Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1979
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Jeg har 3 gram cubensis golden teacher som jeg ønsker å prøve til helgen. Jeg har aldri prøvd sopp før, men har noe erfaring med LSD og 2CB i «normale» doser.
Hvor mye burde jeg bruke og hvordan bør jeg innta det? Spiser jeg hele soppen med stilk og alt? Noe annet spesielt jeg bør tenke på siden det er første gang?
Hva er formålet ditt med trippen? Det vil jeg si er ganske avgjørende for mengde. Sett deg noen mål eller punkter du vil ha ut av det og kos deg jeg personlig liker å lage en te ut av det, med ingefær og sitron, på tom mage.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever sopp som "mildere" enn LSD, Første gang jeg prøvde sopp kjørte jeg rundt 2,5g. Det ble en bra tur det, ikke for mye, men følte jeg fikk kjenne ordentlig på effekten av sopp.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett gram til et og et halvt
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gitt ut en del cubes, ulike strains inkludert GT, aa+,B+, rustywhyte, etc,

Abra kadabra.

Mener 2-4g er "medium" og fornøyelig for alle "normale" non albino strains

Mvh forsynt Oslo med kilo

Sopp er ikke farlig, spis dosen din med et stort smil, vent på nissene de kommer snart
Om du har opplevd 250ug LSD, spis alt.
R.i.p 23.04.2021
Ville helt klart gått all-in
Om du kun har de 3 gramene og ikke mulighet til å skaffe mer ville jeg, som nevnt, tatt alt. Te er også min foretrukne metode. Har du mulighet til å skaffe mer eller kunne leve med å kaste en halv grammer er 2,5 gram en fin startdose
Sist endret av Kloakk; 18. desember 2020 kl. 03:03.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis sort pepper under trippen bro, vanlig svart matpepper. Piperin er aktivt under påvirkning av sopp. Kort halveringstid, gir økte visuelle effekter i noen minutter. Kan putte det i te eller vann også.

Du dør ikke pga soppen av 4 gram Cubensis B(non albino)

Du har det bare gøy


Sopp er fett sopp er gøy sopp er livet
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er tankekjøret mye mildere enn på feks. LSD? Når jeg tar LSD «trenger» jeg hele huset for meg selv og mulighet til å bevege meg inn og ut som jeg vil, men det har jeg ikke mulighet til nå da andre er hjemme. Tenkte å bare chille på rommet med noe musikk etter dem har lagt seg
Sopp er i mye mindre grad stimulerende enn LSD, du blir også tung i kroppen på en litt mer "stein" måte, så du kan fint ha en god tripp på rommet ditt i senga med no god musikk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte å bare chille på rommet med noe musikk etter dem har lagt seg
Vis hele sitatet...
Ville venta til du har huset for deg selv. Vet ikke med GT akkurat, men på flein har latterkrampene en tendens til å bli litt høylytte
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Uhm, soppen er helt hard nå.. Har ligget (dårlig innpakka) i ca. 2 uker, og nå er hele greiene knusstørr og hard..

Er den ødelagt? :/
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uhm, soppen er helt hard nå.. Har ligget (dårlig innpakka) i ca. 2 uker, og nå er hele greiene knusstørr og hard..

Er den ødelagt? :/
Vis hele sitatet...
Nei den er like brukbar enda
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk det ned nå ved å spyle bit for bit ned som om det var piller

Kjenner det kommer krypende
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk det ned nå ved å spyle bit for bit ned som om det var piller

Kjenner det kommer krypende
Vis hele sitatet...
Nais åssen gikk det?