Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2812
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noen brett av disse.
Handelen gikk fort så kikket ikke ordentlig på varene før jeg kom hjem.

Disse er i ett helt blister, uten muligheten til å rive opp.

Noen som har erfaringer med disse?
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funker bra de
Sist endret av Kuami; 2. august 2021 kl. 20:35.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som kan bekrefte det er alprazolam?
Det er svært viktig å være sikker før jeg spiser disse.
De så jo ikke slik ut før, og de fleste bildene på Google viser jo brett som kan deles opp.
Ingen kan bekrefte det. Eneste du kan gjøre er å kjøpe test-kit. Utover det har kripos ikke gjort beslag av ksalol med annet innhold enn alprazolam, så sansynligvis er de legit.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Folk som har spist de før bilkjøring eller annen rustest kan vel fint bekrefte det.

Dersom alle kommer fra samme leverandør såklart.
Om det er ekte Galenika eller ikke er ikke så nøye, så lenge de slår ut som alprazolam.
Har spist masse av disse dog snart 2år siden, da var brettene ikke oppdelt og di funka som di skulle+.
Har hatt xanax helt like disse og de var iallfall ekte og funka fint. Du kan jo smake på en og kjenne etter om det smaker typisk alprazolam?
Var en tråd på flash, der en mente at galenika hadde sluttet å produsere ksalol
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er de vanlige brettene nå
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Om du er i tvil, kjøp testkit.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse gir funk men er definitivt ikke ekte alprozhopam. Kjøpte Disse i Oslo sist uke 1 brett. Spiste 6 stykker første kvelden merket veldig lite før jeg sovnet.

Dagen etterpå spiste jeg 2 når jeg våknet å resten etter 2-3 timer. Ble noe "funk' men ikke alprozhopam funk, tipper noe benzo RC. Vanligvis holder det med 1 pille å jeg sovner som en baby. 2MG å jeg blir slått rett ut. Var veldig skuffet, var 500kr kasta ut vindu kjøpte 2 brett.

Nå kjøpte jeg Disse på gata i Oslo. Så sikkert blitt bøffa, men de var prikk like de som er på bildet som var linka her. Galinka.
Anonym bruker
"Full Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse gir funk men er definitivt ikke ekte alprozhopam. Kjøpte Disse i Oslo sist uke 1 brett. Spiste 6 stykker første kvelden merket veldig lite før jeg sovnet.

Dagen etterpå spiste jeg 2 når jeg våknet å resten etter 2-3 timer. Ble noe "funk' men ikke alprozhopam funk, tipper noe benzo RC. Vanligvis holder det med 1 pille å jeg sovner som en baby. 2MG å jeg blir slått rett ut. Var veldig skuffet, var 500kr kasta ut vindu kjøpte 2 brett.

Nå kjøpte jeg Disse på gata i Oslo. Så sikkert blitt bøffa, men de var prikk like de som er på bildet som var linka her. Galinka.
Vis hele sitatet...
Her tenker jeg heller delusion of sobriety..
Jo fler jeg spiser, jo mer edru føler jeg meg.
Det holder langt med 1mg eller 2 + en pils.