Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2505
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger skrekkhistorier, motivasjon og gode grunner til å slutte med jævelskapet. Hjelp, hjelp, hjelp.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skrem meg. Fortell meg at livet kommer til å bli et helvete om jeg ikke slutter, og at jeg burde skamme meg.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Livet kommer til å bli et helvete i lang tid om du slutter. Men enda verre om du slutter senere.
Vart du skræmt no?
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, du må beskrive helvete, gjøre det ekte
Hva har du brukt, hvor mye og hvor lenge?
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Xanor, årevis, men veldig av og på mtp mengde
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg gjør det fordi jeg er feig og heller vil leve i neverland enn å se sannheten i øynene
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanor, årevis, men veldig av og på mtp mengde
Vis hele sitatet...
Hva føler du når du er av Xanor?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke skremme deg, men du kommer til å få helt jævlige abistenser når du går av. Kjenner folk som har tatt selvmord etter benzo, de orker rett og slett ikke symptomene etter.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Totalt avslappet, full av en rolig selvtillit og et positiv syn på livet.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil ikke skremme deg, men du kommer til å få helt jævlige abistenser når du går av. Kjenner folk som har tatt selvmord etter benzo, de orker rett og slett ikke symptomene etter.
Vis hele sitatet...
Og jeg orker ikke å rømme fra virkeligheten lenger.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da får jeg aldri orden på livet.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg orker ikke å rømme fra virkeligheten lenger.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare fortsette å ta benzo? Livet ditt blir jævlig om du går av.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke bare fortsette å ta benzo? Livet ditt blir jævlig om du går av.
Vis hele sitatet...
Er jo bare å ta en titt av de jeg kjøper det fra, så skjønner jeg hva jeg IKKE vil bli
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
På de*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke bare fortsette å ta benzo? Livet ditt blir jævlig om du går av.
Vis hele sitatet...
Jævlig midlertidig, eller kanskje ikke. Trappe ned sakte, så er det veldig mulig. Jeg har selv kuttet ut xanor etter daglig langvarig bruk, 3mg per dag. Det gikk forsåvidt fint, men det var jo jævlig i et par uker. Men livet er jo mye mye bedre når man ikke går rundt i ei pilletåke.
Min bestevenn tok livet sitt etter 2 måneder på avrusning for benzo og opiat avhengihet.

Jeg tror det vil bli vanskeligere å slutte jo lengre du drar benzo bruken. Men du gjør det til du ikke gjør det lengre.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Min bestevenn tok livet sitt etter 2 måneder på avrusning for benzo og opiat avhengihet.

Jeg tror det vil bli vanskeligere å slutte jo lengre du drar benzo bruken. Men du gjør det til du ikke gjør det lengre.
Vis hele sitatet...
Det jeg nevnte ovenfor og.

Benzo er rett og slett et faenskap.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg nevnte ovenfor og.

Benzo er rett og slett et faenskap.
Vis hele sitatet...
Man må bruke det riktig, jeg tar SMÅ doser clonazepam (0.125 to ganger daglig) eller små doser xanor (0.5mg to ganger daglig). + sobril av legen, men klarer meg fint uten sobrilen.

Fordelene er, at det ikke er dyrt med så lite bruk, og jeg er forsatt meg selv på de dosene.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nesten ubegrenset tilgang til benzo, men brukes kun i nødstilfeller hvor faktisk trengs, som når det har gått ett par døgn med lite til ingen søvn eller angsten er på høygir.

Som en nevner over her, det må brukes riktig.
(samt det krever en del selvbeherskelse)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger skrekkhistorier, motivasjon og gode grunner til å slutte med jævelskapet. Hjelp, hjelp, hjelp.
Vis hele sitatet...
Du presterer bedre, Du tenker kjappere, Du har lyst til å aktivisere deg mer! Du slutter å være kleptoman (hvis du har det problemet)
Send meg en pm så skal du få høre en skrekk historie eller to. Samme bruksmønster.

Lykke til, håper du klarer det.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer til p ble ett reint helvete å slutte,varer i maang månder me null søvn,null matlyst,sur og ligge å ha spasme attacks så slutt tvert!!!!blir bare verre aldri bedre
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
Send meg en pm så skal du få høre en skrekk historie eller to. Samme bruksmønster.

Lykke til, håper du klarer det.
Vis hele sitatet...
Takk : )
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer til p ble ett reint helvete å slutte,varer i maang månder me null søvn,null matlyst,sur og ligge å ha spasme attacks så slutt tvert!!!!blir bare verre aldri bedre
Vis hele sitatet...
Begynner å angre på at jeg lagde tråden, halvparten av dere oppfordrer meg jo til å fortsette, når jeg sier at dette har en negativ impact på livet mitt og at jeg ønsker å slutte.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil ikke skremme deg, men du kommer til å få helt jævlige abistenser når du går av. Kjenner folk som har tatt selvmord etter benzo, de orker rett og slett ikke symptomene etter.
Vis hele sitatet...
Leit å høre, takk for at du deler.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Min bestevenn tok livet sitt etter 2 måneder på avrusning for benzo og opiat avhengihet.

Jeg tror det vil bli vanskeligere å slutte jo lengre du drar benzo bruken. Men du gjør det til du ikke gjør det lengre.
Vis hele sitatet...
Min medfølelse betyr nok lite i denne sammenhengen, men takk, og håper du har det greit.