Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2912
Noen som vet om noen grupper i Norge som driver med jumpstyle?
Søkte opp "jumpstyle" på youtube - dette er kødd, sant?
Nei, det er ikke kødd Petter Pan

Hvor i Norge mener du?
Vil du ha et nettcommunity, eller bare grupper som driver som hobby?
Effage's Avatar
Trådstarter
Hobbybasert.

Det ser kanskje dumt ut petter pan, men det er SINNSYKT god trening!
Hvor som helst i landet

Edit: Kan jo være nettcommunity og! Ville gjerne sett noen norske filmer
Sist endret av Effage; 29. oktober 2010 kl. 23:38.
Så faktisk ganske artig ut!
I Oslo så samler shufflere sammen i hvertfall, er ikke sikker på om de også jumpstyler, men tror det. Husker ikke hva fyren het som styrer de greiene, men kan sende pm når jeg finner ut
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Effage Vis innlegg
Noen som vet om noen grupper i Norge som driver med jumpstyle?
Vis hele sitatet...
skulle jeg gjerne visst også
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Petter Pan: Sånn av mysgjerrighet; hvorfor trodde du det bare var på kødd etter å ha sett videoer?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
I Oslo så samler shufflere sammen i hvertfall, er ikke sikker på om de også jumpstyler, men tror det. Husker ikke hva fyren het som styrer de greiene, men kan sende pm når jeg finner ut
Vis hele sitatet...
Sleng det uther, tydeligvis flere som vil vite.
Jeg vet det er en gruppe på 7-8 stk som driver jumpstyle i frognerparken som sommeren!
ved monolitten der.

Så de mye i sommer, ganske hilarious
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
hehe, mote er rare greier!
Om noe sa til deg att du skulle "driva med hoppestil i parken kvar sommar" trur jeg du hadde ledd, hvertfall om noe viste deg en film av det
Men, hopping er jo bra trim det da.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
I Oslo så samler shufflere sammen i hvertfall, er ikke sikker på om de også jumpstyler, men tror det. Husker ikke hva fyren het som styrer de greiene, men kan sende pm når jeg finner ut
Vis hele sitatet...
Skrik ut her og Shuffle er tøft
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er jo sykt bra kondisjon og balanse trening. FFS, jeg hadde gjort det hvis det ikke så dumt ut. Men digga buksene dems.
ser ikke dumt ut om man gidder å finne filmer som ikke er flere år gamle. se på ownstyle, ikke old school. noen som har sett lenken av meg?
Sitat av acerjumper Vis innlegg
Vis hele sitatet...
*Kickstyle?

Men serr, det ser jo mer ut som sparking
Sitat av acerjumper Vis innlegg
ser ikke dumt ut om man gidder å finne filmer som ikke er flere år gamle. se på ownstyle, ikke old school. noen som har sett lenken av meg?
Vis hele sitatet...
Ja. Sett på lenken, det ser fortsatt dust ut. No offence mann, men det gjør det. Forrsten var det sikkelig slitsomt å se på 4:3 strekt til 16:9(kanskje det bare er jeg som er youtube-newb og ikke får ordnet på dette?)
Sitat av knewt_ Vis innlegg
*Kickstyle?

Men serr, det ser jo mer ut som sparking
Vis hele sitatet...
si hva du vil. det er ownstyle. tror ikke du kunne gjort det noe særlig bedre

hahaha. dere vet tydeligvis ingenting om jump.

hahaha. dere vet tydeligvis ingenting om jump :P

Sitat av moret Vis innlegg
Ja. Sett på lenken, det ser fortsatt dust ut. No offence mann, men det gjør det. Forrsten var det sikkelig slitsomt å se på 4:3 strekt til 16:9(kanskje det bare er jeg som er youtube-newb og ikke får ordnet på dette?)
Vis hele sitatet...
hahaha, virker ikke som om du vet stort om jump det er heller ikke 4:3 format, strekt til 16:9. det er et strekt 16:9 format. jeg gjør hva jeg vil for at jeg selv syntes at filmene mine blir bra
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Haha, aldri hørt om dette før. Kan dere ikke bare kjøpe dere en slik?
http://img855.imageshack.us/img855/2743/xpg5000.jpg
Sitat av acerjumper Vis innlegg
hahaha, virker ikke som om du vet stort om jump det er heller ikke 4:3 format, strekt til 16:9. det er et strekt 16:9 format. jeg gjør hva jeg vil for at jeg selv syntes at filmene mine blir bra
Vis hele sitatet...
Nei, jeg vet ingenting om jump. Bortsett fra det jeg har sett på diverse raves og filmer. Og for å være helt ærlig er jeg ikke interessert i å vite noe særlig mer da jeg finner hele danseformen for usexy. Det blir litt for russer-tecno for meg, både danseformen og musikkstilen som passer best til.
Jeg gjør det old-school og danser vals og tango + popping på fest. Jeg synes allikvel suffle er kult, for god knows what reason.

My bad for formatmixing her. Gjør hva du synes er fett på den fronten. Et tips er allikevel lyssetting; tror det kunne forbedret mye om du forsket litt på dette. Sett at du fortsatt skal holde på valgt format uavhengig av min mening.
Sist endret av moret; 17. juli 2011 kl. 23:12.
Sitat av moret Vis innlegg
Nei, jeg vet ingenting om jump. Bortsett fra det jeg har sett på diverse raves og filmer. Og for å være helt ærlig er jeg ikke interessert i å vite noe særlig mer da jeg finner hele danseformen for usexy. Det blir litt for russer-tecno for meg, både danseformen og musikkstilen som passer best til.
Jeg gjør det old-school og danser vals og tango + popping på fest. Jeg synes allikvel suffle er kult, for god knows what reason.

My bad for formatmixing her. Gjør hva du synes er fett på den fronten. Et tips er allikevel lyssetting; tror det kunne forbedret mye om du forsket litt på dette. Sett at du fortsatt skal holde på valgt format uavhengig av min mening.
Vis hele sitatet...
vet, lyssetting suger her, se andre filmer om du vil.
http://www.facebook.com/#!/event.php...17029474986253 kjenner mange som driver med shuffle osv. det blir snart shuffle meetup, du kan jo komme. og med "shuffle meetup" er det ikke bare shuffle, men alle typer dansing pm meg for mer info

Navnet til han som arrangerer er: Takkin yuen på FB (den brukeren med synlig profibilde)
Litt off topic kanskje, eller er shuffling beslektet?
Snublet over denne videoen https://www.youtube.com/watch?v=kJCTJT_9JEY og lo litt først, det krever jo sikkert skills å danse slik, men det ser jo veldig rart ut.
Men er de buksene han bruker noe som hører til i shuffle-miljøet?
Har sett en del folk rundt om i byen med sånne klær, og ikke tenkt over det, men det virker jo logisk at dette er en "stil".
Fins det noe navn på denne stilen, ala emo, goth, brunkremhore, og lignende?
Jess, de er shufflere. det er Phat pants og de brukes av oss som shuffler
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Litt off topic kanskje, eller er shuffling beslektet?
Snublet over denne videoen https://www.youtube.com/watch?v=kJCTJT_9JEY og lo litt først, det krever jo sikkert skills å danse slik, men det ser jo veldig rart ut.
Men er de buksene han bruker noe som hører til i shuffle-miljøet?
Har sett en del folk rundt om i byen med sånne klær, og ikke tenkt over det, men det virker jo logisk at dette er en "stil".
Fins det noe navn på denne stilen, ala emo, goth, brunkremhore, og lignende?
Vis hele sitatet...
Det er ikke akkurat beslektet nei. Jumpstyle er i hovedsak en europeisk greie, som oppsto for lenge siden i typiske tecno-land i Europa(tyskland, nederland,++). Shuffle på en annen side er fra Australia.
Begge kommer dog fra ravescenen og kan jo sies å være beslektet på den måten.

Buksene som brukes er ikke typiske for shuffle alene, men mye brukt blandt mange ravere uansett dansestil.
Sist endret av moret; 18. juli 2011 kl. 00:33.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Litt off topic kanskje, eller er shuffling beslektet?
Snublet over denne videoen https://www.youtube.com/watch?v=kJCTJT_9JEY og lo litt først, det krever jo sikkert skills å danse slik, men det ser jo veldig rart ut.
Men er de buksene han bruker noe som hører til i shuffle-miljøet?
Har sett en del folk rundt om i byen med sånne klær, og ikke tenkt over det, men det virker jo logisk at dette er en "stil".
Fins det noe navn på denne stilen, ala emo, goth, brunkremhore, og lignende?
Vis hele sitatet...
shuffle og jumpstyle er to dansearter som går under kategorien harddance. jumpstyle kom fram i belgia/nederland på 90-tallet. mens shuffle er fra australia.

buksene brukes av shufflere og kalles phat pants
Sist endret av acerjumper; 18. juli 2011 kl. 02:14.
"When girls shuffle, their tits Jumpstyle and we get Hardstyle " en gutts beskrivelse av shuffling