Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3185
hei, jeg var på en privat fest får akk en uke siden. jeg og en kompis kjøpte oss en 6-pack med pils og en bag med weed, gledet oss til en fest med masse morro, jeg hadde lært den harde måten at pils og cannabis funket ikke får meg, så jeg la være drikkinga og rulla opp 5 feite jointer, tok den første alt var supert, tok den andre, enda bedre... når vi kom til den 3 var jeg veldig trøtt men jeg kjørte på, vi satt 12 stykker rundt ett bord og sendte den videre, når vi var ferdig gikk jeg inn, satt jeg meg ned i sofaen og slappet av, 15 minutter senere begynte jeg og føle meg uvell, gikk ut og satt meg i en stol, da smalt det, alt gikk rundt får meg og jeg likte det ikke, følte meg kvalm og helt jææævlig, gikk meg en tur med en støttende kompis som fortalte meg at alt gikk bra... når vi går ned veien fra huset hørte jeg ett skrik av en jente, løper inn i huset igjen og ser hva som skjer, hun ligger deg og spyr, griner og skriker etter ambulse, hun grønner ut, blir ikke akkuratt motivert av og høre skrikene hennes så går jeg en lang tur og fant ut at rape og gjespe hjalp mot og trippe. følte meg frisk igjen så gikk inn og la meg, står opp dagen etter og er jævlig tørr i kjeften, føler at kroppen min er uggen, alt er helt likt som igår bortsett fra syne og trippinga, nå har det gått en uke uten og røyka eller drikke, men er fortsatt tørr i kjeften, kvalv, uggen i kroppen og sliten, så hva faen er det jeg sliter med! please svar! gjør hva som helst får og bli kvitt dette mareritte.
Veldig bakfjern tipper jeg.
At det har vart en uke forbløffer meg.
Spis variert og næringsrik mat. Det vil du komme langt med. Og ikke minst, frisk luft.
Vurdert å gå til legen?
Tror ikke du kan gjøre noe annet enn å vente til det går over av seg selv. Det går nok helt fint.
Spis bra, ta deg en joggetur, og prøv å ikke tenke så mye på det.
Virker som du har fått et lettere angst/psykose anfall. Det går over..
Sist endret av Vrangsinn; 8. september 2012 kl. 23:11.
Et kjærringråd jeg har hørt mot bakrus er et eggeglass med brennevin.

Men prøv som sagt med frisk luft, mye søvn, mye vann, sunn mat og finn på noe morsomt som får deg til å glemme følelsen!
Har selv en tendens til å få "nerver" etter en heavy fylla, hardblazing, eller pulver.
Skal ikke se vekk fra at du har trigget en knute på tråden, en liten nevrose fremstiller for meg ubehag i form av uro, munntørrhet og hjertebank, etc.
Ikke se vekk fra at det er dette som kan ha forårsaket dine ubehageligheter.
For meg er den beste medisinen en god fjelltur, eller mer dop.
Sist endret av eyecandy654; 9. september 2012 kl. 00:44.
Spis sunt, hold deg unna rusmidler, og slapp av.
Sitat av Jellyfish Vis innlegg
Et kjærringråd jeg har hørt mot bakrus er et eggeglass med brennevin.

Men prøv som sagt med frisk luft, mye søvn, mye vann, sunn mat og finn på noe morsomt som får deg til å glemme følelsen!
Vis hele sitatet...
Det kjerringrådet du snakker om er en ofte brukt metode mot bakfullhet i Russland(bruker det ofte selv). Man drikker med en gang man våkner slik at man kjenner mindre til hodepinnen osv.
Tviler på at det kommer til å hjelpe i dette tilfellet.
Det høres veldig ut som om du har fått i deg syntetiske cannabioner, noe jeg har hørt har blitt mer og mer populært å blande med cannabis i det siste da det er såpass kraftig og får varene til å virke "bedre".

Skjedde med meg også for ikke så lenge siden. Røyka noe jeg ikke visste var cannabis engang, opplevde en hardcore tripp (ja, tripp) og endte nesten opp i psykose etterpå. Gikk ikke ut av huset på ei uke og måtte konstant holde hodet mitt fordi jeg trodde at det skulle falle av hvis jeg slapp det. Takk gud at det gikk over.

Er såklart ikke sikkert det var et syntetisk cannabiod i det du røyka, men når ettereffektene varer så lenge så kan man nesten være sikker på det da det er sjeldent de varer såpass lenge på cannabis, men på syntetiske cannabioder har man hørt at de kan vare i flere måneder.
Kan også være at du har utviklet en mild depresjon pga røykinga.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er akkurat det jeg har opplevd de siste to ukene! Jeg var med noen venner og vi delte en joint. Hadde en skikkelig fæl trip, sovna og våkna og følte meg helt jævlig. Jeg trippa fortsatt, skalv og har vært kvalm og jævlig fjern. Han sier dette var vanlig weed, men det nekter jeg å tro. Jeg har akkurat begynt på studie med tøffe realfag, og jeg har sett meg nødt til å droppe to uker med forelesning. Dette er et mareritt, og lurer på om en joint har ødelagt framtida mi. Uansett, til trådstarter: Prøv å leve normalt, heng med venner og ikke tenk på dette. Om du ser det positivet i det, så reagerer du kanskje mindre på sinne og irriterer deg kanskje mindre over hverdagslige ting. Vært avslappa, og se framover. Det er det du kan gjøre.

Kan jeg spørre hvor det var du røyka dette? By?
Du er ikke bare syk da?

Har selv opplevd å ha vært skikkelig sliten i kroppen etter å ha trippa mye. Også på fylla når jeg har spydd og sånn. Da føler jeg meg alltid sliten noen dager etterpå.
tror ikke det nei, sliter fortsatt med det... og nå er det over 3 uker siden!
Hørest ut som du har fått i deg goverment cannabis.
Prøv å søk etter depersonalisering / derealisering eller på engelsk, depersonalisation / derealisation.

Kan det være dette du sliter med? Vet ikke hva du sliter med men jeg fikk værtfall dette etter for mye brunt på bøtte.
ArbeidsledigProletar
Sitat av sand Vis innlegg
Dette er akkurat det jeg har opplevd de siste to ukene! Jeg var med noen venner og vi delte en joint. Hadde en skikkelig fæl trip, sovna og våkna og følte meg helt jævlig. Jeg trippa fortsatt, skalv og har vært kvalm og jævlig fjern. Han sier dette var vanlig weed, men det nekter jeg å tro. Jeg har akkurat begynt på studie med tøffe realfag, og jeg har sett meg nødt til å droppe to uker med forelesning. Dette er et mareritt, og lurer på om en joint har ødelagt framtida mi. Uansett, til trådstarter: Prøv å leve normalt, heng med venner og ikke tenk på dette. Om du ser det positivet i det, så reagerer du kanskje mindre på sinne og irriterer deg kanskje mindre over hverdagslige ting. Vært avslappa, og se framover. Det er det du kan gjøre.

Kan jeg spørre hvor det var du røyka dette? By?
Vis hele sitatet...
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det høres veldig ut som om du har fått i deg syntetiske cannabioner, noe jeg har hørt har blitt mer og mer populært å blande med cannabis i det siste da det er såpass kraftig og får varene til å virke "bedre".

Skjedde med meg også for ikke så lenge siden. Røyka noe jeg ikke visste var cannabis engang, opplevde en hardcore tripp (ja, tripp) og endte nesten opp i psykose etterpå. Gikk ikke ut av huset på ei uke og måtte konstant holde hodet mitt fordi jeg trodde at det skulle falle av hvis jeg slapp det. Takk gud at det gikk over.

Er såklart ikke sikkert det var et syntetisk cannabiod i det du røyka, men når ettereffektene varer så lenge så kan man nesten være sikker på det da det er sjeldent de varer såpass lenge på cannabis, men på syntetiske cannabioder har man hørt at de kan vare i flere måneder.
Kan også være at du har utviklet en mild depresjon pga røykinga.
Vis hele sitatet...
Fytti helvette det finnes' kyniske, pengegriske, kjipe kremmere der ute. Det må være et absolutt minimum å informere om hva det er du selger.