Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2403
Kom et par Oxy 20mg igårkveld.
Aldri prøvd før, har brukt endel subutex/subuxone før, å digger det.
Hvor potent er dette, å hvordan er det med øl/Lyrica itilegg?
På sub så kan jeg enda drikke som en helt, men siden Oxy er det det er så spør jeg om råd
Uten toleranse bør man ikke ta mer enn 40mg. Med lyrica innabors kan det lett bli at du sovner og så blir det bare bortkastet.
Noen øl går bra , men ikke fyll. (Og benzo i tillegg kan være farlig)

fra felleskatalogen:
"Voksne >18 år: Vanlig startdose for opioidnaive pasienter er 10-20 mg hver 12. time, men høyere startdose kan være nødvendig avhengig av behov for smertekontroll."
Da får det heller bli til en annen dag, fyllesyk å jævli da tenker jeg det blir greit?
Hvordan er det i forhold til subutex, har du erfaring?

tenker eventuelt å dele første kappselen i to doser når den tid kommer.
Sist endret av Eyeamare; 30. mars 2021 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke brukt subutex/subuxone selv. Men det sies at man ikke bør kombinere disse. Subutex bør være ute av kroppen før inntak av opiater, som oxy. Fordi det kan gi en ubehagelig og smertefull virkning.
Fyllesyken blir nok bedre av en slik en ja.
Og husk at det er mange som har hentet seg på disse. Så, når det er tomt er det best å vente et par måneder til neste gang.
Ville starta med 20-30mg å sett an formen å evt etterfyllt. Tok 40mg selv første gang. Endte med intens kløe, men formen var upåklagelig.

Personlig synes jeg oxy er en av de beste opiatene
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Har ikke brukt subutex/subuxone selv. Men det sies at man ikke bør kombinere disse. Subutex bør være ute av kroppen før inntak av opiater, som oxy. Fordi det kan gi en ubehagelig og smertefull virkning.
Fyllesyken blir nok bedre av en slik en ja.
Og husk at det er mange som har hentet seg på disse. Så, når det er tomt er det best å vente et par måneder til neste gang.
Vis hele sitatet...
Heldigvis bare 2x20mg
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du klør veldig mye på morfin så løses allergi medisin kløen på 30 minutter maks, funker for meg hver gang. Høres ut som du har toleranse,med det ville ventet en stund før subutex er ute av kroppen slik at de ikke blir noe problem for OxyContin er meget meget sterkt preparat,knuser tabletten før inntak slik at man får all rus samtidig.. Jeg har brukt OxyContin daglig i 6 år etter resept fra lege og benyttet lyrica veldig mange ganger samtidig men jeg føler ikke at det booster effekten av OxyContin, man blir bare sløv og trøtt av lyrica, og min rus effekt ved høye doser på OxyContin så får jeg motsatt effekt det vil si at jeg blir veldig pratsom er frisk og rydder hele leiligheten
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkte jeg skulle oppdatere litt,
Tok første dag 1x20mg som tok år å dag før jeg kjente noenting som helst.
Som opiatnaiv så synes jeg det var ganske kjedelig, ingen kløe å særdeles lite goodvibes.
tok 20mg dagen etterpå litt mindre funk en dagen før.

Gikk 3 dager så ordna jeg 2x20mg igjen, å tok begge samtidig, fikk smått go`kløe, men må ærlig si jeg synes SUB slår mye bedre å hardere på en annen måte.
Har ingen more`ish feeling, var greit å teste men ble skuffa å blir ikke å teste mere.