Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3481
Hentet en liten pose med amfetamin, tilsynelatende. Har ikke fått sett så mye på den, men den har ca konsistensen til melis.

Prøvde å søke litt i forumet her og på gugel men bildene som lå i disse postene er fjernet.


Hvordan kan jeg se/vite forskjell på amfetaminbase og paste? Vil prøve å legge ut noe bilder senere men noen som vet hva jeg skal se etter?
Freebase svir noe helt jævlig når du tar det på tunga. Den løser seg ikke opp i vann, og det Lukter tran eller gammel fisk på flere meters avstand. Gul gugge.

Paste er våt amfetaminsulfat som er saltform av amfetamint. Enten vætet med vann eller lettfordampene løsemidler. Denne mister vekt for hvert minutt den ligger i åpen luft helt til den er blitt tørr.

Mange steder er "base" og "paste" begge kalle- navn på fuktig amf men dette er ikke det samme som freebase

En ting jeg finner lite info om, er amfetamin hydroklorid(HCL) hadde satt pris på om noen som har peiling kan nå forklare forskjellen på HCL og andre former av amf
Sist endret av Bluesky_; 25. november 2021 kl. 18:16.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Freebase svir noe helt jævlig når du tar det på tunga. Den løser seg ikke opp i vann, og det Lukter tran eller gammel fisk på flere meters avstand. Gul gugge.

Paste er våt amfetaminsulfat som er saltform av amfetamint. Enten vætet med vann eller lettfordampene løsemidler. Denne mister vekt for hvert minutt den ligger i åpen luft helt til den er blitt tørr.

Mange steder er "base" og "paste" begge kalle- navn på fuktig amf men dette er ikke det samme som freebase

En ting jeg finner lite info om, er amfetamin hydroklorid(HCL) hadde satt pris på om noen som har peiling kan nå forklare forskjellen på HCL og andre former av amf
Vis hele sitatet...
Håpet mitt er at det er til å kun tørkes, altså slippe aceton og saltsyre. Men det lukter amfetamin som jeg har vært borte i før. Fått åpnet den nå, ser ut som våt marsipan. Men det er ganske fast. Litt som veggsparkel egentlig
Da er det amfetaminsulfat, dette kan tørkes og brukes eller brukes uten å tørke (sprøyte brukere foretrekker gjerne fuktig and for det løser seg lettere i vann)

Aceton rens er aldri nødvendig, men det er noe man kan velge å gjøre for å rense stoffet. Feks om det svir veldig å sniffe eller man blir sår så anbefaler jeg aceton rens
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Da er det amfetaminsulfat, dette kan tørkes og brukes eller brukes uten å tørke (sprøyte brukere foretrekker gjerne fuktig and for det løser seg lettere i vann)

Aceton rens er aldri nødvendig, men det er noe man kan velge å gjøre for å rense stoffet. Feks om det svir veldig å sniffe eller man blir sår så anbefaler jeg aceton rens
Vis hele sitatet...

Ferskt fra posen så reiv det godt i nesa, men tok fingeren på den, tok på tunga og det virket kjent og konsistensen er som veldig bløtt pulver så antar du har rett. Fant også en blank krystall oppi der som er hard og tørr (hvertfall etter jeg tørket av den) kan dette være ice?



Bare for referanse, er vi enige om at dette er sulfat?
Sist endret av 420master; 25. november 2021 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Freebase svir noe helt jævlig når du tar det på tunga. Den løser seg ikke opp i vann, og det Lukter tran eller gammel fisk på flere meters avstand. Gul gugge.
Vis hele sitatet...
Det kan løses opp i vann, men mindre mg per ml enn sulfat.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har laget amfetaminbase noen ganger og får da en brun og enormt potent olje. Det ser på ingen måte ut som ''klisseamf'', og hadde du faktisk fått amfetaminbase i de mengdene til normal pris hadde du vært veldig heldig.
Kanskje en fordel om bildet hovedsakelig er av stoffet og ikke emballasjen?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kanskje en fordel om bildet hovedsakelig er av stoffet og ikke emballasjen?
Vis hele sitatet...
Ehm, tok det ut av posen og la det på en bit med folie for tørk???
Sitat av 420master Vis innlegg
Ehm, tok det ut av posen og la det på en bit med folie for tørk???
Vis hele sitatet...
Å faen... Hehe Var litt tidlig på morgenen og så ut som en pakning med hull i midten med en gang. Legen påstår synet er greit men xD
Sitat av knert1 Vis innlegg
Å faen... Hehe Var litt tidlig på morgenen og så ut som en pakning med hull i midten med en gang. Legen påstår synet er greit men xD
Vis hele sitatet...
Jeg ser det samme?!
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppfattet det også som en pakning med hull. Synsbedraget skyldes at trådstarter har lagt speeden på den matte siden av aluminiumsfolien. Speedfreaks bruker vel den blanke siden av folien, gjør vi ikke
Sitat av knert1 Vis innlegg
Å faen... Hehe Var litt tidlig på morgenen og så ut som en pakning med hull i midten med en gang. Legen påstår synet er greit men xD
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme som med hørselen min da hahaha

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppfattet det også som en pakning med hull. Synsbedraget skyldes at trådstarter har lagt speeden på den matte siden av aluminiumsfolien. Speedfreaks bruker vel den blanke siden av folien, gjør vi ikke
Vis hele sitatet...
Jeg brukte den matte siden så det skulle bli enklere å fokusere å slippe gjenskinn fra spottene i taket xD sånn forresten, visste ikke at man måtte bruke den blanke siden? Er det noe jeg har gått glipp av???
Sitat av 420master Vis innlegg
Akkurat det samme som med hørselen min da hahaha



Jeg brukte den matte siden så det skulle bli enklere å fokusere å slippe gjenskinn fra spottene i taket xD sånn forresten, visste ikke at man måtte bruke den blanke siden? Er det noe jeg har gått glipp av???
Vis hele sitatet...
Jo! Du må jo legge stoffet på den blanke siden og forme den til en hatt med den blanke siden ut for å unngå spaning via radiobølger som fanger opp og sporer om du driver med rus. Alle veit da det. Herregud
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
sånn forresten, visste ikke at man måtte bruke den blanke siden? Er det noe jeg har gått glipp av???
Vis hele sitatet...
Speed og andre stoffer setter seg mindre fast på den blanke siden. Du må ikke bruke den blanke siden altså, for all del.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jo! Du må jo legge stoffet på den blanke siden og forme den til en hatt med den blanke siden ut for å unngå spaning via radiobølger som fanger opp og sporer om du driver med rus. Alle veit da det. Herregud
Vis hele sitatet...
Kan ikke skjønne at jeg ikke tenkte over det :O

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speed og andre stoffer setter seg mindre fast på den blanke siden. Du må ikke bruke den blanke siden altså, for all del.
Vis hele sitatet...
Det der, føler jeg egentlig burde skjønt. Jobber jo som overflatebehandler og jo blankere noe er jo lettere er det å vaske på, nesten på kanten til flau nå egentlig
Tilleggs spørsmål. Har fått tørket litt av den og testet men syns kvaliteten er dodgy

Tenkte prøve en aceton rens på ca halvparten 2G for å se om jeg kan få et litt renere produkt. Og har noen små spørsmål.

Skal kjøpe Aceton fra apotek. Er 99.5 for sterkt?

1: Må jeg evt tørke først eller kan jeg vaske mens den er våt enda?


2: Tenkte kjøre litt varmtvann ut av springen og lage vann bad

3: Kjøre igjennom 2-3 brune kaffefilter.

4: Mengde aceton, leste i en annen post her at 20ml aceton pr g speed, har målesprøyter (plastikk som blir kastet etter bruk) hbor nøyaktig er det greit å være her?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
99.5% er bra nok, selv om du kan miste bittelitt av virkestoffet med det lille vannet som er der. Hadde ikke tenkt så mye på det, speed er jo ikke så dyrt.
Tørk speeden først, siden eventuelt vann i pasten/marsipanen også vil ta med virkestoffet gjennom filtreringen.
Du bør også finhakke og pulverisere det så mye som mulig før du tar det i glasset.

Ikke lurt å bruke plastikksprøyter med aceton, siden aceton løser opp mange typer plastikk. Jeg bare heller aceton ned i glasset og sørger for at det er 2-3x så mye aceton enn speed. 2-3cm over speeden bør være bra nok.

Hvis du vil være veldig nøye, kan du ordne så acetonen er helt ahydrisk, dvs ikke har noe som helst vann i seg, så er du helt sikker på å ikke miste noe. Kanskje ikke verdt å stresse over, med mindre du skal vaske veldig store kvanta veldig ofte...

Isåfall kjøper du epsom salt (magnesium sulfat) på helsekost eller apotek, og baker det i ovnen i 30-45 min på 220-250 grader, slik at det er helt knusktørt. Med aluminiomsfolie som dekker ildfast form delvis - man ønsker jo å slippe evt fukt ut.
Nb! Pass på å ikke kjøp epsom salt med parfyme eller noe anna svineri... Det brukes ofte i hudpleie, badesalt o.l, så det finnes varianter med parfyme.

La epsom saltet kjøle seg ned litt etter bakingen, så det ikke er glovarmt (aceton har kokepunkt på 56'C), og ha det i acetonflaska. Ca 20gram per liter aceton.
Rist flaska godt og la den stå et døgn før du bruker den. Da skal det vannet som evt var i acetonen ha blitt sugd inn i epsom saltet, som nå ligger i bunnen av flaska. Tror kanskje vannet vil slippe ut igjen før eller siden, så hvis du har en stor flaske aceton som vil ta lang tid å bruke opp, kan det være lurt å tenke over.

Hvis du vil gjøre en skikkelig hardcore rens, kan du bruke denne metoden:
Rensing med vann, aceton og isopropanol

1.Tørk og pulveriser speeden så godt som mulig, bruk en skje e.l for å knuse det skikkelig.

2.Vei amfen og ta 9ml vann per gram speed du har tenkt å vaske i et glass. Amfetaminsulfat løses opp 1g per 8.9ml vann. La vannet bli romtemperert før du heller oppi amfen.

3. Rør veldig forsiktig én gang eller to. Amfetaminsulfatet skal løse seg opp i vannet, mens diverse sukkerarter og andre ting som kan ha blitt cutta i produktet ligger igjen i bunn av vannet.

4. Sug opp vannet fra glasset med sprøyte, og ha det i en ildfast form eller tallerken som tåler litt temperatur. Ha det i ovn på 75'C til det bare er tørt pulver igjen på tallerken. Amf sulfat skal tåle temp opp mot 300'C.

5. Legg den tørre amfen i et rent glass og hell over aceton, til du har hvertfall dobbelt så mye aceton som amf. Hvis du bruker 100% ahydrisk aceton, så skal amfetaminen nesten ikke løse seg opp i acetonen, bare andre cuts og reststoffer fra produksjonen.
Rør godt med metallskje og knus evt klumper.

6. Hell blandingen i et nytt glass med kaffefilter, helst ubleket. La det dryppe av seg og tørke. Skrap ut pulveret fra filteret og la det tørke litt ekstra på en tallerken mens du hakker det opp for å være sikker på at evt acetonrester fordamper. Du kan varme tallerken litt i mikroen først, så går det fortere - sikkert lurt å ligge under koketemp til aceton(56'c), just in case.

7. Hell den tørre amfen i et rent glass, og tilsett 100% ren isopropanol. Dobbelt så mye volum som amfen, akkurat som du gjorde med acetonen.
Rør med en ren metallskje, og hell over et nytt glass med et nytt rent kaffefilter.

Så kan du la det tørke og hakke det opp på en varm tallerken, så skal det være rimelig rent og renset når det er tørt

Det er vel så rent man kan få det uten å bruke saltsyre og farlige kjemikalier som krever skikkelig peiling