Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1566
Jeg og samboer har drevet og tatt mdma litt i 3 år. Vi tok det ca hver 3 måned første året og overdrev ikke mengden og vi hadde veldig bra funk hver gang! Da var det slik at mdma’n var så sur at vi brakk oss bare vi hadde det i munnen.
Nå det siste 1 og ett halve året ca har vi ikke hatt noe effekt av det. I tillegg har det ikke vært så sur smak på, vi har liksom kunnet tatt krystall biter i munnen og tygd/ svelgt.
Har den siste stunden også hatt dårlig effekt på knips i tillegg. Vi synes det er så rart at vi begge opplever det når vi er forskjellig vekt, lengde og skjønn. Er det noen som har noe fornuftige tanker om hvorfor det er sånn? Vi opplevde jo å miste effekt på diverse, begge to samtidig. Har vi virkelig fucket opp noe selv om vi har tatt fornuftige doser med mellomrom eller er det bare dårlige greier vi får tak i for tiden?
Høres ut som dårlige varer
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA smaker dritt og bittert. Om dere har tygd det som smågodt og ikke fått noen avsmak, så undrer jeg på om det er mdma dere har fått.
Knipsen kan være svak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA smaker dritt og bittert. Om dere har tygd det som smågodt og ikke fått noen avsmak, så undrer jeg på om det er mdma dere har fått.
Knipsen kan være svak.
Vis hele sitatet...
Det er andre folk som har tatt samme mdma og sier de får en god kveld. Så vi blir jo litt i tvil. Men det er langt fra like bittert som det vi fikk kjøpt for 3 år siden. Frustrerende
Da har dok desverre møsta magien. Sånt som kan skje når man tar mdma regelmessig
Går dere på noe medisiner? Antipsykotika og antidepriseiva kan påvirke effekten av mdma
Er det samme person dere har kjøpt av de siste gangene, etter mistet effekt? Mulig det er noe annet dritt dere har fått. Selvsagt mulig dere har bygget en toleranse også, men ville kanskje prøvd å kjøpt av noen andre for å se, om det er samme person dere har kjøpt av. Holder meg unna knips i disse dager, har fått for mye med veldig dårlig kvalitet.

Jeg prøver selv å ta litt pause fra MDMA grunnet overdreven bruk, men selv jeg har aldri opplevd å ikke få noe effekt overhodet. Får alltid store pupiller, blir varm, forhøyet puls etc, selv om jeg ikke nødvendigvis alltid får eufori.

Går dere på medisiner? Har ei venninne som går på antidepressiva og hun får NULL effekt av MDMA uansett hvor mye hun tar.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Går dere på noe medisiner? Antipsykotika og antidepriseiva kan påvirke effekten av mdma
Vis hele sitatet...
Ingen medisiner.

Sitat av m0lly Vis innlegg
Er det samme person dere har kjøpt av de siste gangene, etter mistet effekt? Mulig det er noe annet dritt dere har fått. Selvsagt mulig dere har bygget en toleranse også, men ville kanskje prøvd å kjøpt av noen andre for å se, om det er samme person dere har kjøpt av. Holder meg unna knips i disse dager, har fått for mye med veldig dårlig kvalitet.

Jeg prøver selv å ta litt pause fra MDMA grunnet overdreven bruk, men selv jeg har aldri opplevd å ikke få noe effekt overhodet. Får alltid store pupiller, blir varm, forhøyet puls etc, selv om jeg ikke nødvendigvis alltid får eufori.

Går dere på medisiner? Har ei venninne som går på antidepressiva og hun får NULL effekt av MDMA uansett hvor mye hun tar.
Vis hele sitatet...
Ingen av oss går på medisiner. Vi har kjøpt fra forskjellige personer den siste tiden fra vi mistet effekt. Han vi kjøpte det gode fra sluttet å selge desverre.
Er det mulig at vi begge bygger toleranse samtidig da? Vi er jo forskjellig vekt og høyde og kjønn.

Dermed det skulle være det, da er det vel bare pause som nytter?
Sist endret av FrFrøken; 29. september 2021 kl. 18:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av FrFrøken Vis innlegg
Ingen medisiner.



Ingen av oss går på medisiner. Vi har kjøpt fra forskjellige personer den siste tiden fra vi mistet effekt. Han vi kjøpte det gode fra sluttet å selge desverre.
Er det mulig at vi begge bygger toleranse samtidig da? Vi er jo forskjellig vekt og høyde og kjønn.

Dermed det skulle være det, da er det vel bare pause som nytter?
Vis hele sitatet...
Hvor ofte har dere tatt det den siste tiden? Vil anta dere baserer dosering på vekt og høyde, så om dere tar det like ofte så er det ikke rart at dere begge har utviklet en toleranse. Har selv aldri opplevd å ikke få noe effekt overhodet, selv når jeg har tatt det ukentlig, men jeg skal ikke se bort ifra at det er mulig.

Om det er toleranse som er problemet, så vil en lengre pause trolig hjelpe. Mulig det fungerer å bare ta høyere dose også, men om dere allerede tar relativt høye doser fra før av så er nok ikke det å anbefale.

Husk også at ytre faktorer spiller en stor rolle når det kommer til MDMA. Personlig får jeg en svekket effekt/opplevelse om jeg tar MDMA ute, eller om jeg er med feil folk.
Sitat av m0lly Vis innlegg
Hvor ofte har dere tatt det den siste tiden? Vil anta dere baserer dosering på vekt og høyde, så om dere tar det like ofte så er det ikke rart at dere begge har utviklet en toleranse. Har selv aldri opplevd å ikke få noe effekt overhodet, selv når jeg har tatt det ukentlig, men jeg skal ikke se bort ifra at det er mulig.

Om det er toleranse som er problemet, så vil en lengre pause trolig hjelpe. Mulig det fungerer å bare ta høyere dose også, men om dere allerede tar relativt høye doser fra før av så er nok ikke det å anbefale.

Husk også at ytre faktorer spiller en stor rolle når det kommer til MDMA. Personlig får jeg en svekket effekt/opplevelse om jeg tar MDMA ute, eller om jeg er med feil folk.
Vis hele sitatet...

Ca 1 gang hver tredje måned, noen ganger 1 gang i måneden. Siden startet av året har vi for det meste bare tatt E og ikke rørt mdma krystaller.
Får dårlig effekt av begge delene, selv om det er fornuftig dose.
Tar aldri når vi har tenkt oss ut blant folk, bare hjemme.

Vi opplever i tillegg dårlig effekt av ghb når vi har prøvd det.
Så vi lurer jo fælt på om vi er helt på bærtur og har gjort noe fryktelig feil ett sted.
Dere har brukt altfor mye mdma så reseptorene er fucket opp.