Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1062
Kjøpte Assassin's Creed på Expert for 2 uker siden. Har nå runnet spillet og vil ikke ha det lenger. Er det noe jeg kan klage på / si som gjør at jeg har rett på pengene tilbake eller evt. en tilgodelapp? Forseglingen er selvsagt brutt.

Takker for svar!
Elkjøp har vel 30dagers garanti? fornøyd eller penga tilbake...

Ellers er det vel standard 14dagers returrett.
Nublenad: Nei det er det ikke. Ved kjøp over disk har man ingen returrett.
Og jeg tviler på at Elkjøp har returrett på spill med brutt forsegling.

Er produktet kjøpt over nett eller på døra har man 14 dagers angrerett, men denne gjelder selvsagt ikke om man har brutt forseglingen.
Spiderman i Trondheim har dette. Men da må det selvsagt være at man har kjøpt dette spille der.

Ser at du ikke bor i Trondheim eller at du har kjøpt det der, men te opplysning til andre.

Så nå er det bevist nok en grunn til hvorfor i helvette man ikke skal flytte til bergen
My bad then =(

Men Spaceworld har iallefall noen lignende der du kan bytte et spill innen 30dager eller noe..
Men hjelper deg lite.

Men trodde elkjøp hadde noe lignende men tydeligvis feil da.
Sitat av Knutulf
Forseglingen er selvsagt brutt.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med spill og software generelt ikke er med i elkjøp sin selvpålagte 30 dagers garanti, ei heller lovens 14 dagers returrett over nett, da isærs når den er åpnet.
Elkjøp har i allefall 30 dagers returrett på alt annet(er velldig usikker når det gjelder spill). Det var feks mange som kjøpte feite plama/LCD tv'er under fotball-VM, så ferdig VM og leverte tv'en igjen
Har aldri hørt om noen steder som tar imot bytte av spill eller dvder da dette er offer for piratkopiering. Det du derimot kan gjøre er www.bytteklubben.no
Gå inn der, legg ut spillet ditt som et bytteønske og du vil etterhvert få tilbud fra andre som ønsker å bytte andre spill mot ditt.

Eventuelt hvis du absolutt vil ha penger tilbake kan du prøve å selge det på qxl eller finn.no