Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 993
Hei

En bekjent kjøpte noe av meg, hadde avtale på nedbetaling, sluttet å betale etter 3/4 av summen. Gikk mange måneder. Dermed ga jeg et forslag om å gi meg "X" + "Y" i stedet for å betale de gjenstående pengene.

Det viser seg at "X" ikke fungerer som d** skal. Jeg sier ifra om dette og foreslår å bytte tilbake, og at personen kan betale resten, eller bare bytte tilbake en av tingene h*n kjøpte, så kan jeg selge "Y" for de resterende pengene.

Bekjent godtar ikke. Sier done deal.

Så basically lot jeg han gå flere måneder uten å betale, for at han så dolker meg i ryggen nå. Føler meg både sint og såret.

------------------------

What to do?

Bekjent bor i nær omegn.
Du vet du risikerer Å starte en backstabbing krig. Skal du ta ham for å føle deg bedre? Det kan fort svinge begge veier. Regel nummer en i dealing er å aldri ALDRI krite. Noen vil alltid bli sittende igjen med pikken i musefella. Og gjengjeldelse kan fort koble politiet på banen. Du må selv se om du synes DET er verdt det.
Det kan fort slå uheldig ut å ha sett litt for mye på Narcos serien.
Sist endret av Mokkasinen; 17. november 2021 kl. 08:14.