Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 763
Hei.

Har en Nokia 6280 her med tastene 1,2 og 3 som ikke funker. Noen som har vært borti dette før? Er det et vanlig problem?
Heisann, har aldri hørt om det før, men det kan jo tenkes.
Uansett - hvor lenge var det siden du kjøpte den?

Har du mista den i bakken - sølt vann på den e.l.?
Det skyldes nok fuktighet, for det var etter en regnværsdag at det skjedde.
Hehe, anntakelig ja - det skjer jo også med endel telefoner og er et stort problem for de aller fleste modeller.

Trur du skal slite lenge med å få ny på garanti, så sant du ikke har en supergaranti av noe slag. =D
Tja. Garantien er vel ute for lengst. Har egetlig en ny mobil nå E65. D fungerte helt fint, før jeg kastet den i bakken og mistet batteriet og bakdekselet. Det er derfor jeg prøver å bruke denne 6280.

Når det gjelder E65 så ser den forøvrig helt fin ut. Vet du noe om hvor robust denne telefonen er? Tror du den vil funke om jeg setter inn et nytt batteri og skaffer meg et bakdeksel? Hvor kan jeg evt. skaffe meg et nytt bakdeksel?
Tja, det ser ut til at den er ganske robust.
De har testet mobilen her
Sist endret av Restyle; 2. desember 2007 kl. 17:32.
Tja. Stod ikke stort om hvor robust den var da. Telefonen virker veldig hel, og siden en kamerat av meg har akkurat samme telefonen, så får jeg prøve batteriet hans og evt. investere i ett nytt om det skulle fungere. Du har ikke noe greie på hvor jeg kan få tak i et bakdeksel?
Nokia 6280 er en notorisk feilproduksjon av en telefon. Det må være den telefonen jeg vet om som har flest feil. Hvis du har fått vannskade på den er det nok dessverre veldig lett å skylde på det. Ikke fordi nokia vil legge skylden på deg, men fordi vannskade alltid har uforutsigbare symptomer.
Ta den fra hverandre og la den ligge i et døgn
Det lenge siden vannskaden skjedde. Er egentlig mer interessert i å få fiksa E65 enn tastene på 6280.