Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1147
Halla Freakz!

Jeg er da en veldig aktiv gamer, spiller for det meste CSS og har vunnet en del compos. Men utenom css, vil jeg ha CoD4 som (just4fun) spill. Hvor jeg spiller med fete folk avogtil etc..
Jeg har ikke xFire, men IP+TS3 duger for meg.

Om du vil ta deg en liten FFA/TDM/SnD ett eller anna, så bare join meg på TS3 (teamspeak 3)

TS3: 81.166.247.9

Cu on! Public rooms, Call of duty: Modern Warfare 1
Spilte veldig mye cod før, men datt over til BF3. Er langtifra like pro som før, men om du er intr i å spille med en litt rusten cod4 gamer kan jeg sikkert bli med en eller annen gang.Har xfire.
Trådstarter
Sitat av First Vis innlegg
Spilte veldig mye cod før, men datt over til BF3. Er langtifra like pro som før, men om du er intr i å spille med en litt rusten cod4 gamer kan jeg sikkert bli med en eller annen gang.Har xfire.
Vis hele sitatet...
Fett, jeg spiller ikke mye cod, vil ikke si at jeg er god selv.. Men, har jo litt aim i å med at jeg spiller CSS :P
Går det da i promod eller?
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Går det da i promod eller?
Vis hele sitatet...
Nei, spiller egentlig sånn pubshit, (selv om begge deler er pubda..) Spiller ikke mye cod, så vet ikke så mye om det.. Men går for det meste for sånn, lvl greie.
Da burde du prøve det, det er det eneste jeg spiller.
Ah, er med på CoD 4 ein dag ass!! Speler både med og ute mods, kjem an på kva eg orker

Promod er vist du er i siget for litt CSS på CoD
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Ah, er med på CoD 4 ein dag ass!! Speler både med og ute mods, kjem an på kva eg orker

Promod er vist du er i siget for litt CSS på CoD
Vis hele sitatet...
bare å bookmarke TS3 servern, så finner du meg vel. Er vel der hverdag!
Yes! må berre laste ned TS3 då :S Men blir nokk ikkje i dag :/
Er vell ikke noen som fortsatt spiller CoD4 på xbox også da?
Nope, ganske dødt der, førre gong eg skjekka så var det kanskje 500 stk totalt...
Er ikke mange nei, men jeg loker nå rundt der hvis noen vil spille en gang
halla folkens, alle som gamer cod4 join denne gruppa, prøver å lage et cod4 community
https://www.facebook.com/groups/316150548453563/
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Er ikke mange nei, men jeg loker nå rundt der hvis noen vil spille en gang
Vis hele sitatet...
Er sikkert med og, selv om jeg har - et par millioner xp.
Hvis dere skal spille CoD4, så spill promod. Her finner dere MYE bedre motstand enn de som bare spiller vanilla public. Promod er, for de som ikke vet det, en kompetetiv mod for spillet som utelater en del våpen og korrigerer en del store feil i den vanlige spillmotoren. (Som blant annet sway-problemet som dere kan se her: http://www.youtube.com/watch?v=7R4kVk17P9E). Man skjønner fort hvorfor man ikke spiller vanilla cod.
Sitat av c#mn Vis innlegg
Hvis dere skal spille CoD4, så spill promod. Her finner dere MYE bedre motstand enn de som bare spiller vanilla public. Promod er, for de som ikke vet det, en kompetetiv mod for spillet som utelater en del våpen og korrigerer en del store feil i den vanlige spillmotoren. (Som blant annet sway-problemet som dere kan se her: http://www.youtube.com/watch?v=7R4kVk17P9E). Man skjønner fort hvorfor man ikke spiller vanilla cod.
Vis hele sitatet...
Der er jeg sterkt uenig. Jeg synes Promod er jævlig å spille. Sway er null problem om man klarer å aime når en skyter. Med en gang kulene går opphører sway, det er min erfaring.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Er sikkert med og, selv om jeg har - et par millioner xp.
Vis hele sitatet...
Har minus en del millioner xp selv også nå..
add meg
steam: instakillhd