Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 827
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg har tatt litt subutex i det siste. 4 mg forrige søndag, 4 mg torsdag og 2 mg i forgårs.
Kjenner på mye angst og uro, men det gjorde jeg før dette også.

Har sykt lyst til å ta litt subutex i dag. Men vil ikke gjøre meg dårlig eller avhengig heller.

Hvor mye skal til før man kjenner abstinenser på subutex?
Et par ukers regelmessig bruk gir deg nok milde fysiske abstinenser.

Du er jo allerede begynnende psykisk avhengig, kamerat. Gi deg mens leken er god. Desto flere dager du tar, desto verre vil det føles når du ikke kan ta mer.

Det er veldig lett å få i fella å bruke Subutex hver dag, siden man kan fungere godt på det.

Utfordre deg selv og gå minst en uke uten nå
Sist endret av krystallkongen; 23. november 2021 kl. 13:10.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sliter ganske mye psykisk og venter på en plass på psykiatrisk døgnpost. Rører ikke noe der eller etter oppholdet der. Sliter veldig for hver dag med å ikke ta noe, så jeg har problemer det er jeg klar over.

Bare lurte på før jeg skal dit åssen jeg skal holde ut? Og hvordan bruke subutex litt nå og samtidig unngå mest mulig abstinenser. Skulle hatt en plan
Da jeg brukte Subutex skjønte jeg alt for sent at 0,5-1mg fint kan hjelpe på humøret og dempe russuget nesten like godt som 2-4-8mg.

Prøv å del opp Subutexen din i 16 like store deler (jeg vet det er ork, siden delene blir ganske små ) og så legger du en under tungen. Vent et par timer og se an om det har hjulpet. Du vil ikke få typisk rus, men det kan ta det verste av angst og depresjon
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
de fleste uten toleranse spyr vel i lang tid av å snorte litt over 1mg, hvertfall min og venners erfaring, så det er vel allerede noen toleranse.
mulig under tunga er mye svakere biotilgjengelighet. Sub er de verste abstinensene jeg har hatt, snorta daglig i 1 år, IKKE ta dette flere ganger i uka.


For å dele opp best mulig veier du en full sub pille med mg-vekte, for så å skrape av nok pulver til korrekt dose, så veier du det resterende igjen.