Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 905
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hello, har fått tak i ett brett xanax 1 mg (upjohn90 sier tablettene) og to stk 10mg hvite diazepam.

Nå tok jeg en 1mg xan før jeg skulle sove igår, men nå vil jeg få den gode pilleruseb man får av benzo, uten å bli sittende å snøvlenog halvsove hele kvelden ofcourse.

Noen sier drikk to øl og 2 xanax, noen sier ta xanax og en joint, har jo også diazepam’en, vil jeg føle noe med å poppe de to? Er benzo-intolerant minus den i går.
Trygt å blande xanax og diaz?

Hvordan får man best rus av dette?
Så en lignende tråd men den var med 2’g bikkjeben, så spør her))
Dropp ølen, ta 10-20mg Diazepam og røyk en joint etter en times tid.

Kjenn godt etter når du har røyket ferdig så skal du se at du har en fin form.
Benzo er veldig subtilt.

Personlig hadde jeg latt vær å ta Alprazolam.
Om du gjør, ta 0,25-0,5mg av gangen. La det gå en times tid mellom hver dosering så du får tid til å kjenne an formen.

Det er så jævlig typisk å få litt pilleform og dra på med alt man har og plutselig er du på utested og drar striper av dasslokket og vips så er du en tur innom din lokale åpne russcene og handler for 10 lapper du har tatt ut med kredittkort og vips så er du på nach hos noen du ikke kjenner og spanderer alt dopet du handlet og vips så setter noen et skudd på deg og vips så har du vært narkis i 5 år.

Setter det litt på spissen, men budskapet mitt er at med Benzoer så er det "less is more" som gjelder.

Du ønsker vel å være tilstede nok til å nyte den beroligende effekten på en kontrollert måte
Sist endret av krystallkongen; 20. november 2021 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.