Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2511
Har hørt mye leven om dette programmet, og ser for meg at det kan være rimelig underholdende. Det er jo underholdning på andres bekostning, men poenget er at jeg ønsker å få med meg dette uten å benke meg ned akkurat 20.30 på tirsdager.

TVNorge vil belaste meg for latterlige 29,- for at jeg skal få se EN episode av dette programmet. Hvorfor ikke følge TV3s eksempel, og legge ut alle programmene på web-tv gratis?

Har søkt på bukten, men finner ikke noe sted å skaffe meg Sannhetens Øyeblikk uten å bli forsøkt svindlet av TVN. Det er vel ikke noen måte å snuske seg forbi TVNs maxdome web-tv?
Det er jo opp til deg å bestemme om det er verdt det eller om du faktisk skal gidde å sitte deg ned kl 20.30 på en tirsdag.

Er ikke det bare lettere å faktisk se det på en tirsdag/ betale enn å begynne å "snuske seg forbi"?
Få deg en TV-opptaker så kan du bli "svindlet" av en brunevareforretning i stedet for (^^)
1. Kjøp deg en opptaker
2. Ta opp programmet
MannY's Avatar
Trådstarter
Det blir nok vanskelig, er på jobb hver eneste tirsdag. Jeg betaler ikke for å se det på nettet av prinsipp.

Opptaker er jo fair, men så har jo programmet gått et par ganger allerede.
Ikke gidd å stress!

Programmet er så rævva som det kan bli.. du kommer til å angre noe jævlig hvis du betaler for det, eller kjøper deg en opptaker for å ta det opp!

Se halve programmet en gang og du skjønner hva jeg mener.
du kan jo laste den ned ''gratis'' på forskjellige bit torrentz sider da, kansje noen norske sider?
Jeg synes programmet er underholdende, for min del synes jeg bare veldig synd på vedkommende som sitter i stolen der, er virkelig ikke verdt all dritten de graver opp for en 2-300 tusen engang.

Men en ting jeg lurer på, de sitter jo ikke i noen løgndetektor når de sitter der, er spørsmålene stilt i forkant? så vet de hvilke spørsmål som kommer?
de har nok stilt mange flere spørsmål enn det vi ser!
Det blir stilt 50 spørsmål før programmet og mener det er 22 av de 50 som blir brukt på tv, om de kommer så langt. Kjente jeg ble flau av å vite dette.....
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har sett det før og det var jo dritt da
Sant at dette er typisk "dritt" som blir sendt på tv, men må innrømme at jeg har hatt det gøy av å se på det(skadefryd), å se når en dame sitter i stolen, og typen, sjefen og mora sitter i sofaen og hun avslører at hun har mistet 100,000 av firmaet sine penger, vært utro, nylig hatt sex med det samme kjønn etc.
Folk uten skruppler og selvrespekt som legger dette ut på nasjonal tv uten å tenke stort over konsekvensene og ødelegger sine forhold til menneskene i sitt liv, FRIVILLIG for en liten sum med cash.
Tar det ikke for noe mer enn det er, underholdning.
Sist endret av Elemental; 9. april 2009 kl. 14:05.
Det programmet er genialt! Får jo frem alt snusk, kan ikke gjøre annet enn å fryde seg.
De ødelegger sitt eget liv for en liten pengesum.. er det værdt det? Jeg mener, de taper jo så uendelig mye mer enn den ubetydelige summen de får for å delta i programmet.

De taper/ødelegger

mulige fremtidige jobber hvilket igjen leder til tap av penger og karriere
forhold til familie og venner
trolig sitt eget selvbilde.?
etc..

Disse menneskene bør ikke være med i sånne program, de bør få hjelp.
Sist endret av Keni; 10. april 2009 kl. 00:41.
Sitat av Keni Vis innlegg
De ødelegger sitt eget liv for en liten pengesum.. er det værdt det? Jeg mener, de taper jo så uendelig mye mer enn den ubetydelige summen de får for å delta i programmet.

De taper/ødelegger

mulige fremtidige jobber hvilket igjen leder til tap av penger og karriere
forhold til familie og venner
trolig sitt eget selvbilde.?
etc..

Disse menneskene bør ikke være med i sånne program, de bør få hjelp.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du være sikker på at de taper fremtidige jobber, eller "ødelegger" sitt eget liv? Vanligvis blir folk som er med i slik programmer glemt relativt fort.

De sier jo tross alt bare sannheten, og hvis familie/venner ikke takler dette så er det kanskje like greit...?

Og hva er egentlig så galt ved å la personer være med i dette? De vet hvilke spørsmål de har før de setter seg ned i stolen, og de kan når som helst trekke seg.

Når det er sagt så liker jeg selv å se på dette programmet. Hva er vel bedre enn å se på personer som driter seg ut??
Folk som deltar gjør det av egen fri vilje. De kan trekke seg når som helst, og vet sånn ca. hvilke spørsmål som kan komme til å bli stilt. De vet også hva som er sant og ikke, så i mine øyne er dette programmet harmløst.

Tilbake til topic:
Du finner en del klipp fra den amerikanske versjonen (går ut ifra at det ikke spiller noen rolle om det er engelsktalende tullinger eller norsktalende tullinger som driter seg ut?) på Youtube
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan kjøpe deg en ny tooner ( eller hvordan det skrives )'

Så kan du ta opp ting. Det er virkelig verdt det og du sparer nok penger etterhvert om det blir brukt ofte.

Nå har jeg ikke sjekket med youtube, men det er nok en del klipp der også.
30 kr for en episode er jo ikke så mye egentlig, men vil ikke påstå at det er verdt det.

De som er med på showet har virkelig BALLS! Men, latterlig at de kan ryke ut egentlig, for når de lyver så får jo folk vite sannheten uansett.
Feil, de som er med har ikke BALLS!
De har ikke noe spesielt som vi som ikke er med på det ikke har, problemet er vel heller at de mangler noe, tror det heter hjerne.
▼ ... over et år senere ... ▼
Programmet kan forsåvidt sees på TVnorges nett-tv! Sitter og ser på det nå, meget komisk innimellom. Men faen, jeg hadde ikke klart å vært med på et slikt program

Glemte å nevne at TVnorge har fått samme web-tv løsning som TV2. Man betaler en lisens for å kunne se i f.eks èn mnd. Man betaler altså ikke per program.