Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1741
Gjør saken veldig kort... har en hotmail adresse skrevet i "lege-skrift", og har kommet frem til 2 alternativer, så lurer på om jeg kan bruke noen tjenester på nett for å finne ut hvilken en som eksisterer?

Husker at før så hadde man en URL hvor man på enden satt inn hotmail adressen, finnes den løsningen fortsatt?

På forhånd takk for alle svar
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Vet ikke om noen slik tjeneste, men du har jo et par andre alternetiver, feks send en mail til begge, den det ikke er vil du få beskjed om at ikke ble levert

EDIT: Ett kjapt goodle søk ga meg http://www.broadband-help.com/tools/email-check/ , testet den med min egen mail (med og uten en skrivefeil) og den funket.
Sist endret av Cheroxx; 27. mars 2008 kl. 18:39.
legg til adressen i msn, du får feilmelding om den ikke eksiterer.. tror jeg
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Aslevik
legg til adressen i msn, du får feilmelding om den ikke eksiterer.. tror jeg
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør du ikke.
I hvert fall, jeg fikk ikke feilmelding da jeg la til adressen , og jeg tviler på at den finnes.
aphex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Aslevik
legg til adressen i msn, du får feilmelding om den ikke eksiterer.. tror jeg
Vis hele sitatet...
prøvde den jeg...

men om noen flere har andre forslag, er det bare å komme med de... kan nevne at jeg har googlet og det meste...
Når du skal registrere en ny konto er det en funksjon som sjekker om adressen allerede er i bruk, tror jeg. Var ivertfall det for ikke så lenge siden da jeg registrerte en ny konto der.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av aphex
prøvde den jeg...

men om noen flere har andre forslag, er det bare å komme med de... kan nevne at jeg har googlet og det meste...
Vis hele sitatet...
Prøvde du den her?:

Sitat av Cheroxx
EDIT: Ett kjapt goodle søk ga meg http://www.broadband-help.com/tools/email-check/ , testet den med min egen mail (med og uten en skrivefeil) og den funket.
Vis hele sitatet...
aphex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cheroxx
Prøvde du den her?:
Vis hele sitatet...
Prøve den nå... rare er at jeg får OK der, men hos live.com får jeg vite at den hotmail.com adressen er ledig
Tast inn e-mail adressen, trykk på glemt passord:

Dersom det kommer opp velg alternativ: hemmelig svar eller alternativ e-post adresse betyr det at e-posten eksisterer. Hvis det derimot ikke kommer opp betyr det at e-posten ikke eksisterer.

Det er jo enkel sak det ?
Lykke til
Sist endret av ...|...; 27. mars 2008 kl. 19:34.