Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 9952
tok en iq test som mensa har laget på internett...fikk 27 poeng...av 46....test den dere også da....
her er den ikke juks!!
fikk 37 poeng...
37 poeng her oxo
Quote fra testen:
32 poeng av 43 mulige.
"Riktig bra, du bør greie den kontrollerte Mensa-testen også. "
Hadde håpet på bedre score, men må innrømme at det var ett par jeg måtte tippe på...
Better than thou.
18 poeng av 43 mulige.

Der ble jeg virkelig flau. Hadde trodd jeg kom til å score mye mer enn det. Men uansett så er ikke logikk helt min greie så..

[Edit]
Tror det er fler som har tatt testen her. Tørr dere ikke poste eventuelle dårlige karakterer?
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 6. november 2001 kl. 19:56.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Carlo

Tror det er fler som har tatt testen her. Tørr dere ikke poste eventuelle dårlige karakterer?
Vis hele sitatet...
Eg gjor det mykje dårligare en Carlo... er så flau at eg ikkje tørr seie kva score eg fekk
Better than thou.
Var ikke slik jeg mente det..
Jeg fikk 22 av 43 mulige. Ikke noen vits i å finne på masse dårlige unskyldninger, men jeg hadde det litt travelt.
Brukte mindre en ti minutter.
Jeg fikk 32 av 43 mulige - samme som Sir Cam. Må si meg fornøyd. Og som carlo registrerte jeg at det er atskillig flere views enn posts i denne tråden: 60 stk har muligens tatt testen uten å poste resultatet her.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg gidda ikke gjøre ferdig.. kom til smp 7. Hehe
Det sier kanskje litt for mye om meg :P
Må ta den en gang jeg har lite og finne på eller no
Faen.. jeg tør ikke si hva jeg fikk...
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Jeg gidda ikke gjøre ferdig.. kom til smp 7. Hehe
Det sier kanskje litt for mye om meg :P
Må ta den en gang jeg har lite og finne på eller no
Vis hele sitatet...
Ditto.
Det tullet der minnet meg om mattetimene ... *shudders*
Mensa-test
37 poeng av 43 mulige.
Over middels for Mensa-medlemmer. Bra!

"Ciece of pake"
original reprint
xaff's Avatar
flaut.15/43.Kan jeg ta alder med i betraktning?
33 poeng av 43 mulige.
Dere kan jo prøve dere på denne også WWW.MENSA.NO

Free6
(Test i Oslo 10/11-01 for dere som er interessert)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
erm.. fikk bare 35 points jeg.. egentlig ikke så værst considering at jeg unnagjorde den på 8 minutter mens jeg ventet på bussen
23 av 46 her i gården
21 poeng av 43 mulige.

trykka villt på de 5 siste fordi jeg hadde så dårlig tid..
10 poeng av 43 mulige.
Slike oppgaver er neppe din sterke side


Ja, takk !
33 poeng av 43 mulige.
36 poeng av 43 mulige

Scha is a stupid fux0r
dere har ihvertfall engasjemang.... det er ikke sånn det skrives er det vel? engasjement?
Jeg tror jeg har tidenes dårligste score på mensa..

10/43 : Noen dårligere eller ?

Det er fin grunn for å søke om vif medlemskap vel ?
15 poeng av 43 mulige.

er vel lur jeg da...
Jeg fikk også 15 poeng, da ga jeg faen i de 10-12 siste spm. thou, slik tar for mye tid syns jeg

( fikk tilbake 2 prøver idag, begge med 5er karakter, så jeg _vet_ jeg ikke er dum )
Opprinnelig postet av Xaff
flaut.15/43.Kan jeg ta alder med i betraktning?
Vis hele sitatet...
skal alle få untak?
jeg bør ikke snakke jeg fikk 7/43.. (hahah)
29...

Skal melde meg inn i mensa
Kult da..
blir du en sånn bok-orm da eller?
33 her jah...

slike tester er litt dumme, de tester bare din logiske sans og innsikt.
Folk som ikke kan ett skvett av detta, kan likevel være reine geniene når det gjelder språk, ordforståelse og måter å ordlegge seg på. Merkelig hvordan hjerner fungerer så forskjellig...
29 poeng... jeg tror det var det... jeg er fortapt... min intelligens har sunket med flere hundre poeng regner jeg med... På de fleste intelligenstester jeg har tatt så har jeg scoret imellom 130-145... That's it...

Vegetable is me.

33 poeng av 43 mulige.
Riktig bra, du bør greie den kontrollerte Mensa-testen også.
Opprinnelig postet av necro
29 poeng... jeg tror det var det... jeg er fortapt... min intelligens har sunket med flere hundre poeng regner jeg med... På de fleste intelligenstester jeg har tatt så har jeg scoret imellom 130-145... That's it...

Vegetable is me.

Vis hele sitatet...
er 29 så ille av 43?? du kan jo umulig score 130-145 på denne...
fikk 26, men til oss som ikke gjorde det så bra kan jeg trøste med at mange forskere har funnet ut at vi har 7 forkskjellige "intelligenser", eq, musikk-forståelse, språkforståelse å sånt.

Dessuten kan man trene seg opp til å forstå hvordan disse iq-testene er bygd opp, så med litt trening kan til og med alle Forrest Gump'er i NFF bli mensamedlemmer.



Så det er håp for oss også!
27 poeng av 43 mulige.
Riktig bra, du bør greie den kontrollerte Mensa-testen også.
Opprinnelig postet av necro
29 poeng... jeg tror det var det... jeg er fortapt... min intelligens har sunket med flere hundre poeng regner jeg med... På de fleste intelligenstester jeg har tatt så har jeg scoret imellom 130-145... That's it...

Vegetable is me.

Vis hele sitatet...

SkullEye fikk 27 poeng, og det sto at han burde klare den kontrollerte testen også. Jeg mener det er 141 du må få for å klare den, altså burde du ha minst 141, kanskje 145 til og med..
Better than thou.
Ta testen og les det som står på slutten.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
29 poeng... jeg tror det var det... jeg er fortapt... min intelligens har sunket med flere hundre poeng regner jeg med... På de fleste intelligenstester jeg har tatt så har jeg scoret imellom 130-145... That's it...
Vis hele sitatet...
poengene på denne prøven er ikke iqen din. det er bare så og så mange poeng av så og så mange mulige.

dessuten, hvis du hadde hatt 29 på en skikkelig iqtest hadde du faktisk vært en idiot.

idiot [-en]. (tidligere brukt om) åndssvak med lQ ikke over 25/30
31 poeng av 43 mulige.
Riktig bra, du bør greie den kontrollerte Mensa-testen også.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av dfs
6 av 30
Vis hele sitatet...
Ikkje for å være ekkel med...
Dette kom fra mannen som kom med replikken:
"IKKJE DISS BUTANGASS!"
må man ikke ha 75 i iq for å kunne overleve..?
selv om noen kan oppføre seg som dei har iq på høyde med et dildobatteri..

sukk.. jeg fikk 27 poeng.. kan ikke akkurat si jeg er stolt av det..
menmen, viss en er dum så er det ikke stort å gjøre med det..
29 poeng på Mensa hjemmetest.
IQtest.com sier 141 i IQ poengskala. (når jeg var 13 år, har ikke turt å ta den senere :P)

hmm, bare for å si det: Såpass korte tester gir ingen ordentlig oversikt over hvor intelligent en person er. For det må du ta en skikkelig test f.eks hos en psykolog. Og det heller ingen ordentlig definisjon som kan dekke ordet "intelligens"..intelligens kan være så mangt, og om man ikke har egenskaper som gir gode utslag på slike tester har man helt sikkert bedre egenskaper i andre deler av hjernen. Et eksempel kan jo være autister som av mange blir sett på som "tilbakestående" i forhold til et "normalt" menneske. I noen tilfeller kan autister vise å ha utrolige evner både med fotografisk hukommelse og når det gjelder musikk og mattematikk.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Rainman!!!!
38 poeng av 43 mulige
Over middels for Mensa-medlemmer. Bra! Du kan sikkert lage en slik test selv.


:P


; )
38 av 43 her oxo.
Først så tok jeg den en gang uten å tenke så veldig og så en gang med litt konsentrasjon og andre gang fikk jeg 34/43
IQ er en humbug-skala som bare kan tilpasses som man vil. Man har til og med "bevist" i Sør-Afrika at negere er dumme med IQ-tester som var spesialskrevet for de hvite....