Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1744
Jeg har en iMac 2011. Den kjører 7 days to die, men det lagger for mye til at det på noen måte blir bra.
Hva er den billigste måten for meg å få spilt dette fantastiske spillet? Tidligere utgaver har fungert fint, men nå er det så mye hakking at jeg ikke engang gidder å prøve nye versjoner.

Specs som kreves:
CPU: 2.4 GHz Dual Core CPU
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows XP (Service Pack 3)
Video Card: Nvidia GeForce 8800 GTX or ATI Radeon HD 4770
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 1 GB

Jeg er ikke egentlig en gamer og jeg har PS4 så noe "fremtidsrettet" trenger jeg ikke.
Første jeg ville ha gjort er å oppdatere til et OS som ikke er fryktelig utdatert. Da vil du ha tilgang til nyere rammeverk, og drivere som er mer optimalisert.
Listefyll
Trådstarter
Den kjører nyeste osx og Windows 7
"OS: Windows XP (Service Pack 3)" :P
Listefyll
Trådstarter
"Specs som kreves:"
Sitat av Dr_Alzheimer Vis innlegg
"Specs som kreves:"
Vis hele sitatet...
Ser du etter ny PC eller råd for å øke ytelse med den du har?
Vurdert og selge den Imacen og heller kjøpe litt kraftigere pc ?
Sitat av Dr_Alzheimer Vis innlegg
Den kjører nyeste osx og Windows 7
Vis hele sitatet...
Beklager, trodde du listet opp specs på iMac-en din.

Jeg ville nok uansett prøvd å oppdatere til Windows 10, siden du får gratis oppdatering.

Hvis du er ute etter en ny PC, si gjerne om du ønsker bare komponenter (og hvilke du trenger, inkl. skjerm/tastatur/mus) eller en bærbar, brukt eller ny etc.
Listefyll
Trådstarter
Beholder macen, den er fin for kone som er utdannet mediegrafiker (selv om hun ikke jobber med det nå).

Det jeg spør om er rett og slett billigste måte å kunne kjøre dette spillet knirkefritt (men ikke nødvendigvis på max). Om det er en laptop eller stasjonær (koblet til TV) spiller ingen rolle.
Denne overstiger spesifikasjonene og koster 4.5K: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2595328

EDIT; Det var feil lenke, det er denne du skal se på: http://www.prisjakt.no/list.php?l=179417&view=c
Sist endret av Fekillix; 29. august 2015 kl. 07:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.