Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1218
For 6 måneder siden bestilte jeg 10 tabs lsd for å bruke med noen av kompisene mine. Da jeg fikk brevet som inneholdt lsd'en merket jeg at tollvesenet hadde gått gjennom brevet(eller ikke?). På brevet var det et stempel på hvor det stod "åpnet for kontroll - Tollvesenet". Jeg ble umiddelbart paranoid og redd. Jeg åpnet brevet å så inni, der lå lsden i urørt tilstand. Måneder har gått siden og har aldri fått brev eller blitt oppringt av politiet. Hva skjedde her? Har tollvesenet ikke gått gjennom brevet i det hele tatt?
Var LSD'en gjemt? Var det vanlig konvolutt? bobleplast konvolutt? Antydning til at brevet var åpnet?

Kan jo være det var åpnet for kontroll men de rett og slett ikke så det..
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Var LSD'en gjemt? Var det vanlig konvolutt? bobleplast konvolutt? Antydning til at brevet var åpnet?

Kan jo være det var åpnet for kontroll men de rett og slett ikke så det..
Vis hele sitatet...
Det lå inni en brun konvolutt inni brevet, ganske lett å finne.

Sitat av Alexed12 Vis innlegg
Det lå inni en brun konvolutt inni brevet, ganske lett å finne.
Vis hele sitatet...
Ja og brevet var ikke i bobleplast, helt normalt hvitt brev.
Sist endret av Alexed12; 12. september 2019 kl. 21:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hmm, hadde tolleren rett og slett en dårlig dag på jobb ?
Hun/hun var neppe helt våken eller noe sånt .

Men flaks som dette er ikke noe du skal regne med, det er bra sikkert.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Hmm, hadde tolleren rett og slett en dårlig dag på jobb ?
Hun/hun var neppe helt våken eller noe sånt .

Men flaks som dette er ikke noe du skal regne med, det er bra sikkert.
Vis hele sitatet...
Enda rarere er at tollen ikke destruerte brevet.
Nja, det var jo fordi de ser rett og slett synes å ha oversett konvouttens innhold.

Ellers, online kjøp av syreblottere er vel ganske trygt via innenlands brevpost, men må det gjennom tollen øker sjansen for å gå i garnet betraktelig.