nå som jeg ser at det ikke er noe langvarig løsning med xanor.
1 måned, tss.. spør om en enkel nedtrapping. Så går det nok helt fint.
For min del var jeg på sakene i 12 år, da stiller ting seg litt annerledes. Vær glad du enda ikke er der, vil ikke unne min verste fiende det heller.

Stemmer det at Xanor ikke er noe langvarig løsning, du bare baller på deg x10 mer problemer enn de du kom med i første grunn.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir nok et par tøffe uker etter CT. Om det er verdt lappen får du vurdere selv, men ja, legen sender nok bekymringsmelding til fylkeslegen.

Jeg fikk relativt ubehagelige abstinenser i ca 2 uker bare av å spise 1-3 mg annenhver eller tredjehver dag i 1.5 mnd. Men overkommelig hvis man biter tenna sammen.

Har du derimot store psykiske plager fra før skjønner jeg at du vil ha nedtrapping for psykens del.
Ville i hvertfall prøvd å gå av cold kurkey. En mnd er ikke all verden, noen kjipe dager må du nok forvente, men hvis du klarer det kan det være mye likere enn å miste lappen. Kan hende det ikke er så ille som du tror eller. Alle er forskjellige.
Jeg spiste et brett ksalol om dagen..... ingen varige men. Sluttet cold turkey..... sikkert være om det var rivo...