Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1011
jeg bruker Imovane en skjelden gang mot søvnproblemer. Men i dag fikk jeg lyst til æ kjøre på med litt extra, 2 øl og 3x 7,5mg Imovane.
Noen som vet hva slags form man kan forvente seg. Bare trøtt kanskje

Takker for svar:-)
Hvis du bare ender opp trøtt så blir jeg overrasket. Mistenker dyp søvn relativt fort
Jeg har brukt Imovane mot søvn i mange år og vil ikke hatt noe problem med din oppskrift. Vi mennesker er individuelle og har forskjellig tolleranse på det meste. Jeg vil tro jeg ville blitt sløv og dorsk grunnet øllet, kanskje ikke så veldig trøtt. Uten vil jeg sovnet som en stein etter en halv time. Har ikke prøvd det og kommer heller ikke til og prøve. Blanding av div... er ikke noe jeg orker å drive med. Er du ung og uerfaren håper jeg du holder deg unna. Selv om du tåler det, tenk langsiktig! Dette var min moral preik for i dag...
Si åssen det gikk høres ut som du kan få det euforisk og moro hvis du ikke sovner
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres bare ut som en god oppskrift for å sove godt, natta =)
Det er nok ganske individuelt, men jeg hadde skrevet masse lokeprat i facebook grupper og på freak, starta tre-fire prosjekter og ommøblert.
Sist endret av Bothrops; 4. november 2021 kl. 21:21.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uff nei det er ekle greier, og så våkner du opp til å ha lagt ut masse dritt på story og send melding til folk