Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1096
HEI ! lagde en annen tråd som var ganske lik denne, men fikk ikke noe ordentlig gode svar.. Jeg lurer på om det er noen skumle spill på steam som ligner litt på nightmare house eller lignende ? Takk for alle svar!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Amnesia er jo verdt å spille. (vet ikke om dette er på steam, og kjenner ikke til Nightmare house)
Hvis det ikke absolutt må være steam spill så kan jeg anbefale SCP-087-B.
Utrolig skummelt spill
Sist endret av kulii11; 23. april 2012 kl. 12:06.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Amnesia er jo verdt å spille. (vet ikke om dette er på steam, og kjenner ikke til Nightmare house)
Vis hele sitatet...
Bra spill det, ligger ikke på steam da.
Bare å laste ned fra nettet og gjøre main storien og så gjøre custom stories etter det Noen custom stories kan være ganske skumle!

Et eks: Amnesia: Custom Story - Part 1 - Insanity : Nocturnal Confusion
Sist endret av iSayHey; 23. april 2012 kl. 12:12. Grunn: skrivefeil :l
Litt off-topic menneh søkte etter Nightmare House og fant filmer som denne. Er dette en mod til HL2? Om det stemmer så virka det som at det er verdt å ta en titt på.

Back on topic... Amnesia: The Dark Descent fant jeg også på Steam. Har ikke prøvd det selv enda, men tror det blir å kjøpe det. Om du vil ha noe lignende Nightmare House så kan du gå for F.E.A.R serien? Det er noe av det skummleste jeg har spilt. Og hvor gang må jeg presse meg videre for å komme gjennom. Runna FEAR 2 på TG09. Spilte gjennom hele spillet, og selv om det dundra med sanger som "Rosa Helikopter" i bakgrunnen så var det sykt skummelt.

Ellers kan jeg anbefale deg Dead Space. Stilen kan minne veldig om Resident Evil da du ser over skulderen til han du spiller som. Utrolig bra story og gameplay. Sykt skummelt detta også. Dead Space og Dead Space 2 finnes da også på Steam.

Også har vi da seff Doom 3. Ikke helt nytt, men fantastisk bra.

Litt usikker på dette var typen spill du ser etter, men flere av dem inneholder og puzzle som må løses. Det er ikke frag n kill.