Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 658
Det jeg lurer på her, er om noen av dere vet om et program der jeg kan styre pc'n ifra skola eller noe slikt ?

Men uansett, det programmet jeg tenker på er at jeg skal instalere det hjemme, som et slags serverprogram. Så kjører jeg client programmet på skola/venner eller noe slikt.


Hadde et slikt program for noen år siden, men da hadde jeg ikke bredbånd så jeg fant ikke noe nytte i det.
Tenker du på slik at du kan ha kontroll over pc'en din? XP har vel noe slikt. Remote etelleranna.
tror pc anywhere, eller hva det heter er ganske bra. har ikke testa det da men.. ellers kan du jo bruke Remote Assistance funksjonen i windows xp
HEY, BOY!!
THAT'S SOME MIGHTY CUTE JEANS YOU GOT THERE, WHY DON'T YOU COME HERE AND FUCK ME IN THE ASS!!
Vis hele sitatet...
OFFTOPIC: Eddie Murphy is DA MAN!
ja han er konge
VNC Viewer er gratis og ganske så bra. Eller er det jo som sagt Remote Desktop (innebygd i XP - Trenger kun Terminal Server Klienten f.eks.) eller evt. PC Anywhere. Vær litt forsiktig med den siste og sett den opp skikkelig, ellers er det ganske greit å misbruke...

Lykke til!
SSH =) Kjører du Linux, har du full kontroll med SSH installert. eneste du trenger da er å kjøre telnet eller et ssh shell på maskina du sitter på.. finens til og med no web basert. tror det var en på http://www.appgate.com/products/freedemo.php eller no