Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvat is the shit bro?
Indica? 43 69,35%
Sativa? 19 30,65%
Stemmegivere: 62. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  20 2253
Kveldens undring: hvilken strain føler du at du har dårligst kontroll på samtaler og det sosiale? Sativa for min del. Prøver pure kush for det første på en stund i kveld. Meeget chill
Litt sativa fungerer fjell på fest. Indica gjør meg slapp og uoppmerksom på andre.
R.i.p 23.04.2021
Indica all day long! Sativa gir bare kjippe virkninger som tankekjør og noia
Sitat av Tarm Vis innlegg
Indica all day long! Sativa gir bare kjippe virkninger som tankekjør og noia
Vis hele sitatet...
Liker stilen Tarm
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må si meg enig med Tarm, er selv størst fan av indica og den "heavy" rusen som medfølger.
Kombo er best spør du meg. Synes det er unødvendig å måtte velge mellom de to.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Kombo er best spør du meg. Synes det er unødvendig å måtte velge mellom de to.
Vis hele sitatet...
Greit å veksle litt mellom over tid 🤩
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sativa her. Jeg liker å gjøre ting når jeg røyker så er ikke så fan av å bli sofastein. Men man skal ikke kjimse av en god India heller. Men nå om dagen er det meste hybrid i større og mindre grad uansett.
Sativa, en ordentlig god og ren sativa strain tar bort alt av tankekjør og at jeg har mer normale tanker, noe som igjen gjør meg til et bedre menneske, synes jeg da ihvertfall. Det er bare min preferanse, indica er konge det også. Det meste vi får i Norden er hybrider uansett, de fleste klarer å få frem de positive sidene ifra begge sider.
Sist endret av Vasken; 19. november 2020 kl. 01:43.
Indica fordi jeg får en stoisk ro og alle verdens bekymringer går opp i røyk
Indica på kvelden når alle gjøremål er gjort unna. Sativa på morgenen når du ikke har noen gjøremål å gjøre unna.
Faen hater sativa, beste er god gammeldags afgani (den er indica), husker den når den var her jeg bor hadde rullet med 1g var på halve spliffen var så fitte skev at jeg kastet resten tenkte ikke på å spare det en gang helvete den var god.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 20. november 2020 kl. 02:04.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hybrid med det beste fra begge verdener Liker ikke bli for amøbe og parkert men heller ikke få pratekjør og tankespinn.
Indica for søvn. Sativa for psykadelika og mdma.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
foretrekker indica, men har jo mye mer kontroll på sativa?
Ja takk begge deler. De siste månedene har laget cannabutter av sour diesel og spedd på med super silver i vaporizeren utover dagen. Fin kombo, lett å styre at det ikke blir for mye.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begge er bra for sitt, sativa er mere gøy, blir ganske kreativ, små trippy. Indica må jeg belage meg på og ikke gjøre en dritt resten av dagen..
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må forresten nesten holde på med noe med sativa, kan skjønne folk får noia om man ikke har noe å gjøre, ellers har man litt angst fra før kanskje?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Ja takk begge deler. De siste månedene har laget cannabutter av sour diesel og spedd på med super silver i vaporizeren utover dagen. Fin kombo, lett å styre at det ikke blir for mye.
Vis hele sitatet...
Sour diesel er knall!
Jeg lagde cannabutter av avskjær av powerplant i fjor. Frøs dette og tok det opp igjen i år. Decarba avskjær av en pure kush plante, rørte det inn i smøret, decarba avskjær av durban poison for å så røre det også inn i smøret. Var så dum at jeg bakte brownies av alt(400g smør).
Dette er jaggu kake som smeller 😅
Jeg blir døds syk på de lyseste typene hasj , må ha sortere typer , kan ikke røyke grønnt what so ever...... CANNABINOID HYPERMESIS SYNDROME , blir døds syk i magen.... helt umulig å røyke grønnt lengre for meg

(etter 20 år røyking har kroppen blitt alergisk til grønnt)
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
@ fantastisk77

Prøv å en varm dusj mot magen neste gang det skjer.
Varmt vann på rygg og mage. Fins rapportering om at dette har stoppet eller dempet anfall av denne typen