Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 948
Jeg tok 300mg tramadol for 2 dager siden. Vet at du skal være forsiktig med f.eks mdma etter tramadol. Er det samme regelen med speed? Evt hvor lenge må jeg vente før det er «trygt»
Sitat av fllnq Vis innlegg
Jeg tok 300mg tramadol for 2 dager siden. Vet at du skal være forsiktig med f.eks mdma etter tramadol. Er det samme regelen med speed? Evt hvor lenge må jeg vente før det er «trygt»
Vis hele sitatet...
Tror du er safe, så lenge du ikke er påvirket.

"Kombinasjon av amfetamin med tramadol frarådes, da det trolig kan føre til anfall. Kombinasjon av amfetamin med cannabis ser ikke ut til å være spesielt skadelig, men kan føre til forvirring og angst under rusen, eventuelt psykosereaksjoner dersom man er sårbar for dette."
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror speed og opiater er en ganske vanlig kombo. Mener å huske at det kalles speedball eller noe lignende. Men har ikke erfaring med hverken av disse stoffene i rusdoser så kan nok ikke anbefale/ fraråde noe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror speed og opiater er en ganske vanlig kombo. Mener å huske at det kalles speedball eller noe lignende. Men har ikke erfaring med hverken av disse stoffene i rusdoser så kan nok ikke anbefale/ fraråde noe.
Vis hele sitatet...
Merk at Tramadol skiller seg fra andre opioider da det senker krampeterskelen betraktelig, og dessuten fungerer som en SNRI(?).
Sitat av Relevant Vis innlegg
Merk at Tramadol skiller seg fra andre opioider da det senker krampeterskelen betraktelig, og dessuten fungerer som en SNRI(?).
Vis hele sitatet...
Dette er viktig å merke seg! Ville styrt unna speed på tramadol selv om det bruker å gå greit. Det fungerer som SSRI og SNRI, altså hemmer reopptak av serotonin og noradrenalin. Speed øker mengden av både serotonin og noradrenalin. Kan gi krampe eller anfall